Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Luca

Leverpaté blijkt hondenvoer

Het Israëlische ministerie van Volksgezondheid heeft 80.000 blikken hondenvoer onderschept, die de importeur als ganzenleverpaté aan de man wilde brengen. Dat meldde de Israëlische krant Haaretz vrijdag.

Het Bulgaarse product droeg in eerste instantie het label 'Kip voor honden', maar kreeg later een nieuw etiket met de aanduiding ganzenleverpaté. Ook heeft de importeur het certificaat voor koosjer voedsel vervalst.

De ministerie onderzoekt of het hondenvoer supermarkten heeft bereikt en waarschuwt het publiek voor de blikken. "De gezondheidsrisico's van een dergelijk product zijn aanzienlijk. Het kan microbiologische ziektekiemen bevatten die dodelijk zijn voor mensen", aldus een functionaris.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Martin

Free Tibet

Voor deze actie van Tim kom ik graag terug om 'Raar Nieuws' te plaatsen dit weekend.

Het is te gek voor woorden dat een grootmacht een klein landje onderdrukt.

Ja, ik weet het, er is meer onrecht in de wereld.

Geen reacties op 'Raar Nieuws' svp.
Plaats die op 'Andere Onderwerpen'.

Dank u.

Martin

Schwarzenegger gepolst voor Terminator 4

'Governator' Arnold Schwarzenegger speelt mogelijk een rol in Terminator 4. Volgens het Amerikaanse blad Daily Variety is de gouverneur van Californië gepolst door studiobazen.

Het entertainmenttijdschrift acht een "beperkt" optreden van de politicus het meest waarschijnlijk. Schwarzenegger speelde in de eerste drie delen de hoofdrol van half mens, half machine die de loop van de geschiedenis moet veranderen. Sinds de acteur politicus werd, bleef zijn filmcarrière beperkt tot een bijrolletje in Around The World In 80 Days.

De filmstudio Warner Brothers zette onlangs het licht op groen voor het derde vervolg van de uiterst succesvolle Terminator-reeks. De productie begint volgend jaar. De eerste Terminator ging in 1984 in première en betekende de doorbraak voor de in Oostenrijk geboren bodybuilder.

Martin

Dronken invalide veroorzaakt fataal ongeval

Een dronken bestuurder van een invalidenwagentje heeft in de nacht van vrijdag op zaterdag een dodelijk verkeersongeval veroorzaakt in de Zeeburgertunnel bij Amsterdam. Door het ongeval kwamen twee personen om het leven in de oostelijke buis van de tunnel, een onderdeel van de snelweg A10 rond Amsterdam. Eén persoon raakte zwaargewond.

De bestuurder van de invalidenkar was met een passagier vanuit Amersfoort via de tunnel onderweg richting Zaanstad. Het extreem langzame en niet op de snelweg toegestane invalidenvoertuig veroorzaakte een botsing tussen twee achteropkomende auto's.

De bestuurders van deze auto's stapten uit om de politie te waarschuwen en het ongeval af te handelen. Het incident kreeg een fatale wending toen een vrachtwagen inreed op de gestrande auto's. In een van deze voertuigen zaten nog drie passagiers. Twee dames raakten zwaargewond, de derde inzittende overleefde de klap niet. Een van de gewonde vrouwen overleed later in het ziekenhuis.

De politie kon de bestuurder en de bijrijder van het invalidenwagentje korte tijd later aanhouden nabij de plaats van het incident. Ze hadden net de snelweg verlaten via de afslag Durgerdam. De bestuurder bleek vier keer meer dan toegestaan te hebben gedronken, aldus de zegsman van de politie.

De beide inzittenden van het voertuig zijn aangehouden en voor verhoor overgebracht naar het politiebureau. De vrachtwagenchauffeur wordt ook verhoord.

