Moet Schumacher gediskwalificeerd worden ??????

Gestart door The Iceman, 29 juni 2003 - 16:31:58

« vorige - volgende »

Moet Schumacher gediskwalificeerd worden ?

Ja, eens de wagen vast zit in de grindbak, ben je uit de race.
21 (39.6%)
Nee, hij stond op een gevaarlijke plaats, dus moest hij worden weggeduwd
32 (60.4%)

Totaal aantal stemmen: 46

Poll gesloten: 29 juni 2003 - 16:31:58

unknown

Citaat van: Juan
Citaat van: unknown
Citaat van: Juan
Citaat van: ™the_master
Wat ziet ge op die foto? Ik zie een Montoya die niet helemaal voorbij Schumacher is, en ongeveer de de deur dicht doet.
ook al is montoya er maar 1 cm. voorbij, hij hangt ervoor, hij zou eerst over de streep zijn geweest, dus hij mag zijn plaats verdedigen
Dat heeft niks me strepen te maken. Hij is MS nog nie voorbij, moet er rond en laat niet genoeg ruimte en Schumi geeft nie af, gevolg contact.
? dus jij wil zeggen dat schumacher toch gewonnen was in indianapolis vorig jaar?? Ah ja, want rubens was maar 0.011s sneller, dus rubens was er niet volledig voorbij?? :?:
Staat er een streep int midden van de Dunlopcurve, ik denk nie ze, dus waarom ge daar dan mee af? Een finish is wel iets anders dan een inhaalmanoeuvre in de race. Op een finish ist kleinste verschil goe, daar nie, want als ge dan ne milimeter verder zijt dan de andere, zou t ge gewoon de deur mogen toedoen zekers?

Bart VD

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: Bart VDDe wagen van Schumacher leek ook eerder rechtdoor te gaan wanneer ik had verwacht hem meer te zien draaien (onderstuur?).  

Dat is wat ik bedoelde toen ik schreef dat ik de indruk had dat de wagen van MS vooraan uitbrak. Ik heb de indruk dat MS JPM een beetje naar de buitenkant wou drukken om meer plaats te hebben en dit juist op het moment dat JPM MS naar de binnenkant wou houden.

Geef toe dat het een mooie race was. Dit seizoen hebben we toch al wel wat gezien!!! Daar schreeuwden we vorig seizoen toch om??!! ;)

Absoluut!  Alleen:

Breng nu toch eens die MP4/18 uit!  Aaaarrrggghhh!! ;) ;)
This space for rent

Bart VD

Citaat van: unknown
Citaat van: Juan
Citaat van: unknown
Citaat van: Juan
Citaat van: ?the_master
Wat ziet ge op die foto? Ik zie een Montoya die niet helemaal voorbij Schumacher is, en ongeveer de de deur dicht doet.
ook al is montoya er maar 1 cm. voorbij, hij hangt ervoor, hij zou eerst over de streep zijn geweest, dus hij mag zijn plaats verdedigen
Dat heeft niks me strepen te maken. Hij is MS nog nie voorbij, moet er rond en laat niet genoeg ruimte en Schumi geeft nie af, gevolg contact.
? dus jij wil zeggen dat schumacher toch gewonnen was in indianapolis vorig jaar?? Ah ja, want rubens was maar 0.011s sneller, dus rubens was er niet volledig voorbij?? :?:
Staat er een streep int midden van de Dunlopcurve, ik denk nie ze, dus waarom ge daar dan mee af? Een finish is wel iets anders dan een inhaalmanoeuvre in de race. Op een finish ist kleinste verschil goe, daar nie, want als ge dan ne milimeter verder zijt dan de andere, zou t ge gewoon de deur mogen toedoen zekers?

Doet mij denken aan een bepaald maneuver van een zekere Duitse piloot in een min of meer rode wagen in een of ander Zuid-Amerikaans land pakweg een jaar ofzo geleden. :mrgreen:
This space for rent

unknown

Citaat van: Bart VDDoet mij denken aan een bepaald maneuver van een zekere Duitse piloot in een min of meer rode wagen in een of ander Zuid-Amerikaans land pakweg een jaar ofzo geleden. :mrgreen:
En welk is da dan????

Alan Blues

Citaat van: Bart VDAbsoluut!  Alleen:

Breng nu toch eens die MP4/18 uit!  Aaaarrrggghhh!! ;) ;)

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Oké, ik zal zorgen dat hij tegen volgende race klaar is.  :wink:  :wink:

FerrariMan


Gilles Villeneuve

onderstuur zeg je? mss begint dat net op het moment dat JPM en MS mekaar aanraken en gaat de Ferrari daardoor nog effe rechtdoor?
Beleef de 24 Uren van Zolder live via www.24U.be !

