welke console voor de realistische racespellen?

Gestart door Roel, 04 september 2003 - 17:44:02

« vorige - volgende »

Roel

ik ben aan het twijfelen om een psII of een x-box te kopen. psII is wel een pak goedkoper natuurlijk. maar op welke console kan je het meest realistisch autoracen?
en welk f1 spel is het beste om te kopen?
God save Mclaren

IVY440

Mijn vriendin heeft een PS2 en IK ben daar zeer tevreden over. Ik denk ook wel dat dat beter is dan de X-Box. Beste spel ? Career Challenge is zeker goed, maar Formula 1 2003 zou ook een supergoed spel zijn (volgens Formule 1, het snelste blad van Belgiƫ)

bradge

Citaat van: Roelik ben aan het twijfelen om een psII of een x-box te kopen. psII is wel een pak goedkoper natuurlijk. maar op welke console kan je het meest realistisch autoracen?
en welk f1 spel is het beste om te kopen?

Antwoord is simpel ps2 want op x-box komen tot 2007 geen f1 spellen meer uit daar scee de licentie voor de f1 heeft gekocht...
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

cookie

pc natuurlijk, dat zijn simulaties. Op console zal het altijd een beetje arcade blijven. En op pc kan je steeds de laatste nieuwe auto's downloaden en veranderde banen (zoals hongarije/frankrijk)

eppie

Ik deel de mening van cookie,en dan is een FF stuur gemakkelijker te gebruiken.

Roel

bedankt!
denk toch dat het bij een psII zal blijven, pc net iets te traag...
God save Mclaren

eppie

als je nu een nieuwe PC koopt dan heb je meteen vele betere graphics dan al die inferieure consoles met verouderde componenten in.

Eric

Citaat van: Roelbedankt!
denk toch dat het bij een psII zal blijven, pc net iets te traag...

Ik heb ook een PS2 en ben er heel tevreden over...de laatste tijd speel ik minder, maar de PS2 doet meer dienst als DVD speler nu.

bradge

Heeft iedereen over mijn reactie gelezen :shock:  :shock:  :shock:
er komen tot 2007 geen nieuwe f1-spellen meer uit op iets anders dan playstation 2 :!:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Edwin

G2A

Eric

Citaat van: bradgeHeeft iedereen over mijn reactie gelezen :shock:  :shock:  :shock:
er komen tot 2007 geen nieuwe f1-spellen meer uit op iets anders dan playstation 2 :!:

Nee, we lezen niet over uw bericht, maar er zijn nog racegames buiten het F1-genre. :wink:

eppie

Dat was voor mij al oud nieuws.Maar,lang leve de PC,je kan je spel elk seizoen updaten.Dus ik moet geen nieuw F1-spel hebben de volgende 4 jaar. :D

FF

ook geen nieuwe f1-spellen meer voor de pc??
ik wil grand prix 5 en volgende nog ooit zien (en spelen)

die bernie! you money-making monkey
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

KVDracer

Het is waar dat je met een PC steeds up to date  kunt blijven. Je kunt steeds de nieuwigheden vlug gaan downloaden. Maar binnen 4 jaar kan ik nog steeds een prachtig F1 spelletje spelen op de PS2 zonder X-tra kosten te moeten doen, buiten aankoop van de spelletjes. Wanneer je nu een nieuwe PC koopt voor een spelletje en je koopt binnen 4 jaar een nieuw spelletje moet je terug een nieuwe videocard enzo kopen omdat anders alles te traag wordt. Ik heb het voorgehad bij GP4. Ik kon GP3 zonder problemen spelen. Ik koop GP4, het beeld trok op niet veel door de videokaart en het ging nogal traag, zeker bij de start, omdat de PC niet kon volgen. En dus zit je terug met x-tra kosten.

McChouffe

Citaat van: KVDracerHet is waar dat je met een PC steeds up to date  kunt blijven. Je kunt steeds de nieuwigheden vlug gaan downloaden. Maar binnen 4 jaar kan ik nog steeds een prachtig F1 spelletje spelen op de PS2 zonder X-tra kosten te moeten doen, buiten aankoop van de spelletjes. Wanneer je nu een nieuwe PC koopt voor een spelletje en je koopt binnen 4 jaar een nieuw spelletje moet je terug een nieuwe videocard enzo kopen omdat anders alles te traag wordt. Ik heb het voorgehad bij GP4. Ik kon GP3 zonder problemen spelen. Ik koop GP4, het beeld trok op niet veel door de videokaart en het ging nogal traag, zeker bij de start, omdat de PC niet kon volgen. En dus zit je terug met x-tra kosten.

Hier zit natuurlijk een kern van waarheid in. Maar voor consoles geldt dit toch ook, hetzij op iets langere termijn. Iemand die nu alleen een PS1 heeft kan zelfs helemaal geen PS2 games spelen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.