Formule 1 karakterloos ?

Gestart door Doefie, 03 oktober 2003 - 19:28:56

« vorige - volgende »

Is de Formule 1 echt karakterloos ?

ja, helemaal
13 (61.9%)
nee, helemaal ni. Het is goed nu.
8 (38.1%)

Totaal aantal stemmen: 19

Poll gesloten: 03 oktober 2003 - 19:28:56

unknown

Citaat van: sledgeSchumi en Irvine samen in één rijder? Ik zou de reactie van sommigen dan eens willen zien. Als ze nu Schumacher al arrogant noemen, wat moet dat dan zijn me iemand die alles wint, en nog eens de anderen belachelijk maakt ook. Nee, laat het maar zoals het is.
We hebben:
een fantastische coureur
een emotioneel coureur
een shuw coureur
een coureur die eerst gasgeeft en dan pas denkt
een Walfie (gotta have a Walfie  :wink: )
De dag dat een succesvol piloot geen jaloezie opwekt bij anderen, moet nog aanbreken. Jaloezie is voor een groot deel de reden waarom ze hem arrogant noemen. Soms is iemand op momenten arrogant, maar k heb al meermaals gehoord da die ook enorm vriendelijk kan zijn dus ja.
De combi Schumi-irv zou nog meer kritiek opwekken, maar da hebt ge als ge zowel succesvol zijt en en grote mond hebt.

Doefie

Citaat van: 1265 (versie 2.0)Wat is de bedoeling van F1? Een bende zeveraars zoals Villeneuve en Montoya en irvine, ja dan is de F1 niet goed. Is de F1 een sport voor echte coureurs en slimme mensen (Barrichello, Schumacher M/R en er zal nog wel iemand zijn misschien) dan is de F1 prima. Je ziet hoever de zeveraars komen. Villeneuve GEFAALD! Irvine GEFAALD! Montoya GEFAALD! Leuk he :wink:

Ge zijt den boel weer aan 't verpeste, ik hoop da ge da beseft.

In u redenering: NAAST de baan, een bende comedianten ?: M.Schumacher GESLAAGD, Barrichello GESLAAGD, en er zijn zo nog anderen...  :roll:

Uw "zeveraars" zegge tenminste wa ze denke, kunt ge van anderen ni zeggen. Villeneuve is zeker toevallig wereldkampioen geworden ? Toevallig bijna zijn eerste race gewonnen ? Irvine was de eerste die in een mindere bolide Senna durfde aan te vallen. Over Montoya valt te discussiëren.

tazpas

Ik heb daar ook mijn mening over hoor:
De meeste f1 piloten zijn wel groot bakkesen en driftkikkers, maar zeg nu eerlijk: zolang Schumacher mee rijdt weten ze dat ze de beste nie zijn, en dat willen ze allemaal zijn, die beste...maar ze zijn het niet anders zouden ze als repliek kunnen terugkrijgen: jamaar je wint niet he!
Tegen Schumacher kunnen ze dat niet zeggen, dus...moeten ze zich allemaal inhouden!! :lol:
Ik denk dat moest Schumacher nooit in de F1 gezeten hebben, zodat er veel meer andere winnaars zouden geweest zijn, ze allemaal een ander karakter zouden hebben (of toch in het openbaar een grotere mond hebben) Irvine is ook zoeen, hoeveel keer is die niet al tweede geworden? Barichello nog erger, om maar te zwijgen van DC, de eeuwige tweede :lol:  Laat die mensen eens de 70 overwinningen van van MS onder elkaar verdelen en ik denk ze een dikkere nek zouden hebben en zo braaf niet zijn, Irvine was anders maar hij heeft ook altijd toegegevn dat Schumùacher sneller was dan hem...
En dan hebben we nog Verstappen...das een karakter pareltje op zich maar dat interesseerd de mensen niet omdat hij altijd achteraan rijdt....

Doefie

Citaat van: tazpasEn dan hebben we nog Verstappen...das een karakter pareltje op zich maar dat interesseerd de mensen niet omdat hij altijd achteraan rijdt....

Ik heb Joske nog niks wete doen, hoor.

Olav18

Ik denk dat de Formule 1 gewoon verschillende rijders nodig heeft. Allemaal Michael Schumachers zou niks zijn, maar allemaal Jacques Villeneuve's zou ook niks zijn. Om nog maar niet te praten over Kimi Raikkonen, één is leuk, maar twintig?

Op zich vind ik het heel erg jammer dat figuren als Eddie Irvine en Jacques Villeneuve verdwijnen uit de F1, hoewel ik absoluut geen fan van ze ben.
http://www.insidef1.nl

F1REM: G3B (Ralph Lammertink)

icegirl

ik vin het juist leuk zo'n kimi kort maar krachtig.
weet je meteen hoe het er mee staat ik hou niet van die lange verhalen dan kan ik het ook niet meer volgen.
en zijn rijsijl is ook mooi kijhk maar naar amerika toen hij frenzen voor bij ging dat doen volgens mij er niet veel.
en dan heb je montoya lekker fel rijden soms wat gevaarlijk maar dat maakt het ook weer leuk.
KIMI RAIKKONEN IS THE BEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<br />[

tazpas

Citaat van: DoefieF1
Citaat van: tazpasEn dan hebben we nog Verstappen...das een karakter pareltje op zich maar dat interesseerd de mensen niet omdat hij altijd achteraan rijdt....

Ik heb Joske nog niks wete doen, hoor.

DoefieF1? Hij is toch al een paar keer op de vuist gegaan met andere rijders/fans/vaders van fans? Dat zegt toch iets over zijn karakter?
Ik dacht ook dat hij het was die in een cart-wedstrijd in Bercy niet wou meerijden omdat hij Schumacher ervan verdacht met beter materiaal te rijden dan hijzelf? Wist hij ook niet te vertellen dat Albers niets in de F1 te zoeken had? Hij heeft ook altijd een mening over vanalles hoor...alleen wou ik zeggen dat door het feit hij achteraan rijdt de mensen daar zo geen aandacht aan schenken, moest het van Kimi of Montoya komen daarintegen

Doefie

Citaat van: tazpas
Citaat van: DoefieF1
Citaat van: tazpasEn dan hebben we nog Verstappen...das een karakter pareltje op zich maar dat interesseerd de mensen niet omdat hij altijd achteraan rijdt....

Ik heb Joske nog niks wete doen, hoor.

DoefieF1? Hij is toch al een paar keer op de vuist gegaan met andere rijders/fans/vaders van fans? Dat zegt toch iets over zijn karakter?
Ik dacht ook dat hij het was die in een cart-wedstrijd in Bercy niet wou meerijden omdat hij Schumacher ervan verdacht met beter materiaal te rijden dan hijzelf? Wist hij ook niet te vertellen dat Albers niets in de F1 te zoeken had? Hij heeft ook altijd een mening over vanalles hoor...alleen wou ik zeggen dat door het feit hij achteraan rijdt de mensen daar zo geen aandacht aan schenken, moest het van Kimi of Montoya komen daarintegen

In de Formule 1 zjin uitspraken, bedoelde ik.