Who's the best??

Gestart door Mikacouli, 04 augustus 2003 - 20:02:57

« vorige - volgende »

Wie is de betere van de 2?

Trulli
16 (45.7%)
Alonso
19 (54.3%)

Totaal aantal stemmen: 32

Poll gesloten: 04 augustus 2003 - 20:02:57

Mikacouli

Citaat van: F1-Fan 4-ever
Citaat van: Gilles lives foreverAls je met een toleman (een tank dus) in de stromende regen op monaco in je 1e F1-seizoen 5 sec sneller bent als iedereen, ben je dan niet de snelste allertijden?? Is slechts een voorbeeld he  :wink: Schumi kan een wagen goed afstellen en een team rondom hem bouwen, maar op pure snelheid is hij enkel in zen dromen sneller als Senna...

greets Gilles
Voor da ge antwoord, zorgt dan dat uw argument klopt. Als ik mij goed herinner reed er toen iemand anders aan kop en crashte toen en op een bepaald moment reede senna wel een paar seconden rapper dan de concurentie, maar Michael ook soms. Volgende reden waarom senna sneller zou zijn???


Volgens mij heb jij zeer grote kleppen op.Of moet ik zeggen "een dikke rode bril"?
Nog een voorbeeldje?OK.Donnington park 1993.Schumacher nog nooit zoiets zien doen hoor.Nu moet je niet afkomen met,Schumacher kan dat ook,of dat was geluk,of daardoor is hij de snelste nog niet.

F1-Fan 4-ever

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: F1-Fan 4-ever
Citaat van: Gilles lives foreverAls je met een toleman (een tank dus) in de stromende regen op monaco in je 1e F1-seizoen 5 sec sneller bent als iedereen, ben je dan niet de snelste allertijden?? Is slechts een voorbeeld he  :wink: Schumi kan een wagen goed afstellen en een team rondom hem bouwen, maar op pure snelheid is hij enkel in zen dromen sneller als Senna...

greets Gilles
Voor da ge antwoord, zorgt dan dat uw argument klopt. Als ik mij goed herinner reed er toen iemand anders aan kop en crashte toen en op een bepaald moment reede senna wel een paar seconden rapper dan de concurentie, maar Michael ook soms. Volgende reden waarom senna sneller zou zijn???


Volgens mij heb jij zeer grote kleppen op.Of moet ik zeggen "een dikke rode bril"?
Nog een voorbeeldje?OK.Donnington park 1993.Schumacher nog nooit zoiets zien doen hoor.Nu moet je niet afkomen met,Schumacher kan dat ook,of dat was geluk,of daardoor is hij de snelste nog niet.

Ik heb zeker geen rode bril op want ik denk ook niet dat Schumacher de beste ooit is (maar in mijn ogen is hij dat wel), maar ik weet dat hij dat niet is maar om er een feit van te maken dat senna de beste ooit is, das pas zever! Ieder zijn eigen MENING.

Gilles lives forever

Wij maken er geen feit van dat hij de beste is, maar wel dat hij de SNELSTE is. 65 poles is ook nie echt slecht he :lol:

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

F1-Fan 4-ever

Citaat van: Gilles lives foreverWij maken er geen feit van dat hij de beste is, maar wel dat hij de SNELSTE is. 65 poles is ook nie echt slecht he :lol:

greets Gilles

Joeng heb jij ooit bewijzen dat hij de snelste ooit was, heb jij fangio michael en senna in dezelfde wagen met delzefde banden alles hetzelfde ooit tegen elkaar zien rijden, IK DACHT HET NIET! dus je kan onmogelijk zegge ndat hij de snelste ooit was.

