Vuelta a España

Gestart door Rippie, 07 september 2003 - 11:06:18

« vorige - volgende »

Rippie

Citaat van: beffieen de prachtprestatie van onze VDB  :?
Waarom heeft ie nu weer opgegeven? Pijn is zijn kleine teen?
Blijkbaar kan hij niet leren van zijn fouten, van mij mogen ze hem nu eens definitief bij het afval zetten!  :x
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Raikkonen MASTER

Citaat van: MrF1
Citaat van: beffieen de prachtprestatie van onze VDB  :?
Waarom heeft ie nu weer opgegeven? Pijn is zijn kleine teen?
Blijkbaar kan hij niet leren van zijn fouten, van mij mogen ze hem nu eens definitief bij het afval zetten!  :x
Breek die gast toch niet altijd af!
Weet je van hoe ver hij kwam en wat hij dit seizoen al heeft neergezet van prestaties?
Waarom zegt niemand iets over de dramatische en compleet beschamende prestatie van Axel Merckx in de Tour?
Daar zegt niemand iets over, maar over VDB mag iedereen zich opwinden! Hij is inderdaad talentvol, maar als iemand ziek is kan die toch een slechte dag hebben?
Komaan hé mensen, beoordeel mensen over de hele lijn, niet op één luttele dag!
VDB zal klaar zijn voor het WK in Hamilton, wees daar maar zeker van!
Iedereen precies al vergeten dat hij een paar WK's geleden met gebroken polsen het WK uitreed?!?  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Rippie

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: MrF1
Citaat van: beffieen de prachtprestatie van onze VDB  :?
Waarom heeft ie nu weer opgegeven? Pijn is zijn kleine teen?
Blijkbaar kan hij niet leren van zijn fouten, van mij mogen ze hem nu eens definitief bij het afval zetten!  :x
Breek die gast toch niet altijd af!
Weet je van hoe ver hij kwam en wat hij dit seizoen al heeft neergezet van prestaties?
Waarom zegt niemand iets over de dramatische en compleet beschamende prestatie van Axel Merckx in de Tour?
Daar zegt niemand iets over, maar over VDB mag iedereen zich opwinden! Hij is inderdaad talentvol, maar als iemand ziek is kan die toch een slechte dag hebben?
Komaan hé mensen, beoordeel mensen over de hele lijn, niet op één luttele dag!
VDB zal klaar zijn voor het WK in Hamilton, wees daar maar zeker van!
Iedereen precies al vergeten dat hij een paar WK's geleden met gebroken polsen het WK uitreed?!?  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:
VDB had een groot kampioen kunnen worden. Hij heeft het zelf verpest. Hij gaf ook nu weer veel te makkelijk op. Maar das mijn mening. Maar ja, misschien ben ik wat bevooroordeeld. Heb hem qua mens nooit kunnen waarderen. Ik vrees dat hij nooit meer het niveau van een aantal jaar terug zal kunnen halen, toen hij oppermachtig was in de laatste week van de Vuelta. Hij verdient het op dit moment ook niet in mijn ogen om goed te presteren op het WK. Daar hoort een echte kampioen te winnen.

Maar goe, dit topic ging over de Vuelta, niet over VDB. Vandaag geen bijzonder boeiende etappe. De klassmentsrenners lijken een beetje bang om aan te vallen. Waarschijnlijk omdat er nog twee bergetappes komen. Alleen Rasmussen durfde wat, die rukt weer enkele plaatsen op in het klassment. Morgen naar Andorra, hoop dat Heras eens wat laat zien :)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Raikkonen MASTER

Heras gaat eindelijk zijn aankomst bergop krijgen dacht ik.
Ik kan mis zijn.
Ze spelen Igor wel nog altijd uit als bliksemafleider...
Heel de Vuelta-karavaan heeft schrik voor een inzinking van Nozal...
Maar tot nu toe gaf hij geen krimp, alleen toen hij zelf even zichzelf forceerde :) maar wat wil je, hij is een jonge knaap...

