Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Martin

Nepagenten beroven Hongaren

UTRECHT - Een groep Hongaren is gisteravond in de wijk Voordorp overvallen door twee onbekenden die zich voor deden als politieagenten.

Omwonenden bij het terrein van sportvereniging Hercules waarschuwden de politie toen ze herrie hoorden als gevolg van de overval. De Hongaren, in Utrecht voor de automarkt, waren in gevecht geraakt met de ‘politieagenten’ toen ze er achter kwamen dat het om een overval ging. Toch wisten de overvallers weg te komen in twee auto’s met buitenlandse kentekenplaten. Volgens een verklaring van de Hongaren hadden de overvallers circa 5000 euro buitgemaakt. Of er wapens zijn gebruikt is onduidelijk.

Martin

Alternatief gloort na 43 jaar tbs

Een soort Dutroux?

Het ministerie van Justitie moet overleggen met de advocaat van Theo H., de langst zittende tbs'er van Nederland, over alternatieve opvang. Dat heeft het gerechtshof in Arnhem gisteren aan justitie geadviseerd. H. wil na 43 jaar een soepeler behandeling. Het hof heeft tegelijkertijd de terbeschikkingstelling (tbs) van H. verlengd met twee jaar.

H. zit al sinds 1960 onafgebroken in tbs-klinieken en heeft sinds 1985 tijdens zijn verloven geen strafbare feiten meer gepleegd. Op 17-jarige leeftijd werd H. voor de eerste keer veroordeeld wegens ontucht met minderjarigen. Tijdens verloven in 1967 en 1985 ging hij echter weer in de fout. Voor al deze vergrijpen samen kreeg hij in totaal 2 jaar gevangenisstraf én tbs.

Zowel het Pieter Baan Centrum als de Van Mesdagkliniek vindt dat hij een onbehandelbare pedofiele geaardheid heeft en daarom een gevaar voor de samenleving is. Beide klinieken vinden het risico om H. buiten de muren van een tbs-kliniek te laten wonen te groot. Zijn huidige kliniek wil hem daarom overplaatsen naar een long-stay-afdeling, een plaats voor ongeneeslijke tbs'ers.

Eric

Martin verzamel jij rare berichten?
Je weet er hier anders wel goeie te plaatsen.

Ik zou zeggen: doe gerust verder ik begin fan van je te worden. :lol:  :lol:  :wink:

Ferrari 2010

Citaat van: ericMartin verzamel jij rare berichten?
Je weet er hier anders wel goeie te plaatsen.

Ik zou zeggen: doe gerust verder ik begin fan van je te worden. :lol:  :lol:  :wink:
Het viel me zelf ook al op dat Martin er veel postte, en zelf kom ik er nooit tegen in de krant ofzo (nu niet dat ik vaak de krant lees hoor)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: ericMartin verzamel jij rare berichten?
Je weet er hier anders wel goeie te plaatsen.

Ik zou zeggen: doe gerust verder ik begin fan van je te worden. :lol:  :lol:  :wink:

Hallo fans :lol:  :wink:  :D

Eric

Citaat van: Martin
Citaat van: ericMartin verzamel jij rare berichten?
Je weet er hier anders wel goeie te plaatsen.

Ik zou zeggen: doe gerust verder ik begin fan van je te worden. :lol:  :lol:  :wink:

Hallo fans :lol:  :wink:  :D

Allez we wachten hoor... :lol:  :wink:

Ferrari 2010

Citaat van: eric
Citaat van: Martin
Citaat van: ericMartin verzamel jij rare berichten?
Je weet er hier anders wel goeie te plaatsen.

Ik zou zeggen: doe gerust verder ik begin fan van je te worden. :lol:  :lol:  :wink:

Hallo fans :lol:  :wink:  :D

Allez we wachten hoor... :lol:  :wink:
Ja, we wachten, Je hebt vandaag ng niet een bericht geplaatst. In tegenstelling dat we er andere dagen soms 2 of 3 te zien krijgen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Martin

Citaat van: eric
Citaat van: Martin
Citaat van: ericMartin verzamel jij rare berichten?
Je weet er hier anders wel goeie te plaatsen.

Ik zou zeggen: doe gerust verder ik begin fan van je te worden. :lol:  :lol:  :wink:

Hallo fans :lol:  :wink:  :D

Allez we wachten hoor... :lol:  :wink:

Hallo fans :lol:  :lol:

Het is niet iedere dag bingo.
Soms is er niets de moeite waard om te plaatsen.

Martin

Straatverbod voor verliefde ex-studente

De verliefde oud-studente S.V. mag een jaar lang niet in de buurt komen van haar voormalige studiecoördinator van de Hogeschool Windesheim in Zwolle. Ook verbood de voorzieningenrechter woensdag de 45-jarige vrouw uit Hardenberg de docent brieven en e-mails te sturen of anderszins contact met hem te leggen.

De rechter heeft de dwangsom op 500 euro per keer bepaald, met een maximum van 12.500 euro. De oud-theologiestudente is hevig verliefd op de studiecoördinator en bestookte hem daarom de afgelopen twee jaar met brieven, e-mails en zelfs een boek vol erotische fantasieën. De docent voelt zich bedreigd en had daarom in kort geding een contact- en straatverbod geëist.

