Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Wat is die eigenaar naïef geweest ;D ;D ;D Ok, dat hij hem gelooft kan ik nog een beetje begrijpen, maar toch even daar houden en de politie dat laten afhandelen hé...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Chinese man verklapt liefdesaffaire in slaap

Een Chinese man heeft in zijn slaap zijn liefdesaffaire verraden aan zijn vrouw. Cao, de vrouw van de man, had al een tijdje een vermoeden dat haar man iets voor haar verborgen hield.

"Hij werd afstandelijk", doet de vrouw haar verhaal, "En als zijn GSM rinkelde dan weigerde hij de telefoon op te nemen. Ik had dus al een vermoeden."

Adres
Op een avond hoorde Cao haar man iets vertellen in zijn slaap. De vrouw waagde haar kans en begon haar man uit te vragen. "Ik vroeg hem onder andere of hij een ander had en toen hij bevestigde, vroeg ik hem de naam en het adres. Tot mijn verbazing gaf hij die ook."

Toen Cao hem confronteerde met zijn woorden, ontkende de man alles. Toch vertrouwde de vrouw het zaakje niet en ze ging op zoek naar het adres. Daar betrapte ze haar man met zijn minnares.

Betrapt  :D

Martin

Strike! Zonder armen

Geen armen, slechts één voet, maar toch is deze man een uitmuntende bowler!
Hij 'gooit' in een worp een strike!

http://www.dumpert.nl/mediabase/211141/8f5f5cdc/armloze_bowler_strrrrike_.html

Martin

1000 Euro belkosten per maand

Jongeren steken zich steeds vaker in de schulden met hun mobieltje. Stefanie maakte het wel erg bont en had telefoonrekeningen van 600 tot 1000 euro... Per maand...

In Spits vertelt de nu 23-jarige Stefanie dat ze al bellend voor 10.000 euro het schip in ging. De telefoonrekeningen van soms 1000 euro bleven binnenstromen, maar de toen 18-jarige Stefanie kon ze natuurlijk niet betalen...

Uiteraard wer haar telfoon afgesloten, maar Stefanie bleek hardleers. "Ik sloot gewoon een nieuw abonnement af bij een nieuwe provider. Dat kon gewoon, aangezien nergens stond geregistreerd dat ik nog schulden had bij een andere provider."

En ze ging ook niet minder bellen. "'s Avonds was ik wel eens eenzaam en kon ik zomaar uren met vriendinnen aan de telefoon hangen." Ze versleet vijf providers, haar schuld liep op tot 10.000 euro en ze zit nu al twee jaar in de schuldhulpverlening, meldt Spits.

Veel jongeren zijn opgezadeld met een schuld, vanwege onverantwoord gabruik van een mobiele telefoon. De zorgen over bel- en sms-gedrag staat ook hoog op de politieke agenda.

Het CDA en de ChristenUnie willen telecombedrijven verder aan banden leggen om de jeugd te beschermen tegen bijvoorbeeld 'dubieuze abonnementen' voor ringtones of chatsessies met wulpse dames via sms...


Ferrari 2010

Eigen schuld. Dom wicht.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Vakantievierder ten onrechte doodverklaard

De buren van Michael O'Neill waren hoogstverbaasd toen ze een vakantiekaart uit Australië van hem kregen. Hij was namelijk dood verklaard.

De 49-jarige was een paar maanden eerder uit Engeland vertrokken om een 'rustpauze' te houden. Hij had zijn vrienden en buren daarover niets verteld. De politie had in zijn huis ook geen bewijs gevonden voor een eventeel vertrek.

Vorige week zagen vrienden van hem een overlijdensadvertentie in de lokale krant. Toevallig heette de overleden man ook Michael O'Neill en kwam hij ook uit Middlesbrough. Beide Michael's waren ongeveer van dezelfde leeftijd en allebei hebben ze broers met de namen Kevin en Terry.

"Ik ben twee juni vertrokken naar een vriend", verklaart Michael O'Neill. "Toen ik maandag terugkwam in huis zag ik dat mijn voordeur was opengetrapt. De buren hebben me verteld dat ze dachten dat ik dood was. Pas toen een van hen mijn ansichtkaart kreeg, kwamen ze erachter waar ik al die tijd was. Veel mensen dachten dat ik een geest was toen ik terugkwam."

Volgens O'Neill besliste hij pas op het allerlaatste moment om naar Australië te gaan en had hij daarom niemand geïnformeerd.


Supermariobros

Pinguïn tot ridder geslagen

Pinguïn Nils Olav van een dierentuin in het Schotse Edinburgh is tot ridder geslagen. Het dier mag zich nu ridder en chef-kolonel van het Noorse leger noemen, zo meldt de Telegraaf.

De pinguïn is mascotte van de Noorse Koningsbrigade. Al sinds de jaren 90 worden pinguïns er geridderd. Naar de echte traditie kreeg de pinguïn twee schouderklopjes met een zwaard. Daarna mocht hij zijn troepen keuren.

http://www.youtube.com/watch?v=zr4VLMAEZ-E&eurl=http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/385798/2008/08/18/Pinguin-tot-ridder-geslagen.dhtml

Supermariobros

Zeventienjarigen racen met gemotoriseerde bureaustoel

Twee zeventienjarigen zijn in de Duitse stad Gross-Zimmern aangehouden nadat ze op de openbare weg aan het racen waren met een zelfgemaakte 'gemotoriseerde bureaustoel'.



