Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Dat zal wel moeten hé, anders is er ook geen enkele reden om een soort van verlengingsprocedure te hebben als het toch sowieso verlengt wordt ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Ze is misscien gelaserd en kan prima kijken. Hoor je van meer oudere mensen.

Jasper

Het gaat volgens mij voornamelijk om reactiesnelheid en natuurlijk een klassieker bij bejaarden: de capaciteit om over je eigen schouder te kijken.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 31 mei 2008 - 23:39:33
Het gaat volgens mij voornamelijk om reactiesnelheid en natuurlijk een klassieker bij bejaarden: de capaciteit om over je eigen schouder te kijken.
Dat laatste valt volledig op te vangen met spiegels ed hé. Met de wagen van mijn vader kijk ik ook zelden over men schouder, tenzij dat ik moet afdraaien over een fietspad net na het stilstaan voor een rood licht, anders is het in principe nooit nodig. De reactiesnelheid is inderdaad wel wat minder, maar oudjes rijden (doorgaans toch :p) een beetje op hun gemak, dus behalve wanneer iemand ineens vlak voor hun neus opduikt, en dus doorgaans in fout is, komen die zelden iets tegen, ze staan soms een halve minuut aan een moeilijk kruispunt te kijken vooraleer over te steken. Dat maakt het er niet vlotter op uiteraard, maar echt onveiliger zal het er ook niet van worden. Er zijn er uiteraard altijd wel die niet rijden zoals ik hierboven heb beschreven :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Ferrari 2010

#9139

Man die het net aan de neus heeft gegooid: "Ik heb hem, ik heb hem!"
(Foto hln.be)
**edit** Moest eigenlijk in het compleet onzinnige topic staan, klein foutje :D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Alleen Duitsers in hotel: schadeloosstelling

Een Britse toerist die met zijn gezin op het Griekse eiland Kos in een duur hotel verbleef waar alleen Duitsers zaten, heeft van een rechtbank een schadeloosstelling toegewezen gekregen van 750 pond (956 euro). Dat heeft het blad The Sun zaterdag bericht.

Volgens de Brit was het voor zijn vrouw en drie dochters onmogelijk om in het hotel yogalessen te nemen en een cursus windsurfen te doen, omdat er alleen Duits gesproken werd. Voor het gezin was de vakantie verpest, omdat het niet optimaal kon profiteren van de faciliteiten, aldus de boze Brit.

De man had verwacht dat er ook Engels gesproken werd, omdat de brochure in deze taal was opgesteld. De rechter gaf hem gelijk en vond dat er daarom sprake was van misleidende informatie en contractbreuk. De rechter bepaalde daarom dat de reisorganisatie een schadeloosstelling moet betalen.

De toerist zei na afloop geen racist te zijn en dat hij het ook niet leuk zou hebben gevonden als in het hotel alleen maar Britten zaten.

Martin

Indonesische zakenman strooit met geld

Een Indonesische zakenman heeft zondag boven de Javaanse stad Serang duizenden bankbiljetten uit een vliegtuigje gegooid. De stunt, waarbij hij in totaal 100 miljoen roepias (6300 eur) uitstrooide, was bedoeld om de uitgave van zijn boek over motivatie voor zakenlieden te promoten.



De zakenman vloog vier keer over een voetbalstadion waarboven hij de biljetten uitstrooide. Hier had zich sinds zaterdag een grote menigte verzameld, omdat er al geruchten circuleerden over het de actie. De helft van de biljetten belandde echter naast het stadion, waardoor er een chaotische situatie ontstond.



De zakenman zei liever het geld dat anders naar een promotiecampagne zou gaan, te willen delen met mensen die het echt nodig hebben.

Folkert

Citaat van: Martin op 01 juni 2008 - 11:59:11
Indonesische zakenman strooit met geld

Een Indonesische zakenman heeft zondag boven de Javaanse stad Serang duizenden bankbiljetten uit een vliegtuigje gegooid. De stunt, waarbij hij in totaal 100 miljoen roepias (6300 eur) uitstrooide, was bedoeld om de uitgave van zijn boek over motivatie voor zakenlieden te promoten.



De zakenman vloog vier keer over een voetbalstadion waarboven hij de biljetten uitstrooide. Hier had zich sinds zaterdag een grote menigte verzameld, omdat er al geruchten circuleerden over het de actie. De helft van de biljetten belandde echter naast het stadion, waardoor er een chaotische situatie ontstond.