Ze hebben wel nieuwe sponsors gevonden :)
Beloki traint weer en wil wachten op de ploeg om toch te kunnen blijven.
De sponsors zullen wel toehappen, en Manolo zal zijn ploegje behouden!
Ben blij, ben fervent suppo van Quick-Step en Once...
Laat ze Heras en Beltran maar in de vernieling rijden  :twisted:

Racegirl

Citaat van: MrF1
Citaat van: beffieen de prachtprestatie van onze VDB  :?
Waarom heeft ie nu weer opgegeven? Pijn is zijn kleine teen?
Blijkbaar kan hij niet leren van zijn fouten, van mij mogen ze hem nu eens definitief bij het afval zetten!  :x

:shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :shock:  :twisted:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Nozal breekt langzaam aan, maar hij zal het volhouden :)

Heeft héél lang in de gouden trui gereden, vorig jaar was het wel anders :)
Een opsteker van formaat voor Once-Eroski, die met dit succes eindelijk nieuwe sponsors hebben gevonden...
Vodafone zou interesse hebben. Zo kan Saiz zijn ploeg min of meer samenhouden.

Quick-Step heeft mooie ploeg voor volgend jaar, en heeft ook kopmannen in het WK.
Rogers voor Australië, zowel weg als tijdrit, Bodrogi voor Hongarije, ook zowel tijdrit als wegrit. Bettini als dé grote kopman bij Italië nadat Michele Bartoli niet mee mag van bondscoach Ballerini. Casagrande en Di Luca zijn de schaduwkopmannen.
Voor de rest zou ik opletten voor ons en onze Noorderburen.
De twee landen die eigenlijk enorm goed op dreef zijn op het einde van het seizoen.

Zou Nozal het WK tijdrijden kunnen winnen na zijn super-vorm nu?

Rippie

Citaat van: Raikkonen MASTERNozal breekt langzaam aan, maar hij zal het volhouden :)

Heeft héél lang in de gouden trui gereden, vorig jaar was het wel anders :)
Een opsteker van formaat voor Once-Eroski, die met dit succes eindelijk nieuwe sponsors hebben gevonden...
Vodafone zou interesse hebben. Zo kan Saiz zijn ploeg min of meer samenhouden.

Quick-Step heeft mooie ploeg voor volgend jaar, en heeft ook kopmannen in het WK.
Rogers voor Australië, zowel weg als tijdrit, Bodrogi voor Hongarije, ook zowel tijdrit als wegrit. Bettini als dé grote kopman bij Italië nadat Michele Bartoli niet mee mag van bondscoach Ballerini. Casagrande en Di Luca zijn de schaduwkopmannen.
Voor de rest zou ik opletten voor ons en onze Noorderburen.
De twee landen die eigenlijk enorm goed op dreef zijn op het einde van het seizoen.

Zou Nozal het WK tijdrijden kunnen winnen na zijn super-vorm nu?
Het zou erg goed nieuws zijn als de ploeg van Saiz een nieuwe sponsor zou kunnen vinden. Toch een mooie ploeg met renners die grote rondes kunnen winnen. Zou zonde zijn als de ploeg verloren zou gaan.
Hetzelfde geld eigenlijk voor Ibanesto, die zijn ook behoorlijk sterk bezig deze Vuelta. Het probleem voor Ibanesto is alleen dat ze geen echte kopman hebben die voor de winst kan gaan. Toch hoop ik ook dat zij een nieuwe sponsor vinden...

Over het WK:
Nederlanders goed op dreef op het eind van het seizoen? Niet in de Vuelta in ieder geval. De Belgen doen het beter, Boonen heeft zich enkele keren van voren laten zien, zo ook Jurgen van Goolen.
Denk dat de favorieten vooral van elders komen. Bettini is denk ik toch de topfavoriet, zeker als hij zijn vorm van de afgelopen klassiekers vast kan houden.
Bij het tijdrijden maakt Nozal zeker een kans. Toch echt knap wat die jongen presteert, vanuit het niks wint hij waarschijnlijk de Vuelta! Hij buigt wel maar barst niet. Een taaie en ook nog zeer jong (25 geloof ik).
Sevilla wordt ook steeds sterker. Als hij geen last had van blessures had hij zeker mee kunnen doen om de eindzege in de Vuelta... Als als als ;)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Raikkonen MASTER

Nozal zal niet breken...
Het wordt enorm spannend nu, Nozal heeft nog maar 1'55" voor op Heras en 3'03" op ploegmaar Igor Gonzalez de Galeano...
Mancebo, volgend jaar bij Quick-Step actief, staat op een mooie 5de plaats.
Quick-Step heeft echt wel moeite gedaan voor de klassementsrenners.
Ook Laurent Dufaux rijdt volgend jaar voor hen. Dit onder invloed van Richard Virenque die zijn boezemvriend bij hem wou in de ploeg.