De twee hadden hun voertuig - bestaande uit een grasmaaier en een draaibare bureaustoel - zelf in elkaar geknutseld. Het gaspedaal was gemaakt van een rem van een fiets.

De twee konden opgepakt worden na een korte achtervolging en moeten zich verantwoorden omdat ze geen verzekering, geen kentekenbewijs en geen rijbewijs hebben.

Wel knap gemaakt.

Jasper

Geniaal. :)

Het verste dat ik ooit geraakt ben was een go-kart met een touw achter een grasmaaier hangen, en door aan het touw te trekken gaf je dan gas. :)

Supermariobros

Aap is politie te slim af in station Tokio

Het was even schrikken voor de pendelaars in een treinstation in Tokio toen ze een aap tussen het volk zagen rondlopen. De politie probeerde het dier te vangen, maar de aap slaagde erin tussen het volk te ontsnappen.

De aap werd vanmorgen opgemerkt in de buurt van de ticketverkoop in het station. Uiteindelijk ging het dier op een reclamebord zitten. Daar keek de aap twee uur lang toe hoe de treinreizigers zich een weg naar hun spoor baanden. Dertig agenten kwamen ter plaatse om het dier te vangen. Ze omsingelden de aap met netten, maar plots sprong het dier weg. De aap verdween tussen het volk en gaf de politie het nakijken.

"Ik heb hier al muizen gezien, maar een aap is nieuw", zegt een woordvoerder van het station. De aap was 's middags nog altijd op vrije voeten. Misschien keert de vreemde bezoeker wel terug tijdens de avondspits.

http://www.youtube.com/watch?v=AKFh-Wc7KSE&eurl=http://www.nieuwsblad.be/video/videoPlayer.aspx?videoId=13666

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Gerrit Glinster

Glitter terug in vaderland

Gary Glitter is vrijdagochtend geland in zijn vaderland Groot-Brittannié. De glamrocker van weleer werd eerder deze week vrijgelaten uit een Vietnamese gevangenis, waar hij een straf had uitgezeten wegens misbruik van kinderen.



Hij vloog via Bangkok, waar hij nog even bleef hangen wegens een ontsteking in de borststreek. Een arts gaf hem pijnstillers en stelde vast dat hij wel degelijk kon reizen. Gedacht werd dat de 64-jarige Glitter de klachten overdreef om de reis naar zijn vaderland op zijn minst uit te stellen. Hij stelt zich weinig positiefs voor van zijn ontvangst thuis.

Thailand had echter helemaal geen zin hem toe te laten. Een poging van de verbleekte ster om HongKong binnen te komen, liep ook op niets uit.

De 64-jarige arriveerde vrijdagochtend op Heathrow bij Londen. De politie stond al op hem te wachten voor ondervraging en om hem op te nemen in het register voor zedenschenners. Glitter moeten laten weten waar hij gaat en staat.

Glitter zat bijna drie jaar vast wegens seks met meisjes van 11 and 12. De artiest, die eigenlijk Paul Francis Gadd heet, had in de jaren '70 en aan het begin jaren '80 veel succes met onder meer de nummers Rock And Roll en I'm the leader of the gang (I am).

Toen:


En nu:

Martin

Gary Glitter spoorloos

Gary Glitter heeft na zijn aankomst in Engeland meteen de benen genomen. De pedofiel moest vrijdagochtend zijn gezicht laten zien in de rechtbank, maar hij liet zijn advocaat het vuile werk opknappen.



De 64-jarige glamrocker moest in de rechtbank officieel geregistreerd worden in het register van zedenschenners. De advocaat van de zanger probeerde dit nog te voorkomen door te zeggen dat de rechtszaak tegen Glitter in Vietnam oneerlijk is verlopen, maar daar had de rechter geen boodschap aan.

Gary Glitter kreeg eerder deze week te horen dat hij in zowel Thailand als Hongkong niet welkom is. De gevallen ster werd vastgehouden op het vliegveld en zou door middel van een list aan boord van een vliegtuig naar Engeland zijn gelokt. "Thaise autoriteiten hebben gelogen en gezegd dat hij naar Hongkong gevlogen zou worden", vertelt een bron aan The Sun. Gary kreeg de schrik van zijn leven toen hij met koffers en al op het vliegveld London Heathrow werd afgezet...


Martin

Hoe kan iemand zich zo verlagen in zijn leven?
Ik ben ben nu 53 en heb wel eens groen blaadje in huis gehad.
Toen ik 50 was een leuke meid van 36. Maar na 6 maanden was dat ook weer voorbij.
Maar een kind van 11 of 12?? Daar moet je toch niet aan denken. >:( >:( >:(

Martin

Hond redt pasgeboren baby

Een hond is sinds kort een grote held. Het dier vond een door zijn 14-jarige moeder gedumpte baby en verzorgde het, zodat het in leven bleef.

De hond uit het Argentijnse La Plata ontfermde zich over de pasgeboren baby en bracht het jongetje zelfs naar haar nest met puppy's. Daar zorgde de hond ervoor dat de baby warm bleef. Toen een omstander de baby hoorde huilen werd het kindje uit het nest vandaan gehaald.

Artsen verklaarden dat de baby het niet had overleefd als de hond hem niet verzorgd had. Het kindje wordt 'wonderbaby' genoemd en de hond is een grote held in de buurt