Martin

Dieven brengen waardevolle cello terug

Dieven hebben waardevolle muziekinstrumenten aan de rechtmatige eigenaar in Londen teruggegeven. De muzikant Pal Banda vond vrijdag in zijn voortuin de in augustus gestolen instrumenten terug, meldde het Britse dagblad The Times zaterdag.

Een van de teruggegeven instrumenten is een 250 jaar oude cello van de bouwers Carcassi. Het instrument heeft een waarde van bijna 100.000 euro.

Voorts dook in het Noord-Londense voortuintje ook een Schweiter cello weer op en een viool uit 1820 uit Mittenwald.

Banda denkt dat de dieven niet puur uit wroeging handelden. De muziekinstrumenten zijn zeldzaam en het was bekend dat ze waren ontvreemd. Daardoor zijn ze voor de dieven moeilijk te verkopen.

Banda is blij dat de drie intrumenten die hij het waardevolst acht, terug zijn. Helaas ontbreken vooralsnog twee ontvreemde cello's en drie violen. Een van die gestolen instrumenten is een cello uit 1759. De in Hongarije geboren Banda speelt in het Allegri Quartet.

Supermariobros

Maleisische vrouw is nieuwe schorpioenenkoningin

KUALA LUMPUR - Een Maleisische vrouw heeft een nieuw wereldrecord gevestigd door 36 dagen in een kooi door te brengen in het gezelschap van zesduizend schorpioenen. Ze overleefde zeventien beten.

De 27-jarige Nur Malena Hassan verliet zaterdag de glazen kooi. Ze neemt de titel van ,,Schorpioenenkoningin'' over van een Thaise vrouw. Die had twee jaar geleden 32 dagen doorgebracht met 'amper' 3.000 schorpioenen.

Nur Malena Hassan zei zeventien maal te zijn gebeten, waarvan één beet ,,verschrikkelijk veel pijn deed'' en haar bijna het bewustzijn deed verliezen.''

De kooi was vier meter op drie groot en stond in een winkelcentrum in Kuantan. De vrouw mocht slechts een kwartier per dag haar tijdelijke woonst verlaten. ,,Dankzij god heb ik het overleefd. Uiteraard wilde ik alles laten vallen. Ik had er genoeg van, maar mijn fans hebben me aangemoedigd'', zei ze nog.

Supermariobros

Hond zoekt date

,,Ik ben een knappe, blonde labrador en zoek een donkere, lieve poedel (tussen 6 en 8 jaar) om samen mee te wandelen.'' Na de hotels, shampoos en zonnebrillen voor honden, zijn er nu ook de 'huwelijksbureaus' op het internet.

Britse baasjes die vinden dat hun huisdier toe is aan wat romance kunnen hem of haar inschrijven voor een date op de site 'Cold Nose Warm Heart'. Volgens de beheerders van de site is het vooral de bedoeling om eenzame mensen met iemand in contact te brengen: het is immers leuker om met zijn tweetjes met de hond te wandelen.

Luca

Borstverkleining voor Dolly Parton

Na dertig jaar rugklachten te hebben gehad, is Dolly het nu echt helemaal zat en laat zij haar beroemde borstpartij verkleinen.



De legendarische country-zangeres heeft geen zin om nog langer met pijn rond te lopen. Haar enorme cup DD is veel te zwaar voor haar tengere lijfje en dus gaat zij onder het mes.

Toen Parton twintig jaar was heeft zij haar borsten voor de eerste keer laten vergroten. Op haar dertigste bracht zij nogmaals een bezoekje aan de plastisch chirurg, want ze vond ze nog niet groot genoeg.

De inmiddels 58-jarige ster zegt: "De bandjes van mij bh snijden in mijn schouders. Mijn voorgevel was altijd mijn handelsmerk, maar ik heb er een flinke prijs voor moeten betalen! Ik trek het niet langer:"
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Alan Blues

Citaat van: LucaBorstverkleining voor Dolly Parton

Na dertig jaar rugklachten te hebben gehad, is Dolly het nu echt helemaal zat en laat zij haar beroemde borstpartij verkleinen.