Mikacouli

Citaat van: F1-Fan 4-ever
Citaat van: Gilles lives foreverWij maken er geen feit van dat hij de beste is, maar wel dat hij de SNELSTE is. 65 poles is ook nie echt slecht he :lol:

greets Gilles

Joeng heb jij ooit bewijzen dat hij de snelste ooit was, heb jij fangio michael en senna in dezelfde wagen met delzefde banden alles hetzelfde ooit tegen elkaar zien rijden, IK DACHT HET NIET! dus je kan onmogelijk zegge ndat hij de snelste ooit was.

OK,Dan praat jij jezelf tegen.Want dan kan jij ook niet bewijzen dat Schumie de beste ooit was.En dat zal dan niemand kunnen.

F1-Fan 4-ever

Citaat van: Mikacouli

OK,Dan praat jij jezelf tegen.Want dan kan jij ook niet bewijzen dat Schumie de beste ooit was.En dat zal dan niemand kunnen.

als gij mij kunt bewijze datSenna de snelste ooit was dan geloof ik u. Als je het aantal overwinningen en het aantal wereldrecords bekijkt zie je dat Michael (samen Fangio) de beste ooit is. Spreek dat maar eens tegen, Make my day good  :twisted:

Roel

Citaat van: F1-Fan 4-ever
Citaat van: masta
Citaat van: JasperJazeker, maar dat denk ik ook van Kimi. Zo kortweg zeggen dat Kimi geen kans maakt om dat te doen vind ik nogal raar. :?
Ik zie Kimi echt wel één of meerdere titels pakken, maar aan de records van MS komt hij niet.
Mah joeng, Kimi gaat nog geen twintig races winnen in zijn carrière, hij werd het nieuwe wonderkind genoemd, de nieuwe senna/Schumacher. Als ik mij goed herinner weet ik dat hij nog maar 1 race heeft gewonnen dit jaar en begin weer niet te zeveren over als dit en als dat. Zo kan ik ook beginnen: Als de barge boards van michael niet wegvlogen, als zijn auto niet in de fik stond, als zijn band niet lek was, als hij niet uitgleed in Brazilië, als hij in de een of andere race een fout niet had gemaakt dan had hij allang wereldkampioen geweest. Die 'als' dingen zijn dikke zever, het is zoals het is.


Wie dit ook geschreven heeft, kerel kerel kerel toch, ga aub teru gmet de blolkjes spelen.  als elk talent moest beoordeeld worden op het aantal races dat hij won dan waren er maar bitter  weinig talenten hoor. en in de f1, meer dan in eender welke sport zitten de zuiverste supertalenten. over kimi: Vent: kijk is naar de races die hij rijdt?de acties die hij doet, en vooral in welke wagen hij zit, auto is goed maar is echt geen winner. akkoord kimi maakt nog net iets te veel fouten, maar hij gaat er tenminste voor...
ik ga mij eigenlijk ni druk maken in de zever van "F1 fan 4-ever" maar als hij nu eens naar F1 zou kijken, in plaats van alleen de korte samenvattingen te bekijken dan zou hij deze ongeloofelijke bullshit niet vertellen. raikkonen is een heel sterke piloot, en hij zal ongetwijfeld meer dan twintig races winnen!

BTW: er was ook nog Mika Hakkinen die juist 20 races won en twee wereldtitels, daar kan ik wel mee leven als Raikkonen de evenknie wordt van die fantastische piloot


greeeeeeeeeeeeeeetz
God save Mclaren

Mikacouli

Citaat van: F1-Fan 4-ever
Citaat van: Mikacouli

OK,Dan praat jij jezelf tegen.Want dan kan jij ook niet bewijzen dat Schumie de beste ooit was.En dat zal dan niemand kunnen.

als gij mij kunt bewijze datSenna de snelste ooit was dan geloof ik u. Als je het aantal overwinningen en het aantal wereldrecords bekijkt zie je dat Michael (samen Fangio) de beste ooit is. Spreek dat maar eens tegen, Make my day good  :twisted:

Reken eerst de overwinningen in percentage.Schumacher heeft veel meer races gereden dan Senna dat gedaan heeft!!
En reken dan ook eens de pole positions in percentage uit.Als dat geen bewijzen zijn.

