Screenshots

Gestart door Mikacouli, 11 augustus 2003 - 22:59:00

« vorige - volgende »

Race

GP 4 is qua graphics veel beter als GP 3. Kijk alleen maar naar de screenshots... Bij droog weer rijden ze allebei ongeveer even goed, maar met nat weer is je auto bij GP 4 veels te nerveus. Een klein beetje te snel je gas in en je spint al... en het is niet zo dat je als je het goed doet (zonder spinnen) je een normale snelheid kan houden...

Dus als je voor graphics kiest moet je GP 4 nemen, maar het car-realisme van GP 3 is wel beter. En daarbij: het editen van GP 4 is een rotwerk en heel moeilijk. GP 3 editen is veel makkelijker...

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

sledge



Ik was Barrichello, en Alonso ging me proberen voorbijtegaan. Ik begon al lichtjes naar links te gaan om mijn lijn te verdedigen, gaat dat soepkieken toch niet rechts van mij komen rijden zeker. Djeezus, was dat close. We hebben elkaar wel niet geraakt  8)
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

sledge

Hier ben ik zwaar aan het crashen. Het ziet er niet naar uit, maar toch is het zo  8)



Even de achterkant van Da Matta's toyota inspecteren  :wink:


Helaas was ik de 2de keer te dicht (let op de niet-tabakslivery. Handige optie van gpxpatch. voor alle niet tabaksraces worden ook andere wagen gebezigd  :shock: )


YIHAAAAAA  :twisted:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Lender



een beetje als sledge de zijne 8)

COPY AND PASTE IN ADRES BAR :wink:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Mikacouli

Citaat van: Lender

een beetje als sledge de zijne 8)

kruisje.