De legendarische country-zangeres heeft geen zin om nog langer met pijn rond te lopen. Haar enorme cup DD is veel te zwaar voor haar tengere lijfje en dus gaat zij onder het mes.

Toen Parton twintig jaar was heeft zij haar borsten voor de eerste keer laten vergroten. Op haar dertigste bracht zij nogmaals een bezoekje aan de plastisch chirurg, want ze vond ze nog niet groot genoeg.

De inmiddels 58-jarige ster zegt: "De bandjes van mij bh snijden in mijn schouders. Mijn voorgevel was altijd mijn handelsmerk, maar ik heb er een flinke prijs voor moeten betalen! Ik trek het niet langer:"

Welke cup zou Lolo Ferrari gehad hebben?  :?

Bjorn

Als je eigenlijk klapt van lelijk...  :? Jakkes!!!!  :shock:  :?
De Mens: In Het Gras![/color]

Eric

Citaat van: BjornAls je eigenlijk klapt van lelijk...  :? Jakkes!!!!  :shock:  :?

en dan niet alleen de borsten...  :?

Supermariobros

Bliksem treft man al vijf keer

Een Cubaanse man is onlangs voor de vijfde keer in 22 jaar getroffen door de bliksem. Jorge Marquez denkt dat er een vloek op hem rust omdat de bliksem hem steed weet te vinden.

Marquez, een boer in San Manuel, werd de eerste keer geraakt in juni 1982. ,,Het is dan telkens net of iets heel koud m'n lichaam binnenstroomt'', aldus de onfortuinlijke man die er nog aan toe voegde dat ie de eerste keer verbrand haar had en dat al z'n vullingen uit z'n mond waren gevallen. Als het nu dondert en bliksemt, probeert Marquez zich zo snel mogelijk te beschermen met isolatiemateriaal. Hij wil dit namelijk geen zesde keer meer meemaken.

Supermariobros

Jaar langer bak in dankzij blote kont

Een bankovervaller uit de Amerikaanse staat Connecticut heeft een extra jaar cel aan de broek omdat hij op zijn proces zijn blote kont liet zien aan de rechter.

De betichte barstte in woede uit nadat de rechter hem aanmaande om 'Yes, sir' te antwoorden als 'm iets gevraagd werd door de rechter. Maar dat was dus niet naar de zin van de crimineel die prompt rechtstond en schreeuwde:  "Kiss my ass".

Luca

Man door eigen paard de dood in gesleept

Een 64-jarige Duitser uit Stendal in Saksen-Anhalt is maandagavond om het leven gekomen bij een bizar ongeluk met zijn paard.

De man wilde het paard uit de wei halen en pakte het dier bij de teugels. Het schrok echter zo dat het er als een speer vandoor ging. De man raakte verstrikt in de teugels, viel en werd tweehonderd meter in vliegende vaart meegesleept. Uiteindelijk kwam hij onder het paard terecht. Hij bezweek aan de zware verwondingen die hij daarbij opliep.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Supermariobros

Amerikaanse politie pakt te luid telefonerende zwangere vrouw op

De Amerikaanse politie heeft dinsdag een vrouw, die aan een bushalte te luid stond te telefoneren met haar gsm, opgepakt, zo meldden Amerikaanse media.

Volgens de berichten zou een agent de 23-jarige Sakinah Aaron aangemaand hebben om haar stemvolume ietwat te verminderen. "Jij kan mij niet zeggen hoe luid ik mag praten", was het antwoord van de vijf maanden zwangere vrouw. Daarop escaleerde het incident en zou de agent Aaron op de grond hebben geduwd en haar met zijn knie in haar rug in bedwang hebben gehouden.

Eerder werd in juli ook al een 45-jarige vrouw opgepakt omdat zij in een metrostation, tegen de voorschriften in, zoetigheden aan het eten was.