Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Franky R.


Perton

Over overkill gesproken:


Franky R.

Citaat van: Perton op 19 mei 2014 - 18:14:53
Over overkill gesproken:




Mwah, ik vond het wel een gave actie van Renault...Een autofabrikant die zoiets 'geks' doet. Dat is IMHO iets haal anders dan een dikke V8 in een Smart proppen.


Perton

wtf doe je ook op een circuit als daar auto's aan het rijden zijn. Gezien zijn leeftijd geef ik hem maar het voordeel van de twijfel en ga ik er nog eventueel vanuit dat ie verward was.

Fabian

Citaat van: Perton op 27 mei 2014 - 20:18:29
wtf doe je ook op een circuit als daar auto's aan het rijden zijn. Gezien zijn leeftijd geef ik hem maar het voordeel van de twijfel en ga ik er nog eventueel vanuit dat ie verward was.
Of zo iemand is compleet de weg kwijt door de drank of andere zooi. Wat bezielt je om op een circuit te lopen. Je kunt toch alleen op een circuit lopen als het open is en er dus gereden wordt. Als het gesloten is kun je toch bijna niet op het asfalt komen?!

Perton

GPUpdate had het over een "afgesloten parcours", dus dat impliceert dat het ook de toegangsweg naar het hotel zou kunnen zijn. Autosport heeft "Closed circuit" en dat kan je ook op twee manieren opvatten: circuit waar de toegangshekken van dicht waren, of een stukje afgezette weg. En het blijken een man en een vrouw te zijn die zijn aangereden, niet alleen de man. Dan zou je dus wellicht kunnen zeggen dat het inderdaad een afgesloten stuk openbare weg was, maar dat zij daar misschien woonden en dachten: "Fuck jullie, wij wonen hier, we steken over" en toen zijn aangereden. Schijnbaar gebeurde dat toen Wehrlein moest uitwijken voor een erg hard remmende Rosberg.

Dus of Rosberg is in drie dagen tijd echt een incapabel persoon gebleken als het gaat om remmen, of Rosberg zal op de rem zijn gaan staan voor die twee mensen, waarna Wehrlein uitweek en ze alsnog raakte. Niet onmogelijk, een dergelijk verhaal vertelde mijn rij-instructeur ooit eens en dat liep af met een dode.

Uiteraard is het puur gespeculeer van mijn kant, maar na het raadplegen van meerdere bronnen vermoed ik wel dat het ongeveer zo is gegaan. Niet per se dat het locals waren die naar huis wilden, maar wel dat het een afgesloten stuk openbare weg was, en dat Rosberg voor ze moest remmen. Of het waar is, geen idee.

Hoe dan ook, tragisch ongeval

Fabian

Inderdaad een tragisch ongeval. Lijkt me dat Wehrlein ze beiden heeft geschept en Rosberg nog op tijd kon remmen. Anyway hoop dat het goed afloopt.

Kootje

#9578
Zojuist gelezen op NOS teletext.

De Belgische vlag hangt al jaren verkeerd om. Bij de invoering vd vlag was hij nog hetzelfde als de Nederlandse, maar werden de kleuren ROOD GEEL ZWART als kleuren gebruikt en opgenomen in de grondwet. Later is besloten om de vlag 'n kwart slag te draaien, om zo nog meer afstand te nemen vd Nederlandse overheersers. En daar ging het dus mis. De vlag is de verkeerde kant opgedraaid waardoor de kleuren nu ZWART GEEL ROOD zijn. Grondwettelijk gezien is dit dus incorrect. :D


Dit verhaal komt overigens totaal niet overeen met wat Wiki zegt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Belgi%C3%AB

Franky R.

Citaat van: Kootje op 21 juni 2014 - 12:06:01
Zojuist gelezen op NOS teletext.

De Belgische vlag hangt al jaren verkeerd om. Bij de invoering vd vlag was hij nog hetzelfde als de Nederlandse, maar werden de kleuren ROOD GEEL ZWART als kleuren gebruikt en opgenomen in de grondwet. Later is besloten om de vlag 'n kwart slag te draaien, om zo nog meer afstand te nemen vd Nederlandse overheersers. En daar ging het dus mis. De vlag is de verkeerde kant opgedraaid waardoor de kleuren nu ZWART GEEL ROOD zijn. Grondwettelijk gezien is dit dus incorrect. :D


Dit verhaal komt overigens totaal niet overeen met wat Wiki zegt: http://nl.wikipedia.org/wiki/Vlag_van_Belgi%C3%AB


België.... :P
:D


En toch kom ik er graag hoor... ;D

Perton

Het verhaal is ten opzichte van het originele verhaal op De Morgen wel behoorlijk aangedikt door Nederlandse media was me opgevallen. Het originele artikel sprak ervan dat er eigenlijk totaal niks aan de hand is en dat het eigenlijk allemaal wel klopt zoals het is. Wat Nederlandse 'journalisten' (ik vermoed stagiaires die voor het eerst hun eigen stukje mochten schrijven) hebben er vervolgens meer van gemaakt dan het was.

Maar het blijft hoe dan ook leuk om Belgen ergens mee uit te lachen. Zoals het hoort.

Maikel0230

België is nu eenmaal een lachwekkend land, dat weet ik als Vlaming maar al te goed.

#ForzaJules #JB17 #KeepFightingMichael #MS7 #JustinWilson #JW25

SDG

Citaat van: Maikel0230 op 22 juni 2014 - 21:26:29
België is nu eenmaal een lachwekkend land, dat weet ik als Vlaming maar al te goed.


Franky R.

#9583
Ik weet het niet, hoor! In België lopen er geen idioten in de politiek zoals een Klijnsma die roept dat ouderen hun pensioen zouden kunnen aanvullen met een moestuintje...


Over vreemd nieuws gesproken... ::) ...De baas van de genationaliseerde bank kondigt een loonsverhoging van 20 procent aan en pensioentjes moeten aangevuld met moestuin.


http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3676637/2014/06/21/Klijnsma-Vul-je-pensioen-aan-met-een-moestuin.dhtml

Perton

Een moestuintje is natuurlijk een idioot plan, maar er is nou eenmaal sprake van vergrijzing, dan is er ook minder geld beschikbaar voor pensioenen. Daar zal toch een oplossing voor moeten worden gevonden.