BTW:@ Roel ,volledig mee eens. :wink:

FF

piloten kunt ge niet beoordelen op 'blinde' resultaten.
er zijn in de loop der jaren al veel goede piloten uitgevallen met pech, geplaagd door omstandigheden, slecht materiaal,...

resultaten zijn belangrijk voor den teambaas, niet voor het publiek.
een mooie actie, een sterke race moeten bij niet-commerciële betrokkenen primeren op de resultaten op zich (in een wk is het spelleke natuurlijk altijd hard gespeeld, maar daar doen er maar per seizoen maximaal drie piloten voor mee)

heb ik al verteld dat ik piloten steun waarvan hun resultaten niet echt denderend te noemen zijn? en zo zijn er velen die supporteren voor de alesis, fisichellas en trullis op de wereld. tenzij u natuurlijk hoofdaandeelhouder zijt van de scuderia ferrari...
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

F1-Fan 4-ever

Citaat van: Roel


Wie dit ook geschreven heeft, kerel kerel kerel toch, ga aub teru gmet de blolkjes spelen.  als elk talent moest beoordeeld worden op het aantal races dat hij won dan waren er maar bitter  weinig talenten hoor. en in de f1, meer dan in eender welke sport zitten de zuiverste supertalenten. over kimi: Vent: kijk is naar de races die hij rijdt?de acties die hij doet, en vooral in welke wagen hij zit, auto is goed maar is echt geen winner. akkoord kimi maakt nog net iets te veel fouten, maar hij gaat er tenminste voor...
ik ga mij eigenlijk ni druk maken in de zever van "F1 fan 4-ever" maar als hij nu eens naar F1 zou kijken, in plaats van alleen de korte samenvattingen te bekijken dan zou hij deze ongeloofelijke bullshit niet vertellen. raikkonen is een heel sterke piloot, en hij zal ongetwijfeld meer dan twintig races winnen!

BTW: er was ook nog Mika Hakkinen die juist 20 races won en twee wereldtitels, daar kan ik wel mee leven als Raikkonen de evenknie wordt van die fantastische piloot


greeeeeeeeeeeeeeetz

Ik speel niet meer met de blokjes, jij misschien wel? Vergelijken met percentages is niet juist, in totaal moet je alles bekijken: Senna had mss beter gedaan maar dan moest hij maar niet zo stom zijnn om tegen een muurtje te knallen. Maar ik heb gemerkt dat iedereen zijn mening heeft op dit forum en sommige mening met feit verwarren. We zullen maar stoppen met deze zinloze discusie want niemand zal toegeven (ik zeker niet) en voor het te erg wordt en iemand een ban krijgt. Dus laten we terug over het originele onderwerp gaan. Conclusie iedereen heeft gelijk en iedereen is fout.

Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets

Gilles lives forever

Citaat van: F1-Fan 4-ever[Senna had mss beter gedaan maar dan moest hij maar niet zo stom zijnn om tegen een muurtje te knallen.

:shock:  :shock:  :shock: Ik hoop dat je je mistypt hebt, anders ben je een volslagen idioot en/of een anti-Senna :? Alsof Senna in de Tamburello even de verkeerde kant opstuurde, I THINK NOT!!

greets Gilles
Speeding is not a crime, it's a need!!

ddr

Hevige discussies vandaag, maar wat betreft Alonso of Trulli.  Trulli zal het volgens mij moeilijk krijgen om Alonso te volgen.

Alonso zit nog niet zo lang bij Renault en het team maakt direct vorderingen op elk vlak,  dit moet toch een beetje aan Alonso liggen. Hij zal het in de toekomst iedereen nog moeilijk maken.  En dat maakt formule 1 boeiend. En kimi zal in hem nog een echte rivaal zien.

