BMW X3

Gestart door Kimi, 05 juli 2003 - 10:57:07

« vorige - volgende »

Kimi

Het heeft een tijdje geduurd, maar nu hebben we toch de eerste officiële foto's van de X3 binnegekregen. De wagen zal voor het eerst te zien zijn op het Salon van Frankfurt in september. De X3 zal beroep doen op een nieuw systeem voor vierwielaandrijving xDrive geheten. In eerste instantie zal de X3 te koop zijn met twee drieliter motoren, een benzine van 231 pk en een diesel van 204 pk.





'k Vind hem eigenlijk wel lelijk, de X5 was mooier.

Martin

Lelijk, over smaak valt te twisten.
Maar hij komt naast de X5 te staan.

sledge

Deze is veel lelijker dan de X5, vooral de achterkant dan. Maar zoals Martin zegt Over smaak valt te twisten.
Nu ik erover nadenkt, moet dat niet niet te twisten zijn  :?:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Bart VD

Citaat van: sledgeDeze is veel lelijker dan de X5, vooral de achterkant dan. Maar zoals Martin zegt Over smaak valt te twisten.
Nu ik erover nadenkt, moet dat niet niet te twisten zijn  :?:

Inderdaad, en "nadenkt" is zonder "t".  :wink:  :wink:
This space for rent

sledge

Citaat van: Bart VD
Citaat van: sledgeDeze is veel lelijker dan de X5, vooral de achterkant dan. Maar zoals Martin zegt Over smaak valt te twisten.
Nu ik erover nadenkt, moet dat niet niet te twisten zijn  :?:

Inderdaad, en"nadenk is zonder "t".  :wink:  :wink:

*Mept Bart VD*  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Bart VD

Citaat van: sledge
Citaat van: Bart VD
Citaat van: sledgeDeze is veel lelijker dan de X5, vooral de achterkant dan. Maar zoals Martin zegt Over smaak valt te twisten.
Nu ik erover nadenkt, moet dat niet niet te twisten zijn  :?:

Inderdaad, en"nadenk is zonder "t".  :wink:  :wink:

*Mept Bart VD*  :wink:

Sarah Michelle Gellar mag mij altijd meppen. :wink:  :oops:
This space for rent

sledge

Citaat van: Bart VD
Citaat van: sledge
Citaat van: Bart VD
Citaat van: sledgeDeze is veel lelijker dan de X5, vooral de achterkant dan. Maar zoals Martin zegt Over smaak valt te twisten.
Nu ik erover nadenkt, moet dat niet niet te twisten zijn  :?:

Inderdaad, en"nadenk is zonder "t".  :wink:  :wink:

*Mept Bart VD*  :wink:

Sarah Michelle Gellar mag mij altijd meppen. :wink:  :oops:

Spijtig, ge zult et met mij moeten doen  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Mikacouli

Ik vind hem niet mis.Ik vind hem zelfs schoon moet ik zeggen.Ik heb de indruk dat ie wat lager hangt dan de X5.

Bart VD

Citaat van: MikacouliIk vind hem niet mis.Ik vind hem zelfs schoon moet ik zeggen.Ik heb de indruk dat ie wat lager hangt dan de X5.

Wie?  Sledge?  Viespeuk.
This space for rent

Martin

Citaat van: sledgeDeze is veel lelijker dan de X5, vooral de achterkant dan. Maar zoals Martin zegt Over smaak valt te twisten.
Nu ik erover nadenk, moet dat niet niet te twisten zijn  :?:

In Nederland is een progamma op de TV, de smaakpolitie.
Die controleren de keukens van restaurants.
En daar klopt lang niet alles.

Na afloop zeggen ze altijd, over smaak valt te twisten.
Nu weet je waar dat vandaan komt.

JVA

Citaat van: Bart VD
Citaat van: MikacouliIk vind hem niet mis.Ik vind hem zelfs schoon moet ik zeggen.Ik heb de indruk dat ie wat lager hangt dan de X5.

Wie?  Sledge?  Viespeuk.


:lol:  :lol:  :lol:  :lol:

sledge

Citaat van: Bart VD
Citaat van: MikacouliIk vind hem niet mis.Ik vind hem zelfs schoon moet ik zeggen.Ik heb de indruk dat ie wat lager hangt dan de X5.

Wie?  Sledge?  Viespeuk.

Take it easy hé guys, ik heb geen zin om een taloor in mn broek te moeten steken  :wink:  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Lender

Vind hem niet zo aantrekkelijk, ik zie liever de luxewagens  van BMW. De X5 vond ik dan toch veel mooier hoor.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jasper

Citaat van: LenderVind hem niet zo aantrekkelijk, ik zie liever de luxewagens  van BMW. De X5 vond ik dan toch veel mooier hoor.
Dat is tenminste een hetero!

Ik vind de achterkant lelijk, maar de voor- en zijkanten mogen er zeker zijn!

En natuurlijk is de X5 mooier, het is moeilijk om die te evenaren!

MisterY

Ik vind het design van de X3 echt BMW-onwaardig! Chris Bangle heeft weer eens toegeslaan... :?  De X3 vind ik echt een lelijke wagen, hij heeft naar mijn gevoel geen BMW-uitstraling, en zeker niet in de basisversie (met gele knipperlichten, zwarte bumpers). Dan hadden ze beter bij de X5 gebleven, veel mooier. Maar binnenkort komt de gefacelifte versie van de X5 eraan, laat ons hopen dat hij niet de designkenmerken van de X3 overneemt.