welke console voor de realistische racespellen?

Gestart door Roel, 04 september 2003 - 17:44:02

« vorige - volgende »

KVDracer

Citaat van: WebMachine
Citaat van: KVDracerHet is waar dat je met een PC steeds up to date  kunt blijven. Je kunt steeds de nieuwigheden vlug gaan downloaden. Maar binnen 4 jaar kan ik nog steeds een prachtig F1 spelletje spelen op de PS2 zonder X-tra kosten te moeten doen, buiten aankoop van de spelletjes. Wanneer je nu een nieuwe PC koopt voor een spelletje en je koopt binnen 4 jaar een nieuw spelletje moet je terug een nieuwe videocard enzo kopen omdat anders alles te traag wordt. Ik heb het voorgehad bij GP4. Ik kon GP3 zonder problemen spelen. Ik koop GP4, het beeld trok op niet veel door de videokaart en het ging nogal traag, zeker bij de start, omdat de PC niet kon volgen. En dus zit je terug met x-tra kosten.

Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in. Maar voor consoles geldt dit toch ook, hetzij op iets langere termijn. Iemand die nu alleen een PS1 heeft kan zelfs helemaal geen PS2 games spelen.

Daarmee ben ik volledig akkoord, maar hoelang heeft hij van zijn PS1 kunnen genieten, zonder dat hij in extra kosten viel

Whiplash

Ik heb een ps2 voor mijn f1 spellegies en dat bevalt me wel

Ximi

Ik heb een Xbox en oa. F1 2002.  Alleen jammer dat er nu geen officiĆ«le F1-spellen meer uitkomen voor de xbox, toch niet in de eerste vier jaar, aangezien Sony de licenties gekocht heeft  :(
Official Website Kimi Raikkonen  Official Website Team Mclaren Mercedes
Kimi's new playmobil: the mp4-20 :twisted:

Kimi

Citaat van: KVDracer
Citaat van: WebMachine
Citaat van: KVDracerHet is waar dat je met een PC steeds up to date  kunt blijven. Je kunt steeds de nieuwigheden vlug gaan downloaden. Maar binnen 4 jaar kan ik nog steeds een prachtig F1 spelletje spelen op de PS2 zonder X-tra kosten te moeten doen, buiten aankoop van de spelletjes. Wanneer je nu een nieuwe PC koopt voor een spelletje en je koopt binnen 4 jaar een nieuw spelletje moet je terug een nieuwe videocard enzo kopen omdat anders alles te traag wordt. Ik heb het voorgehad bij GP4. Ik kon GP3 zonder problemen spelen. Ik koop GP4, het beeld trok op niet veel door de videokaart en het ging nogal traag, zeker bij de start, omdat de PC niet kon volgen. En dus zit je terug met x-tra kosten.

Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in. Maar voor consoles geldt dit toch ook, hetzij op iets langere termijn. Iemand die nu alleen een PS1 heeft kan zelfs helemaal geen PS2 games spelen.

Daarmee ben ik volledig akkoord, maar hoelang heeft hij van zijn PS1 kunnen genieten, zonder dat hij in extra kosten viel

Voor consoles zijn de games toch wel wat duurder dan voor PC hoor.

Mikacouli

Geef mij maar de PC.Vroeger was het allemaal PS|| dat de klok sloeg.Eenmaal je je een stuur hebt aangeschaft voor PS en GP4 hebt geinstaleerd dan ben je pas vertrokken.

Roel

God save Mclaren

Mikacouli

Citaat van: Roeliemand de nieuwe F1 2004 al gespeeld?

Ja, ik in kinepolis kortrijk. Hmmm, geeft mij toch nog maar GP4. :wink:

Roel

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Roeliemand de nieuwe F1 2004 al gespeeld?

Ja, ik in kinepolis kortrijk. Hmmm, geeft mij toch nog maar GP4. :wink:

ah ,maar die is niet beschikbaar op de PS II eh...
ik heb f1 97, 98; 99 en 2000 op psI gekocht, alleen de eerste en de laatste waren de moeite met nog een voorkeur op de gameplay van die van 97, nadien hoorde ik nog niet al te positieve commentaren op de f1 simulaties door EA sports voor ps II,dus ik weet het niet goed meer...

ik heb wel GranTurismo 4 al gereserveerd als ie in december uitkomt.






de Nurburgring!


God save Mclaren