™the_master

Citaat van: FerrariManBrazil 2002 - Monty VS MS

Je bedoelt zeker Brazil 2001... daar zie ik ook ene gevecht Montoya tegen Schumacher, maar niet in een haarspeldbocht, en ik zie ook dat Montoya Schumacher helemaal naar buiten dwingt

FerrariMan

Citaat van: ™the_master
Citaat van: FerrariManBrazil 2002 - Monty VS MS

Je bedoelt zeker Brazil 2001... daar zie ik ook ene gevecht Montoya tegen Schumacher, maar niet in een haarspeldbocht, en ik zie ook dat Montoya Schumacher helemaal naar buiten dwingt

Brazil 2002 - Monty VS MS, Schumachers revenge  :lol:

MS neemt hem terug en doet ergens ook wel een beetje de deur dicht. Daarmee toonde hij wel dat hij geen schrik gekregen had van JPM  8)

Kenneth1265

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: ™the_master
Citaat van: FerrariManBrazil 2002 - Monty VS MS

Je bedoelt zeker Brazil 2001... daar zie ik ook ene gevecht Montoya tegen Schumacher, maar niet in een haarspeldbocht, en ik zie ook dat Montoya Schumacher helemaal naar buiten dwingt

Brazil 2002 - Monty VS MS, Schumachers revenge  :lol:

MS neemt hem terug en doet ergens ook wel een beetje de deur dicht. Daarmee toonde hij wel dat hij geen schrik gekregen had van JPM  8)

Is da waar dat Montoya voor de jongens is, ik heb dat ergens gelezen.

Doefie

Gewoon een race-incident zoals er zovele zijn. Waarom moet er altij zoveel rond gezocht worden ? Deze keer was Montoya die aan 't langste eind trok, vorige keer was 't omgekeerd.

CitaatJe bedoelt zeker Brazil 2001... daar zie ik ook ene gevecht Montoya tegen Schumacher, maar niet in een haarspeldbocht, en ik zie ook dat Montoya Schumacher helemaal naar buiten dwingt

Montoya nam zijn bocht, M.Schumacher zat er aan de buitenkant naast. Mooi manoeuvre van Montoya. Was ni de bedoeling om hem deraf te rijde.

Brazilië 2002 was M.Schumacher wel in de fout, geef gewoon toe. M.Schumacher is ook geen heilige, hoor. Die veroorzaakt ook ongelukke. Iedereen doet da wel minstens 1 keer in zijn carrière...

FerrariMan

Citaat van: DoefieF1Gewoon een race-incident zoals er zovele zijn. Waarom moet er altij zoveel rond gezocht worden ? Deze keer was Montoya die aan 't langste eind trok, vorige keer was 't omgekeerd.

CitaatJe bedoelt zeker Brazil 2001... daar zie ik ook ene gevecht Montoya tegen Schumacher, maar niet in een haarspeldbocht, en ik zie ook dat Montoya Schumacher helemaal naar buiten dwingt

Montoya nam zijn bocht, M.Schumacher zat er aan de buitenkant naast. Mooi manoeuvre van Montoya. Was ni de bedoeling om hem deraf te rijde.

Brazilië 2002 was M.Schumacher wel in de fout, geef gewoon toe. M.Schumacher is ook geen heilige, hoor. Die veroorzaakt ook ongelukke. Iedereen doet da wel minstens 1 keer in zijn carrière...

Nope, 2002 was MS ook niet in de fout. Dat is racen, net zoals Montoya zijn plaats mooi heeft gepakt in Duitsland voorbije weekend.

Kenneth1265

ja, ik heb het nog ergens gelezen. Nu al op 2 sites over F1, Ze zeggen daar dat Montoya een vriendin heeft voor de schijn en dat hij liever jongens heeft.
Ik weet niet of ik het moet geloven, wat denken jullie???????????

FF

neen dat is zijn teamgenoot : trouwens wel grof die duitse pulpbladen...

ik heb de indruk dat als jpm een actie doet het altijd een domme is volgens sommigen : belachelijke mentaliteit...
alsof hij iedere keer iemand van de baan knalt of iemand te weinig plaats geeft...

laten we duidelijk zijn :
burti, frank williams en vele f1 fans vonden dit een prachtige actie : maar we hebben er nog vele van deze nodig om de f1 weer op zijn vroeger elan te krijgen
ms geeft toe dat jpm hem voldoende plaats geeft

wat valt er nog te bediscussiëren?? dit is gewoon een race incident na een mooi inhaalmanouvre : als ge daar niet tegenkunt is f1 de sport niet die ge moet volgen, ik stel waterballet voor : veel rustiger
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

FerrariMan

Citaat van: Kenneth1265ja, ik heb het nog ergens gelezen. Nu al op 2 sites over F1, Ze zeggen daar dat Montoya een vriendin heeft voor de schijn en dat hij liever jongens heeft.
Ik weet niet of ik het moet geloven, wat denken jullie???????????

Ik denk van niet hoor, ik ken hem nogal goed en heb hem toch vaak zien kussen met zijn vrouw. Hij heeft me toevertrouwd dat de geruchten niet waar zijn.