Nieuwe Opel?

Gestart door Eric, 11 augustus 2003 - 15:35:40

« vorige - volgende »

Anonymous

Citaat van: eric
Citaat van: KVDracerKnap ding. Ik heb mij ooit ne keer in een speedster gezet, ma om daar uit te geraken, moe je ook wel lenig zijn. Maar van opel heb ik tochj ook al vele klachten gehoord. in mijn familie rijden er drie met een Opel en allemaal klagen ze over hunne airco. In de winter bedampen hun ruiten direct en moeten z met hun ruiten afrijden. Plezant   :?  En voorts trekt de baanligging ook op nie veel  vin ik, ma da kan bij deze anders zijn, want het is een sportwagen

Bij de Speedster zal de wegligging wel anders liggen...de Speedster is gemaakt op de basis van de Lotus Elise...beide rollen van dezelfde band.


De Speedster is inderdaad getuned door Lotus en is, naar ik al verschillende keren heb gelezen, een onwaarschijnlijk  goeie sportwagen. Jeremy Clarkson (van Top Gear), die een absolute hekel aan Opels heeft, beschreeft dit als een van de beste sportwagen van het moment (hij had het dan wel over turbo versie). Conclusie, het is dus zeker gene brol en da karreke hierboven zal ook wel nie slecht zijn om mee te rijden.

Eric

Citaat van: Anonymous
Citaat van: eric
Citaat van: KVDracerKnap ding. Ik heb mij ooit ne keer in een speedster gezet, ma om daar uit te geraken, moe je ook wel lenig zijn. Maar van opel heb ik tochj ook al vele klachten gehoord. in mijn familie rijden er drie met een Opel en allemaal klagen ze over hunne airco. In de winter bedampen hun ruiten direct en moeten z met hun ruiten afrijden. Plezant   :?  En voorts trekt de baanligging ook op nie veel  vin ik, ma da kan bij deze anders zijn, want het is een sportwagen

Bij de Speedster zal de wegligging wel anders liggen...de Speedster is gemaakt op de basis van de Lotus Elise...beide rollen van dezelfde band.


De Speedster is inderdaad getuned door Lotus en is, naar ik al verschillende keren heb gelezen, een onwaarschijnlijk  goeie sportwagen. Jeremy Clarkson (van Top Gear), die een absolute hekel aan Opels heeft, beschreeft dit als een van de beste sportwagen van het moment (hij had het dan wel over turbo versie). Conclusie, het is dus zeker gene brol en da karreke hierboven zal ook wel nie slecht zijn om mee te rijden.

Volgend jaar ga ik mij een nieuwe wagen aanschaffen...de Speedster staat op dit moment het hoogst genoteerd bij mij...nu de vrouw nog overhelen... :?  :?  :wink:

Wutputt

Probeer het volgende: "het is een Opel, een echte gezinswagen dus" :mrgreen:
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Eric

Citaat van: WutputtProbeer het volgende: "het is een Opel, een echte gezinswagen dus" :mrgreen:

Zou ze daar intrappen denk je? :lol:  :lol:  :lol:

Wutputt

Het is het proberen waard ;)
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Eric

Citaat van: WutputtHet is het proberen waard ;)

mijn eerste keus was de Subaru Impreza, de versie juist onder de STi...maar madam ziet het niet zitten...te gevaarlijk voor mijn "zwaar" voetje. :(

Jasper

Citaat van: KVDracerIkzelf heb ook met een Opel Vectra gereden, een klein jaar, maar ik heb de kans niet gekregen om hem te verkopen. Ik heb hem kapot gereden dankzij zijn geweldige "wegligging". Neen, voor mij geen Opel meer, ik heb verschillende personen met die wagen laten rijden en iedereen zei hetzelfde. Dit is geen wagen, dit is een boot. Wanneer ik een oneffenheid tegenkwam in het wegdek, was ik een halfuur daarna nog aan het naschommelen, ging ik op de autosnelweg een vrachtwagen over, werd ik bijna weggeblazen naar het derde rijvak.
Pas op, ik zeg niet als je een Opel kunt kopen, zoals in deze topic, dan zal het wel meevallen, maar bij de personenwagens zijn er veel klachte.
De airco laat de ruiten aanslaan. De 2.0DTI, zuipt evenveel olie als diesel, hoewel ze in de garage zeggen dat dit normaal is. Met de elektriciteit heb ik ook al problemen geweten.
Normaal ga je NAAST de vrachtwagens. :lol: :lol: ;)

