Champions League

Gestart door Jakke Jr, 28 augustus 2003 - 10:08:45

« vorige - volgende »

bradge

Wie won er als laatste Belgische ploeg een europa cup :twisted:  :twisted:  :twisted:

discussie gesloten :wink:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Racegirl

Citaat van: bradgeWie won er als laatste Belgische ploeg een europa cup :twisted:  :twisted:  :twisted:

discussie gesloten :wink:

Ja je kan ze best sluiten nu je nog iets te zeggen hebt, discussiëren met onredelijke mensen is ook niet echt mogelijk. Ga je dus maar liever ergens anders amuseren!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

bradge

Citaat van: Racegirl
Citaat van: bradgeWie won er als laatste Belgische ploeg een europa cup :twisted:  :twisted:  :twisted:

discussie gesloten :wink:

Ja je kan ze best sluiten nu je nog iets te zeggen hebt, discussiëren met onredelijke mensen is ook niet echt mogelijk. Ga je dus maar liever ergens anders amuseren!

je zelfkennis siert je :twisted:  :twisted:  :twisted:
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Jasper

Citaat van: bradgeWie won er als laatste Belgische ploeg een europa cup :twisted:  :twisted:  :twisted:

discussie gesloten :wink:
ja en hoelang is het geleden dat de kakkers niet kakten?

BugsBunny

Dit is werkelijk waar zeer moeilijk op te zoeken informatie!  :roll:
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Anonymous

Wat voor nen idioot is die bradge nu, wat komt hij zoeken op een forum waar GEEN ruzie stokers thuishoren. Hij denkt dat hij het is maar ondertussen is hij zelf een klein dom lelijk en dwaas falertje, dus jongen iedereen wilt u hier weg. Het is niet omdat iemand is een komma of punt of spatie weglaat dat hij of zij een dommerik is, diegene dat daar commentaar op geeft is meestal de dommerik omdat hij zich bezighoud met zo'n futiliteiten, heb je geen vrienden ofzo??? Of ben je gewoon zo zielig??? Ik schrijf ook veel fouten, kan je ze allemaal vinden? Dan kan je een mooie prijs winnen!!!!! Onozelaar

1265 (versie 2.0)

Citaat van: AnonymousWat voor nen idioot is die bradge nu, wat komt hij zoeken op een forum waar GEEN ruzie stokers thuishoren. Hij denkt dat hij het is maar ondertussen is hij zelf een klein dom lelijk en dwaas falertje, dus jongen iedereen wilt u hier weg. Het is niet omdat iemand is een komma of punt of spatie weglaat dat hij of zij een dommerik is, diegene dat daar commentaar op geeft is meestal de dommerik omdat hij zich bezighoud met zo'n futiliteiten, heb je geen vrienden ofzo??? Of ben je gewoon zo zielig??? Ik schrijf ook veel fouten, kan je ze allemaal vinden? Dan kan je een mooie prijs winnen!!!!! Onozelaar

dat is nu nog is iemand met visie, ziet er een slimme en knappe man uit. Maar we gaan toch dit toffe forum niet laten verpesten door zo 1 ettertje, iedereen wilt hier vrede behalve die idiote lul. Laten we stemmen dat hij ooit sterft (liefst zo vlug mogelijk)!  En die bradge die moet weg!
EEN NIEUWE NAAM!!!!!!!!!!
Mijnheer de hoogedele ridder 1265 von Kwerps

Raikkonen MASTER

Ik vind niet dat je kan wensen dat iemand snel sterft.
Maar ik sta wel achter de bedoeling van je post.
Het is inderdaad irritant als iemand doet alsof hij op elke vraag een antwoord heeft.
Leer rekening te houden met andere mensen, kijk niet altijd zwart-wit...

Maar ja, ik maak er geen woorden meer aan vuil. Verdient hij ook niet...
Laten we hopen dat het snel opgelost raakt, anders zal ik op mijn tanden moeten bijten  8)  :wink:

Jasper

Zou het opvallen dat die Gast en 1265 dezelfde persoon zijn? :D

Raikkonen MASTER

Citaat van: JasperZou het opvallen dat die Gast en 1265 dezelfde persoon zijn? :D

Neuuuuuuuuuu, opvallen doet het niet  8)
Ik ben blij genoeg met 1 user  :P maar als sommige mensen een andere user nodig hebben om zichzelf gelijk te geven  :lol:  :lol:  :lol:
Zou het MANATWORK weer zijn?  :twisted:

1265 (versie 2.0)

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: JasperZou het opvallen dat die Gast en 1265 dezelfde persoon zijn? :D

Neuuuuuuuuuu, opvallen doet het niet  8)
Ik ben blij genoeg met 1 user  :P maar als sommige mensen een andere user nodig hebben om zichzelf gelijk te geven  :lol:  :lol:  :lol:
Zou het MANATWORK weer zijn?  :twisted:

Mah joeng denkte nu echt da kik manatwork ben/was. Ik had mij gewoon vergist en had niet gezien dat ik aangemeld was. en om niet als lafaard over te komen heb ik daarna onder mijn naam een bericht geplaatst. Trouwes iemand moet mij toch verdedigen en wie kan dat beter dan mezelf? :D
EEN NIEUWE NAAM!!!!!!!!!!
Mijnheer de hoogedele ridder 1265 von Kwerps

