België - Nederland

Gestart door Schumi nr1, 19 augustus 2003 - 19:44:28

« vorige - volgende »

Wie wint België - Nederland?

België
13 (48.1%)
Nederland
7 (25.9%)
Gelijkspel
7 (25.9%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 19 augustus 2003 - 19:44:28

Eric

Waren dit dan de grote vedetten uit Nederland?
Ik vond de Hollanders zwak presteren, ze zijn tot meer in staat.

Alan Blues

Ik ben blij dat ze die heimelijke Cocu er uit hebben gezet.

Djiezes, ik zou die er al uit zetten voor het feit dat hij het veld op stapt.

De eerste helft was de mooiste.

Voor België waren Buffel, Mpenza en Sonck toch wel weer de uitschieters. Bassegio ontgoochelde. Net zoals Kluivert die voor Nederland uitblonk in nietszeggendheid...  :?

Nuja, ik ben al blij dat België het op gelijkspel heeft kunnen houden tegen het grote Nederland.  8)  8)

Mikacouli

Voor mij waren Buffel en Deflandre de uitschieters.

Zwak nederland moet ik zeggen.

IVY440

Buffel en Deflandre idd de beste Belgen.
Beste Nederlander: Makaay (niet veel gezien, maar toch de beste ;) )

Racegirl

Buffel was niet slecht, maar heb hem toch al veel beter zien spelen.
Baseggio had niet veel zin vandaag denk ik, heeft misschien in totaal 100 meter gelopen...
Cocu hadden ze der veel eerder mogen afsmijten, de ********  :evil:
Zoals ik had voorspeld een gelijkspel, helaas maar 1 doelpuntje aan elke kant.
Stond Makaay niet buitenspel, net voor hij scoorde????
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Doefie

Zwak Nederland. De Belgen zijn duidelijjk beter, zij spelen tenminste in groep. Mooie actie van Deflandre-Sonck voor de Belgische goal, de Nederlandse goal was een zuivere dekkingsfout.

De Nederlanders vond ik nogal erg onfair aan het spelen, vooral het laatste halfuurtje. Bij het minste dat de scheidsrechter tegen hen floot vlogen ze er met zen allen op, vooral dan F.de Boer, Cocu en Kluivert.

Voor de Belgen vond ik dan weer dat er toch iets meer inzat.
Maar al bij al een tamelijke derby...

CitaatNuja, ik ben al blij dat België het op gelijkspel heeft kunnen houden tegen het grote Nederland.

De Belgen zijn gewoon in de laatste 13 maanden moment dé ploeg die de zogenaamde "groten" in bedwang houden. Frankrijk gaat ten onder, Brazilië wint volkomen oneerlijk en dan nog is België de betere ploeg, Nederland blijft gelijk steken,...
Eens zien wat ze eind maart-begin april tegen v......e Duitsers gaan doen, die vandaag op 0-1 tegen Italië zijn tenonder gegaan. En Frankrijk en Nederland (weer) in mei.

Het probleem van de Belgen is dat ze tegen alle landen in de top 10-ranking winnen of enorm goed presteren en tegen de zwakkere zoals Kroatië, Algerije, Slovakije enz. verliezen ze of gaan ze opeens slechter spelen. Met een beetje regelmaat raken ze makkelijk in de top 10 van de FIFA-ranking.

eppie

Citaat van: DoefieF1Het probleem van de Belgen is dat ze tegen alle landen in de top 10-ranking winnen of enorm goed presteren en tegen de zwakkere zoals Koratië, België, Slovakije enz. verliezen
Koratië is een tipfout neem ik aan maar wat staat België in dat rijtje te doen?

Lender

Citaat van: eppie
Citaat van: DoefieF1Het probleem van de Belgen is dat ze tegen alle landen in de top 10-ranking winnen of enorm goed presteren en tegen de zwakkere zoals Koratië, België, Slovakije enz. verliezen
Koratië is een tipfout neem ik aan maar wat staat België in dat rijtje te doen?

Zat ik me ook juist af te vragen. :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Doefie

Typfout. Was ook al laat, é.  :wink:

Is al aangepast.