Martin

Terminator 3 nu al illegaal op dvd te verkrijgen

De film Terminator 3, die officieel pas donderdag in Nederland in premiére gaat, is nu al illegaal op dvd te krijgen. De film is op internet te bestellen, met Nederlandse ondertiteling. Distributeur Columbia Tristar, die de film in Nederland uitbrengt, stelt een onderzoek in naar de herkomst van de illegale exemplaren.

"We weten dat er illegale kopieën van de film op internet te vinden zijn, maar dat ook de Nederlandse versie al circuleerde, is voor ons nieuw" , verzuchtte woordvoerder S. Kolfschoten woensdag. Toch vermoedt de distributeur niet dat de illegale kopieën de bezoekerscijfers zullen beïnvloeden. "De fans nemen zeker geen genoegen met zo'n inferieure kopie. Terminator is bij uitstek een film die je op het grote doek moet zien: het maakt toch flink verschil of Schwarzenegger over een kolossaal bioscoopdoek dendert of over een klein tv-schermpje."

'Rise of the Machines', zoals de ondertitel van T3 luidt, draait vanaf donderdag in 115 Nederlandse bioscopen.

Dit bericht is voor Alan Blues

Martin

Onderbroek veroorzaakt ongeluk

Een rondvliegende onderbroek heeft op de Duitse autosnelweg A4 bij Gotha tot een botsing geleid. Het kledingstuk kwam terecht in het gezicht van een automobilist, die daardoor tegen een voor hem rijdende vrachtwagen botste.

Volgens getuigen was de onderbroek in de wagen van de automobilist gegooid vanuit een passerende bestelwagen. Daarin zouden enkele naakte mannen hebben gezeten.

De politie is op zoek naar de bestelwagen. De bestuurder ervan heeft zich, volgens een zegsman, in elk geval schuldig gemaakt aan het verlaten van de plek van een ongeval.

Race

Vrouw dumpt man voor online alter ego
Een Taiwanese man heeft zelfmoord gepleegd, nadat hij er achter kwam dat zijn vriendin haar internetgeliefde verkoos boven hemzelf. Wat voor hem het meest onverteerbare was, is dat deze internetgeliefde een alter ego was... van hemzelf.

De 20-jarige man, Huang Tzu-heng, creëerde "Mr. J." in de hoop er achter te komen of zijn vriendin Hsiao Lan voor hem de ware was. Terwijl hij "in real life" met haar een relatie aanging, startte hij als Mr. J. een uitgebreide email-correspondentie op.

Na enige tijd echter vertelde zijn vriendin hem dat ze hem wilde verlaten. Ze zei verliefd te zijn geworden op "Mr. J.", niet wetende dat zij één en dezelfde voor zich had. Dit was voor de ongelukkige man reden genoeg om zelfmoord te plegen. In een afscheidsbrief die aan de vrouw was gericht, schreef hij: "Herinner jij je internetvriendje? Dat was ik. Maar ik had nooit kunnen vermoeden dat dit zó zou eindigen".

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Martin

Citaat van: Schumi 2002
Citaat van: eric
Citaat van: Martin
Citaat van: ericMartin verzamel jij rare berichten?
Je weet er hier anders wel goeie te plaatsen.

Ik zou zeggen: doe gerust verder ik begin fan van je te worden. :lol:  :lol:  :wink:

Hallo fans :lol:  :wink:  :D

Allez we wachten hoor... :lol:  :wink:
Ja, we wachten, Je hebt vandaag ng niet een bericht geplaatst. In tegenstelling dat we er andere dagen soms 2 of 3 te zien krijgen.

Genoeg voor vandaag :?:  :?:  :?:

Race

Getuige verhindert ontvoering kind
Een getuige heeft gisteren een ontvoering van een 6-jarig jongetje weten te voorkomen. Een 59-jarige man had het jongetje uit Almere al in zijn auto gezet. De getuige trok het portier echter weer open en haalde het kind eruit. De jongen was met enkele andere kinderen aan het spelen bij de Oldewierde in zijn woonplaats.

Direct na de mislukte ontvoeringspoging vluchtte de man weg in zijn auto. De getuige waarschuwde meteen de politie, die de dader al snel te pakken had. Hij verklaarde dat hij het kind wilde ontvoeren, omdat de kinderen zijn portemonnee zouden hebben gestolen.

De agenten waren al in de veronderstelling dat de man alcohol had gedronken. Hij wilde echter niet meewerken aan een blaastest. Daarom werd zijn rijbewijs ingenomen. De man, die erg verward over kwam, is gearresteerd en wordt nu nader onderzocht.

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Race

'Stripshow' in Engels koningshuis
Een 17-jarige jongen heeft gisteren tijdens een tuinfeest zijn broek laten zakken voor de ogen van koningin Elizabeth (Engeland). Hij was overigens gewoon uitgenodigd op het feest.

Meteen na het incident probeerde de jongen door de mensenmassa heen weg te vluchten. Een soldaat van het koningshuis wist hem echter te pakken te krijgen. Hij is vervolgens door de politie ondervraagd, maar niet gearresteerd, aangezien de veiligheid van de koningin niet in gevaar was. "Het was ongepast gedrag, meer niet", aldus een woordvoerder.

Enkele weken geleden werd het verjaardagsfeest van prins William ook al verstoord.

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!