Kia Sorento

Gestart door Eric, 28 augustus 2003 - 18:44:14

« vorige - volgende »

Eric

niet iedereen loopt zot van 4X4 of SUV, maar het ziet er naar uit dat er een kaper op de kust is van de gevestigde waarden.
De KIA Sorento zou in Nederland en Canada heel goed verkopen...eerlijk gezegd kan ik het begrijpen...zelf vind ik dit ook een mooie wagen, doet me een beetje denken aan de ML van Mercedes.

Ik denk dat er heel wat mensen deze wagen niet willen aanschaffen vanwege het merk dat op de wagen staat...sommige mensen pochen liever met Mercedes of een BMW hé. :?

Op het komende autosalon van Brussel zal ik deze wagen toch eens van korter willen zien...wie weet kan het mij verleiden... :D



someone3

en tis niet de enege van kia die op een mercedes gelijkt.
Wie het touringblad leest zal da wel gezien hebben.  De wagen lijkt een kopie van de E-klasse van mercedes uitgenome de ster is weg...
natuurlijk zo dom zijn ze niet

JVA

Niet mis, maar niet het type wagen waar ik op val....

Ramses

Citaat van: someone3en tis niet de enege van kia die op een mercedes gelijkt.
Wie het touringblad leest zal da wel gezien hebben.  De wagen lijkt een kopie van de E-klasse van mercedes uitgenome de ster is weg...
natuurlijk zo dom zijn ze niet

Jep ik heb dat artikel ook gelezen, hoewel ik wel enige gelijkenissen zie, zou ik het niet direct een kopie noemen. Eerder geïnspireerd op ~

Eric

Ik weet niet meer waar ik het gelezen heb, maar op dit moment is de wachttijd voor de Sorento al 16 maanden. :shock:  :shock:  :shock:

JimPunkRawker

tis wel een mooi wagentje maar tis ook mijn smaak niet. toch wel leuk om een nog niet zo heel bekend merk als kia te zien groeien in de autowereld

F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

Racegirl

Ik vind hem wel mooi, en geef toe dat ik(moest ik het geld liggen hebben) eerder de 'versie' van Mercedes zou nemen dan deze.
Ik kan mijn mening over KIA helemaal niet geven, ken niemand die met een auto van dit merk rijdt, weet dus de goede en/of slechte kenmerken er niet van.  Smaak hebben ze er allesinds wel bij KIA  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Lender

Ik vind hem ook schoon. Anders vind ik de kia's nooit niet mooi, maar deze mag er best zijn.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

MS Fan

Gisteren reed er een Sorento @-my-6. Ik moet zeggen, dat zag er goed uit  :lol:
A sick mind is a true delight ...

Roel

mij doet de voorkant toch eerder aan de ford mondeo lichtblokken denken, de zijkanten idd aan de ML.
als ik ooit ,ooit,geld genoeg zou hebben en ik zou een SUV kopen zou ik toch een touareg kopen :) lekker vet
God save Mclaren