Trulli verbeterd ook, en dit is in de eerste plaats aan het team te danken, maar toch ook dankzij Alonso, aangezien deze van in het begin de evenknie is van Trulli,  en rivaliteit bevorderd(in de meeste gevallen) de resultaten.
Barrichello is the best

Jasper

Citaat van: F1-Fan 4-ever
Citaat van: Roel


Wie dit ook geschreven heeft, kerel kerel kerel toch, ga aub teru gmet de blolkjes spelen.  als elk talent moest beoordeeld worden op het aantal races dat hij won dan waren er maar bitter  weinig talenten hoor. en in de f1, meer dan in eender welke sport zitten de zuiverste supertalenten. over kimi: Vent: kijk is naar de races die hij rijdt?de acties die hij doet, en vooral in welke wagen hij zit, auto is goed maar is echt geen winner. akkoord kimi maakt nog net iets te veel fouten, maar hij gaat er tenminste voor...
ik ga mij eigenlijk ni druk maken in de zever van "F1 fan 4-ever" maar als hij nu eens naar F1 zou kijken, in plaats van alleen de korte samenvattingen te bekijken dan zou hij deze ongeloofelijke bullshit niet vertellen. raikkonen is een heel sterke piloot, en hij zal ongetwijfeld meer dan twintig races winnen!

BTW: er was ook nog Mika Hakkinen die juist 20 races won en twee wereldtitels, daar kan ik wel mee leven als Raikkonen de evenknie wordt van die fantastische piloot


greeeeeeeeeeeeeeetz

Ik speel niet meer met de blokjes, jij misschien wel? Vergelijken met percentages is niet juist, in totaal moet je alles bekijken: Senna had mss beter gedaan maar dan moest hij maar niet zo stom zijnn om tegen een muurtje te knallen. Maar ik heb gemerkt dat iedereen zijn mening heeft op dit forum en sommige mening met feit verwarren. We zullen maar stoppen met deze zinloze discusie want niemand zal toegeven (ik zeker niet) en voor het te erg wordt en iemand een ban krijgt. Dus laten we terug over het originele onderwerp gaan. Conclusie iedereen heeft gelijk en iedereen is fout.

Greeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeets

Categorie van deze persoon: domme mensen.
Ik heb nog nooit zo'n domme uitspraken gehoord. Nog nooit iemand tegengekomen die het niet erg lijkt te vinden dat Senna van ons heen is gegaan.

Je stelt me diep teleur, zogezegde F1-fan, héél diep... :cry:

F1-Fan 4-ever

Senna zijn dood heeft mij helemaal niet geraakt maar men heeft wel bijgeleerd in de F1 door zijn ongeval. Denkt er nog iemand aan al de andere piloten die zijn verongelukt. Iedereen zegt senna dit en dat maar er zijn nog andere verongelukt hoor. Ik ben/was zeker geen Senna fan maar ik heb wel respect voor hem, maar niet iedereen mag hem aanzien als de God van de F1 zoals sommige met Michael of eender wie doen want dat is zeker niet juist.

Liefst terug back on topic voor er ruzie van komt.

Mikacouli

Citaat van: F1-Fan 4-everSenna zijn dood heeft mij helemaal niet geraakt maar men heeft wel bijgeleerd in de F1 door zijn ongeval. Denkt er nog iemand aan al de andere piloten die zijn verongelukt. Iedereen zegt senna dit en dat maar er zijn nog andere verongelukt hoor. Ik ben/was zeker geen Senna fan maar ik heb wel respect voor hem, maar niet iedereen mag hem aanzien als de God van de F1 zoals sommige met Michael of eender wie doen want dat is zeker niet juist.

Liefst terug back on topic voor er ruzie van komt.

Jij bent geen fan maar een anti fan.Ik beschaam me als F1fan dat er zulke mensen als jou bestaan.Zielig,echt ZIELIG!!

Precies of ie tegen die muur wilde knallen.Echte idiotenpraat.Bannen please!!