Manchester United wil Vincent Kompany

Gestart door Raikkonen MASTER, 28 oktober 2003 - 10:30:20

« vorige - volgende »

Raikkonen MASTER

Manchester United volgt de jonge verdediger van Anderlecht nu al een paar weken.
De hoofdscout van Manchester zag hoe Kompany schitterde in de match tegen Celtic waar hij Hendrik Larsson in bedwang hield.

Ook Arsenal, Bayern Munchen, Juventus en Ajax lieten al weten interesse te hebben in de jonge centrale verdediger.

Anderlecht heeft ondertussen wel al een mondeling akkoord met Kompany om zijn contract tot 2008 te verlengen. Hij had al een contract tot 2006, maar krijgt nu een grote financiƫle meerwaarde in zijn nieuw contract.
Hij zal wel dat contract pas kunnen tekenen in April, wanneer hij 18 wordt.

Anderlecht van zijn kant zegt dat de telefoon roodgloeiend staat voor Kompany. Veel Europese topclubs hebben geinformeerd in hem.

Kompany zelf wil bij Anderlecht blijven in de nabije toekomst, nadien zal hij wel zien. Hij blijft er dus erg nuchter bij.
Je moet het maar meemaken, je speelt een twee-tal maand in de kern van Anderlecht, speelt enkele schitterende wedstrijden en opeens wil Manchester United je als verdediger...

Bij Manchester is Rio Ferdinand in een doping-zaak in opspraak gekomen en is waarschijnlijk ruime tijd onbeschikbaar.
Daarom werd ook weer gedacht aan Daniel Van Buyten.
Als Kompany niet zou gaan, zal Van Buyten waarschijnlijk door Manchester gekocht worden.

Mikacouli

Ik vind dat Anderlecht hem zou mogen tegenhouden.Die jongen heeft een grote toekomst en als ie bij Anderlecht kan dat verloren gaan.Als er een serieus aanbod komt zouden ze hem moeten laten gaan zonder problemen.

Raikkonen MASTER

Citaat van: MikacouliIk vind dat Anderlecht hem zou mogen tegenhouden.Die jongen heeft een grote toekomst en als ie bij Anderlecht kan dat verloren gaan.Als er een serieus aanbod komt zouden ze hem moeten laten gaan zonder problemen.

Vergeet niet dat hij nog maar 17 jaar is.
Hij zit nog op school, hij wil zeker zijn school afmaken.
Hij is enorm nuchter en nog te onervaren om in het brute geweld van bijvoorbeeld een Serie A of een Premier League te worden losgelaten.

Laat hem nog wat rijpen, Anderlecht nog wat geld opleveren en dan vertrekken als hij 22 is ofzo.
Maar ik denk dat hij er rond zijn 20 vandoor is :)

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: MikacouliIk vind dat Anderlecht hem zou mogen tegenhouden.Die jongen heeft een grote toekomst en als ie bij Anderlecht kan dat verloren gaan.Als er een serieus aanbod komt zouden ze hem moeten laten gaan zonder problemen.

Vergeet niet dat hij nog maar 17 jaar is.
Hij zit nog op school, hij wil zeker zijn school afmaken.
Hij is enorm nuchter en nog te onervaren om in het brute geweld van bijvoorbeeld een Serie A of een Premier League te worden losgelaten.

Laat hem nog wat rijpen, Anderlecht nog wat geld opleveren en dan vertrekken als hij 22 is ofzo.
Maar ik denk dat hij er rond zijn 20 vandoor is :)

Ja,maar ik bedoelde dat ze hem niet tot 2008 en langer mogen houden.

Lender

Dat hij nog maar een paar jaartjes blijft!!
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Raikkonen MASTER

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: MikacouliIk vind dat Anderlecht hem zou mogen tegenhouden.Die jongen heeft een grote toekomst en als ie bij Anderlecht kan dat verloren gaan.Als er een serieus aanbod komt zouden ze hem moeten laten gaan zonder problemen.

Vergeet niet dat hij nog maar 17 jaar is.
Hij zit nog op school, hij wil zeker zijn school afmaken.
Hij is enorm nuchter en nog te onervaren om in het brute geweld van bijvoorbeeld een Serie A of een Premier League te worden losgelaten.

Laat hem nog wat rijpen, Anderlecht nog wat geld opleveren en dan vertrekken als hij 22 is ofzo.
Maar ik denk dat hij er rond zijn 20 vandoor is :)

Ja,maar ik bedoelde dat ze hem niet tot 2008 en langer mogen houden.
Ik gok dat hij op z'n 20 of 21ste zal vertrekken naar een Europese topclub, en hopelijk een waar ik voor supporter ;)

Racegirl

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: MikacouliIk vind dat Anderlecht hem zou mogen tegenhouden.Die jongen heeft een grote toekomst en als ie bij Anderlecht kan dat verloren gaan.Als er een serieus aanbod komt zouden ze hem moeten laten gaan zonder problemen.

Vergeet niet dat hij nog maar 17 jaar is.
Hij zit nog op school, hij wil zeker zijn school afmaken.
Hij is enorm nuchter en nog te onervaren om in het brute geweld van bijvoorbeeld een Serie A of een Premier League te worden losgelaten.

Laat hem nog wat rijpen, Anderlecht nog wat geld opleveren en dan vertrekken als hij 22 is ofzo.
Maar ik denk dat hij er rond zijn 20 vandoor is :)


Ja,maar ik bedoelde dat ze hem niet tot 2008 en langer mogen houden.
Ik gok dat hij op z'n 20 of 21ste zal vertrekken naar een Europese topclub, en hopelijk een waar ik voor supporter ;)

Dream on ...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Hehe, maar die kans zit er wel dik in hoor :)
Zei je me op msn ook nog dus ja   :D

Europese top moet mogelijk zijn...

Anonymous

Van de zomer is em weg, grootste kanshebbers zijn Bayern en ManU