KVDracer

Citaat van: eric
Citaat van: WutputtHet is het proberen waard ;)

mijn eerste keus was de Subaru Impreza, de versie juist onder de STi...maar madam ziet het niet zitten...te gevaarlijk voor mijn "zwaar" voetje. :(

Zegt tegen uw vrouwtje dat ge sandalen zult aandoen als ge met den auto rijdt, dan is uwe voet al minder zwaar  :wink:

MS Fan

Citaat van: ericVolgend jaar ga ik mij een nieuwe wagen aanschaffen...de Speedster staat op dit moment het hoogst genoteerd bij mij...nu de vrouw nog overhelen... :?  :?  :wink:

Eric, heb je al eens in die auto gezeten? En vooral, er daarna eens terug uitgestapt? Voor mij geen speedster hoor  :lol:
A sick mind is a true delight ...

Wutputt

Nee, idd niet echt handig in dagelijks gebruik. Niet alleen de moeilijke instap of weinig kofferruimte
Maar vooral als je een lange rit wilt doen (zeker op de autosnelweg), wordt die prachtsound achter je, nogal vervelend (weinig isolatie).

Een scooby daarentegen kun je wel veel makkelijker dagelijks gebruiken.
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Eric

Citaat van: WutputtNee, idd niet echt handig in dagelijks gebruik. Niet alleen de moeilijke instap of weinig kofferruimte
Maar vooral als je een lange rit wilt doen (zeker op de autosnelweg), wordt die prachtsound achter je, nogal vervelend (weinig isolatie).

Een scooby daarentegen kun je wel veel makkelijker dagelijks gebruiken.

Mijn wagen staat op dit moment ook een zes centimeter lager en staat op laagprofieltjes, dat heeft als resultaat dat de wagen een stuk harder rijd.

Ik weet wel dat de Speedster niet de gemakkelijkste wagen is om in te stappen...maar dat neem je erbij hé. :lol:

Ik zie de scooby wel zitten...maar zoals eerder gezegd...moeder de vrouw he

Wutputt

Waarom moeder de vrouw dat niet zitten snap ik toch niet:

Hij heeft 4 deuren, plaats vanachter, een ruime koffer, een spoiler om de was aan te hangen, en met een open uitlaat kun je hem ook gebruiken als bbq... ;) :lol:
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Eric

Citaat van: WutputtWaarom moeder de vrouw dat niet zitten snap ik toch niet:

Hij heeft 4 deuren, plaats vanachter, een ruime koffer, een spoiler om de was aan te hangen, en met een open uitlaat kun je hem ook gebruiken als bbq... ;) :lol:

Zo had ik het nog niet bezien...ik zal meteen er bij vermelden dat ze er ineens meer dan 200 paarden bijbkrijgt... :lol:  :wink:

Nog een nadeel, hier in mijn buurt is geen enkele verdeler te vinden. :(

MisterY

Citaat van: ericNog een nadeel, hier in mijn buurt is geen enkele verdeler te vinden. :(

Dit is de dichtsbijzijnde Subaru-verdeler voor Bruggelingen  :wink: :

Garage Van Heste
Aartrijkestraat, 92
8211  Aartrijke (Zedelgem)
Tel. (050) 20 93 61
Fax. (050) 24 02 10

Eric

Citaat van: MisterY
Citaat van: ericNog een nadeel, hier in mijn buurt is geen enkele verdeler te vinden. :(

Dit is de dichtsbijzijnde Subaru-verdeler voor Bruggelingen  :wink: :

Garage Van Heste
Aartrijkestraat, 92
8211  Aartrijke (Zedelgem)
Tel. (050) 20 93 61
Fax. (050) 24 02 10

Thx MisterY, ik denk dat diene volgend jaar een bezoekje krijgt van mij... 8)