De zakenman zei liever het geld dat anders naar een promotiecampagne zou gaan, te willen delen met mensen die het echt nodig hebben.

Haahha grappig
Zie het al zo voor me: Donald Duck verhaaltje, waar met munt geld word gestrooid.
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Spectaculaire beelden: tornado blaast huis gewoon weg

Tegen natuurgeweld valt niet veel te beginnen. Een bewakingscamera legde bovenstaande spectaculaire beelden vast. Een krachtige tornado in Iowa in de Verenigde Staten blaast gewoon een huis weg, alsof het niks is.

http://www.youtube.com/watch?v=ghKKBjRiXU0&eurl=http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/301593/2008/06/05/Spectaculaire-beelden-tornado-blaast-huis-gewoon-weg.dhtml

:o

Ferrari 2010

Ja wadde, als je dat ziet, geen boom bleef staan ... Ik denk dat weinige Amerikaans plattelandshuizen zoiets zouden doorstaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Dat krijg je als je een huis bouwt van triplexplaten.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 05 juni 2008 - 16:03:15
Dat krijg je als je een huis bouwt van triplexplaten.
Je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze hun geld liever in Irak dan in een deftig huis steken hé :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Jong geleerd...

In Taiwan is een jongen in een afkickkliniek opgenomen om hem van zijn rookverslaving af te helpen.

Op zich niets bijzonders, ware het niet dat de jongen inmiddels de respectabele leeftijd van vier(!) jaar heeft bereikt. Ook zijn broer van negen maalt niet om een sigaartje meer of minder. Goed voorbeeld doet goed volgen, moeten de beide jongens gedacht hebben, want zij pikten de sigaren en sigaretten van hun vader. Die betrapte hen echter. De man nam geen halve maatregelen en bracht zijn jongste zoon naar een afkickcentrum. Of de oudste van de twee ook naar het afkickcentrum moet, is niet bekend. Wellicht is er nog een plaatsje vrij voor de vader. Kan hij gelijk zijn jongste spruit in de gaten houden.

Martin

Vader Hamilton rijdt Porsche in de prak

Het gezegde 'zo vader, zo zoon' gaat niet op voor pa Hamilton en zoon Lewis, de formule 1-coureur van McLaren. Vader Anthony toonde zich woensdag een heel wat minder bedreven bestuurder door een Porsche Carrera met een nieuwprijs van 650.000 euro in de prak te rijden.

Hij verloor in zijn woonplaats Hertfordshire de controle over het stuur en reed de peperdure bolide dwars door een heg een speeltuin in. Gelukkig voor vader Hamilton waren er geen kinderen aan het spelen en bleef de schade beperkt tot de sportwagen. ,,Het is mijn eerste ongeluk in bijna dertig jaar en het gebeurde nog met de auto van een ander ook", zei Hamilton, die in de Formule 1 optreedt als manager van Lewis. ,,Het spijt me heel erg."

Martin

Dramatische dood eend herdacht

In het Museumpark in Rotterdam is donderdag een korte bijeenkomst gehouden voor de eend die zich dertien jaar geleden dood vloog tegen de glazen gevel van het Natuurhistorisch Museum in de havenstad. De eend staat bekend als het eerste slachtoffer van homoseksuele necrofilie bij deze soort.

De vogel kreeg grote bekendheid vanwege een artikel van conservator Kees Moeliker van het Natuur Historisch Museum onder de titel 'Het eerste geval van homoseksuele necrofilie bij de wilde eend'. Moeliker kreeg hiervoor in 2003 de Ig-Nobelprijs voor 'het meest nutteloze onderzoek'.

De eend vloog in 1995 tegen de glazen gevel van het museum, viel twee meter verderop dood neer en werd vervolgens door een mannelijke soortgenoot vijf kwartier lang werd verkracht. Moeliker was getuige van het voorval.

,,Met Dead Duck Day vragen we aandacht voor alle vogels die op dramatische wijze om het leven zijn gekomen. Maar de bijeenkomst is vooral bedoeld om na te denken over maatregelen die kunnen voorkomen dat er jaarlijks miljoenen vogels tegen het glas aan hun einde komen", aldus Moeliker.