Raikkonen MASTER

Citaat van: 1265 (versie 2.0)
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: JasperZou het opvallen dat die Gast en 1265 dezelfde persoon zijn? :D

Neuuuuuuuuuu, opvallen doet het niet  8)
Ik ben blij genoeg met 1 user  :P maar als sommige mensen een andere user nodig hebben om zichzelf gelijk te geven  :lol:  :lol:  :lol:
Zou het MANATWORK weer zijn?  :twisted:

Mah joeng denkte nu echt da kik manatwork ben/was. Ik had mij gewoon vergist en had niet gezien dat ik aangemeld was. en om niet als lafaard over te komen heb ik daarna onder mijn naam een bericht geplaatst. Trouwes iemand moet mij toch verdedigen en wie kan dat beter dan mezelf? :D
Neen dat denk ik niet, ik ben er van overtuigd ;)
Je had de naam MANATWORK, toen kwam je onder de naam Kenneth1265 en nu onder 1265(versie 2.0)
Wij zijn niet dom, als je een beetje uitkijkt dan merk je het wel ;)
En "Mah joeng denkte nu echt da kik manatwork ben/was." in het AN zou er staan. Maar jongen, denk je nu echt dat ik MANATWORK ben of was.
Liever geen dialecten, maakt het allemaal net iets moeilijker ;)
Ik kan hier ook in het Frans beginnen, maar dat doe ik toch ook niet?
C'est simple comme bonjour ;) (oops)  :twisted:

1265 (versie 2.0)

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: 1265 (versie 2.0)
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: JasperZou het opvallen dat die Gast en 1265 dezelfde persoon zijn? :D

Neuuuuuuuuuu, opvallen doet het niet  8)
Ik ben blij genoeg met 1 user  :P maar als sommige mensen een andere user nodig hebben om zichzelf gelijk te geven  :lol:  :lol:  :lol:
Zou het MANATWORK weer zijn?  :twisted:

Mah joeng denkte nu echt da kik manatwork ben/was. Ik had mij gewoon vergist en had niet gezien dat ik aangemeld was. en om niet als lafaard over te komen heb ik daarna onder mijn naam een bericht geplaatst. Trouwes iemand moet mij toch verdedigen en wie kan dat beter dan mezelf? :D
Neen dat denk ik niet, ik ben er van overtuigd ;)
Je had de naam MANATWORK, toen kwam je onder de naam Kenneth1265 en nu onder 1265(versie 2.0)
Wij zijn niet dom, als je een beetje uitkijkt dan merk je het wel ;)
En "Mah joeng denkte nu echt da kik manatwork ben/was." in het AN zou er staan. Maar jongen, denk je nu echt dat ik MANATWORK ben of was.
Liever geen dialecten, maakt het allemaal net iets moeilijker ;)
Ik kan hier ook in het Frans beginnen, maar dat doe ik toch ook niet?
C'est simple comme bonjour ;) (oops)  :twisted:

Ja, ge zult waarschijnlijk voor de volle 90% gelijk hebben maar ik ben nooit manatwork geweest en zal het ook nooit zijn, een redactielid of beheerder moet dit kunnen bewijzen. Mijn allereerste was kenneth1265 en dan 1265 (versie 2.0/1) maar manatwork heb ik NOOIT gehad.
EEN NIEUWE NAAM!!!!!!!!!!
Mijnheer de hoogedele ridder 1265 von Kwerps

sledge

Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: 1265 (versie 2.0)
Citaat van: Raikkonen MASTER
Citaat van: JasperZou het opvallen dat die Gast en 1265 dezelfde persoon zijn? :D

Neuuuuuuuuuu, opvallen doet het niet  8)
Ik ben blij genoeg met 1 user  :P maar als sommige mensen een andere user nodig hebben om zichzelf gelijk te geven  :lol:  :lol:  :lol:
Zou het MANATWORK weer zijn?  :twisted:

Mah joeng denkte nu echt da kik manatwork ben/was. Ik had mij gewoon vergist en had niet gezien dat ik aangemeld was. en om niet als lafaard over te komen heb ik daarna onder mijn naam een bericht geplaatst. Trouwes iemand moet mij toch verdedigen en wie kan dat beter dan mezelf? :D
Neen dat denk ik niet, ik ben er van overtuigd ;)
Je had de naam MANATWORK, toen kwam je onder de naam Kenneth1265 en nu onder 1265(versie 2.0)
Wij zijn niet dom, als je een beetje uitkijkt dan merk je het wel ;)
En "Mah joeng denkte nu echt da kik manatwork ben/was." in het AN zou er staan. Maar jongen, denk je nu echt dat ik MANATWORK ben of was.
Liever geen dialecten, maakt het allemaal net iets moeilijker ;)
Ik kan hier ook in het Frans beginnen, maar dat doe ik toch ook niet?
C'est simple comme bonjour ;) (oops)  :twisted:

Als zijn eerste nick heer Kenneth1265 was, hoe weet hij dan wij MANATWORK was  :?
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Raikkonen MASTER

Ik heb toch nooit gezegd dat het zijn eerste nickname was?
Hij heeft wel meerdere nicknames...