Nieuwe Opel?

Gestart door Eric, 11 augustus 2003 - 15:35:40

« vorige - volgende »

Eric

Momenteel noemen ze dit nog de Opel GT, maar mij lijkt het eerder de opvolger van de Speedster...
Dit pareltje van Opel zou misschien al in 2005 op onze wegen te zien zijn...van mij mogen ze hem nu al uitbrengen.




Racegirl

Heeft wel iets, Opel stijgt elk jaar weer een beetje in mijn achting!
Dit is effectief wel een pareltje!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Mikacouli

Mooi,mooi,en wat is de prijs hiervan?

Racegirl

Citaat van: MikacouliMooi,mooi,en wat is de prijs hiervan?

Dat zijn dingen we liever niet willen weten denk ik...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Citaat van: MikacouliMooi,mooi,en wat is de prijs hiervan?

Goeie vraag, hij moet eerst nog uitgebracht worden hé :wink:

JVA

Citaat van: RacegirlHeeft wel iets, Opel stijgt elk jaar weer een beetje in mijn achting!
Dit is effectief wel een pareltje!



Dan moet je er eens mee rijden. Het zal rap gedaan zijn (dat stijgen in achting) vrees ik. En ik spreek uit ondervinding... :?  :?  :?

Mikacouli

Citaat van: eric
Citaat van: MikacouliMooi,mooi,en wat is de prijs hiervan?

Goeie vraag, hij moet eerst nog uitgebracht worden hé :wink:

Kon zijn dat ze er al een prijs van hadden he.Ongeveer zo.

KVDracer

Knap ding. Ik heb mij ooit ne keer in een speedster gezet, ma om daar uit te geraken, moe je ook wel lenig zijn. Maar van opel heb ik tochj ook al vele klachten gehoord. in mijn familie rijden er drie met een Opel en allemaal klagen ze over hunne airco. In de winter bedampen hun ruiten direct en moeten z met hun ruiten afrijden. Plezant   :?  En voorts trekt de baanligging ook op nie veel  vin ik, ma da kan bij deze anders zijn, want het is een sportwagen

JVA

Rijden met een Opel, moeilijk hoor. Varen kan je er wel mee.

Sorry, maar hoe dat Opel zoveel wagens kan verkopen, kan er bij mij niet in. Heb nu vier jaar met een Opel Vectra gereden. Je ziet ze enorm veel rijden, maar wat zal ik er van zeggen. Kort en bondig: blij dat ik er van af ban.

Heb hier nog een Corsa staan van vier jaar oud, een 1,5TD, maar dat is ook al niet vaal soeps. Alles, maar dan ook alles van binnen is plastiek. Konden ze hem in papier maken, dan deden ze het ....  :?  :?  :shock:

Eric

Citaat van: KVDracerKnap ding. Ik heb mij ooit ne keer in een speedster gezet, ma om daar uit te geraken, moe je ook wel lenig zijn. Maar van opel heb ik tochj ook al vele klachten gehoord. in mijn familie rijden er drie met een Opel en allemaal klagen ze over hunne airco. In de winter bedampen hun ruiten direct en moeten z met hun ruiten afrijden. Plezant   :?  En voorts trekt de baanligging ook op nie veel  vin ik, ma da kan bij deze anders zijn, want het is een sportwagen

Bij de Speedster zal de wegligging wel anders liggen...de Speedster is gemaakt op de basis van de Lotus Elise...beide rollen van dezelfde band.

Opel slecht?
Mijn broer rijd al meer dan 10 jaar met een Astra GSI en die heeft geen klagen...

Schumi nr1

Ik heb mijn rij-opleiding met een opel astra gedaan zo 3 jaar geleden en 'k moet eerlijk zeggen (met mijn prille ervaring van toen) dat ik vond dat die wagen goed reed.

Maar dit is inderdaad een schone wagen, maar om hem te kopen (moest ik het geld hebben  :roll: ) ? Dat nie ....

Een porsche 911 en een klassieke kever zou ik liever in mijn garage hebben :)

Bart VD

Ik heb ook enige tijd met een Vectra gebold, en die reed wel redelijk lekker.  Alleen is Opel in hetzelfde bedje ziek als Peugeot: het interieur trekt op niks (lees: vreselijk verouderd).
This space for rent

KVDracer

Ikzelf heb ook met een Opel Vectra gereden, een klein jaar, maar ik heb de kans niet gekregen om hem te verkopen. Ik heb hem kapot gereden dankzij zijn geweldige "wegligging". Neen, voor mij geen Opel meer, ik heb verschillende personen met die wagen laten rijden en iedereen zei hetzelfde. Dit is geen wagen, dit is een boot. Wanneer ik een oneffenheid tegenkwam in het wegdek, was ik een halfuur daarna nog aan het naschommelen, ging ik op de autosnelweg een vrachtwagen over, werd ik bijna weggeblazen naar het derde rijvak.
Pas op, ik zeg niet als je een Opel kunt kopen, zoals in deze topic, dan zal het wel meevallen, maar bij de personenwagens zijn er veel klachte.
De airco laat de ruiten aanslaan. De 2.0DTI, zuipt evenveel olie als diesel, hoewel ze in de garage zeggen dat dit normaal is. Met de elektriciteit heb ik ook al problemen geweten.

JVA

Hahahahah, je mening over een Opel komen vrij goed overeen met wat ik er van vond. Ik noemde mijn auto dan ook een 'boot'. Je moet dan ook tegen zeeziekte kunnen als je hiermee wil rondrijden.

Als je met deze wagen eens sportief gaat rijden, en dat deed ik wel eens, dat ga je gegarandeerd wel eens uit de bocht.

Over het interieur zal ik maar zwijgen. Dat is van het niveau van Skoda zijn goedkoopste modellen. Mijn vader rijdt met een Skoda, en deze is mooier afgewerkt dan die Opel was.

PS: Bij de vectra moest de distributieriem vervangen worden na ... 40.000 km. Vraag maar eens aan de pechverhelpers hoeveel keren er in de Vectra zo een riem knalt... Ook de banden slijten enorm snel. Ook na 40.000 op.

Bon, hij is weg en komt NOOIT meer terug.

Jean Todt

Tja, wij hebben thuis (ik woon nu wel alleen ma kom) al 4 opels, ouders 2, ik 1, en zus 1, alle vier goeie auto's totaal geen klachten over.

Ik wil trouwens de eerste wagen nog tegenkomen waarmee ik evenhard mee door de bochten kan scheuren.

Ik heb eens een Toyota Corolla gehad als vervangwagen en daar kon ik een bocht waar je 90 mocht tegen 60 nemen (met angstzweet), met mijn Astra neem ik die tegen 140 zonder problemen.

Voorbanden waren bij mij ook op na 45000 km, maar dat heeft alles met de samenstelling van het rubber te maken.  Zachte rubbers slijten nu eenmaal rapper.

Maar we hebben gene Vectra, dus misschien zijn het de Vectra's :-)