Champions League

Gestart door Jakke Jr, 28 augustus 2003 - 10:08:45

« vorige - volgende »

bradge

MisseMisse wordt betaalt door een extrene sponsor. De hoogmoed is één probleem het tweede is dat er geen zwart geld is. Elke ploeg in derde heeft dat. Hoe kan tunrhout versavel houden? :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

JVA

Het grootste probleem bij KV is dat Van Hoof zijn huiswerk erg slecht heeft gemaakt. Maar 'ons Fieke' heeft er wel voor gezorgd dat hijzelf met een dikke Mercedes kan rondrijden.

De mentaliteit van de spelers is rotslecht. Volgens mijn bron zijn het bijna allemaal dikke nekken, die zich gedragen als verwaande gasten. Uiteraard bedoel ik hier niet de hele spelersgroep mee, maar deze mentaliteit zit wel in de groep. En het zal niet makkelijk zijn om daar iets aan te doen. Hopelijk brengt een overwinning de kentering, maar het ziet er echt niet goed uit.

bradge

Citaat van: JVAHet grootste probleem bij KV is dat Van Hoof zijn huiswerk erg slecht heeft gemaakt. Maar 'ons Fieke' heeft er wel voor gezorgd dat hijzelf met een dikke Mercedes kan rondrijden.

De mentaliteit van de spelers is rotslecht. Volgens mijn bron zijn het bijna allemaal dikke nekken, die zich gedragen als verwaande gasten. Uiteraard bedoel ik hier niet de hele spelersgroep mee, maar deze mentaliteit zit wel in de groep. En het zal niet makkelijk zijn om daar iets aan te doen. Hopelijk brengt een overwinning de kentering, maar het ziet er echt niet goed uit.

is zo, allemaal een dikke nek van wij komen uit eerste :roll:
sommigen daarentegen laten zien dat ze iets kunnen zoals janke, kurt en in mindere mate semi osman...

maar de rest is slecht maar het probleem is dat fi van hoof te veel dezelfde spelers heeft gekocht, medo een rasechte voorstopper staat in de spits :roll: je hebt voor die positie dan nog vona en bernard begrijpen wie begrijpen kan :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Jasper

Citaat van: bradgehet wordt hier weer tijd dat een kenner zich komt moen 8)

Ja ik hoop ook dat er ooit eens een kenner langskomt op dit forum...

bradge

Citaat van: Jasper
Citaat van: bradgehet wordt hier weer tijd dat een kenner zich komt moen 8)

Ja ik hoop ook dat er ooit eens een kenner langskomt op dit forum...

kleine jongen toch.

IK ben een kenner 8)

sommige mensen zijn hier blijkbaar jaloers op :twisted:  :wink:  :twisted:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

JVA

Citaat van: bradgeMisseMisse wordt betaalt door een extrene sponsor. De hoogmoed is één probleem het tweede is dat er geen zwart geld is. Elke ploeg in derde heeft dat. Hoe kan tunrhout versavel houden? :roll:

We zullen van Kortrijk nog maar zwijgen...

eppie

Citaat van: bradge
Citaat van: Jasper
Citaat van: bradgehet wordt hier weer tijd dat een kenner zich komt moen
Ja ik hoop ook dat er ooit eens een kenner langskomt op dit forum...
kleine jongen toch.

IK ben een kenner

sommige mensen zijn hier blijkbaar jaloers op

Weet ge?Er is zo'n spreekwoord over bescheidenheid,ge zou het is moeten opzoeken.

bradge

mijn beste,

er is ook een regel dat je na elk leesteken geschreven op de computer een spatie plaatst, je zou het eens moeten opzoeken :roll:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

BugsBunny

Citaat van: bradgemijn beste,

er is ook een regel dat je na elk leesteken geschreven op de computer een spatie plaatst, je zou het eens moeten opzoeken :roll:

De grammaticale regels der Nederlandse talen vergen ook het gebruik van hoofdletters en een punt na een zin.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

BugsBunny

Citaat van: bradgemijn beste,

er is ook een regel dat je na elk leesteken geschreven op de computer een spatie plaatst, je zou het eens moeten opzoeken :roll:

Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Of hoe geestesverruimend een quote van uw onderschrift kan zijn. Let vooral op de spatie tussen het punt en de "H"!
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Racegirl

Citaat van: bradge
Citaat van: Jasper
Citaat van: bradgehet wordt hier weer tijd dat een kenner zich komt moen 8)

Ja ik hoop ook dat er ooit eens een kenner langskomt op dit forum...

kleine jongen toch.

IK ben een kenner 8)

sommige mensen zijn hier blijkbaar jaloers op :twisted:  :wink:  :twisted:

:roll:  :roll:  Zelfkennis is het begin van alle wijsheid. Denk dat het daar al meteen misgelopen is bij jou!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

bradge

laten we lekker allemaal afgeven op Bradge :roll:

Ik geef hier mijn mening die wordt gestaafd door meerdere journalisten, toch heb ik geen gelijk.

En racegirl als ik geen kenner ben jij dan zeker niet. Jij bent voor Brugge :twisted:  :twisted:  :twisted:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Tim C

ok, ok, hou het wel een beetje fatsoenlijk. Het onderwerp is Champions League

bradge

Citaat van: Tim Cok, ok, hou het wel een beetje fatsoenlijk. Het onderwerp is Champions League

dan maak ikl direct een topic voetbal :mrgreen:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Racegirl

Citaat van: bradgelaten we lekker allemaal afgeven op Bradge :roll:

Ik geef hier mijn mening die wordt gestaafd door meerdere journalisten, toch heb ik geen gelijk.

En racegirl als ik geen kenner ben jij dan zeker niet. Jij bent voor Brugge :twisted:  :twisted:  :twisted:

Die was wel goed gevonden  :roll:  :?
Als we zo gaan beginnen, kzal mij dan ook maar even verlagen tot jou niveau: Wie was er kampioen vorig jaar?
Wie heeft er meer punten in de CL op dit moment, ik denk toch dat dat FCB is!

Het is niet omdat je supportert voor 1 bepaalde ploeg dat je van mening bent dat er geen betere ploegen zijn :!:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.