Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Martin

Geen man, geen vrouw

Een middelbare school in Thailand heeft de een toilet gemaakt speciaal voor travestieten.
Op de school zitten vijftien travestieten, maar deze voelden zich door zowel mannelijke als vrouwelijke medescholieren onheus bejegend.

Hierop gingen ze naar de schoolleiding en pleitten ze voor een eigen toilet, nu is er dus aan hun wensen voldaan. In plaats van een mannetje of vrouwtje staat op de deur een teken dat is samengesteld uit een mannelijk en vrouwelijk symbool.

Martin

Kaal

De Letse bondscoach Aleksandrs Starkovs heeft zijn spelersgroep een opmerkelijke belofte gedaan als ze - tegen alle verwachtingen in - de kwartfinale van het Europees kampioenschap
halen. Mocht het Baltische staatje verder komen in het toernooi dan scheert Starkovs zijn hoofd kaal.

Martin

22 juni 2003.

Dit was het eerste 'rare' bericht op deze site.

Groningers op de vuist voor laatste kroket

De laatste kroket in een automatiek vormde zaterdagochtend rond vijf uur de reden voor twee Groningers om eens flink met elkaar op de vuist te gaan. De twintigers deelden onder meer een kopstoot en een rechtse directe uit, wat resulteerde in blauwe plekken en druipende bloedneuzen.

Toevallig langslopende politieagenten wisten de snacktwist te beëindigen. Na een kort gesprek besloten beide vechtersbazen geen aangifte te doen en huiswaarts te keren, aldus de politie. De bewuste kroket bleef achter in de automaat.

22 juni 2004.

En het is ook het laatste van Chris en mij.
Een jaar 'Raar Nieuws' en het is mooi geweest.
Ik bedank ten eerste Chris (MS Fan) die ongelooflijk veel berichten heeft geplaatst.
Bedankt maatje.
En ook alle mensen die hier iets 'raars' plaatste.
En niet in de laatste plaats, iedereen die het kwam lezen.

Een record aantal berichten en bezoekers.
Nooit verwacht toen ik dit begon.

Ik sluit de Topic niet.
Wil je iets plaatsen, ga je gang.

Alan Blues

Martin en MS Fan: Hartelijk dank voor deze topic!!! Proficiat met het record!! En een dikke merci om er ons op te wijzen in wat een maffe wereld we leven. ;)

THANKS GUYS!!!

Eric

Citaat van: Alan BluesMartin en MS Fan: Hartelijk dank voor deze topic!!! Proficiat met het record!! En een dikke merci om er ons op te wijzen in wat een maffe wereld we leven. ;)

THANKS GUYS!!!

Ik kan niet meer dan me aansluiten bij Alan zijn commentaar...

Merci mannekes :wink:

McChouffe

Ik sluit me ook volledig aan bij Alan!
Schitterend werk Martin en MS Fan!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

MS Fan

Ik zou ook graag Martin bedanken die een jaar terug op het idee kwam hiermee te beginnen alsmede de lezers van deze leuke topic, mijn vriendin en ouders die me ... nah, laten we zover maar niet gaan  :lol:

Het is leuk en goed geweest, maar aan alle leuke dingen komt een eind.  :cry:
Bloemen verwelken en schepen vergaan, maar raar nieuws blijft altijd bestaan (zei het dat niet meer gebundeld in deze topic). :oops:
A sick mind is a true delight ...

tommY saN

Over bundelen gesproken.....je zou hier een boek van uit moeten brengen!

Ik krijg toch wel het eerste (gesigneerde) exemplaar he???


:D
gelukkige donderdag!!!
Word lid van de Neerisclub

Martin

Af en toe kriebelt het nog wel, lees net een berichtje over de Tilburgse kermis. Maar een punt na een jaar is een punt.

Maar nogmaals, deze Topic wordt niet gesloten.
Lezen jullie iets raars, kan je het hier gewoon plaatsen.
Kan het record alleen maar doen oplopen.

Luca

Man aangehouden die halter uit het raam gooide

Een 20-jarige man is vrijdag in Rotterdam aangehouden nadat hij een vier kilo zware halter uit het raam gooide van een etagewoning aan de Dordtselaan. De halter miste op een haar na een 24-jarige voorbijganger. De man is aangehouden wegens poging tot doodslag, meldde de politie.

Aan de aanhouding ging het nodige speurwerk vooraf, omdat de bewoner van het pand waaruit de halter werd gegooid, niet opendeed toen de politie langskwam. Toen de politie later het pand binnenging, was er niemand, maar de agenten troffen wel een paar grote schoenen, maat 49, aan. Bij nader onderzoek in een van de andere kamers van het gebouw, werd de man aangetroffen. Zijn voeten pasten precies in de eerder gevonden schoenen.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Luca

Voor Martin. En bedankt voor de afgelopen 12 maanden. Ook aan MS Fan.

Reuzenrad Tilburgse Kermis wordt kermisrestaurant

Het reuzenrad op de Tilburgse Kermis wordt op 21 juli een groot restaurant. Dan serveren vijftien studenten van de middelbare hotelschool De Rooi Pannen in Tilburg een kermismaaltijd in het rad. 'Kookgek' Joop Braakhekke heeft de supervisie over het restaurant dat naar grote hoogte gaat.

Het is de bedoeling dat in totaal 120 maaltijden van drie gangen worden geserveerd. De stunt maakt onderdeel uit van het afstudeerproject van de studenten dat als thema de Tilburgse Kermis heeft.

De Tilburgse Kermis is een van de grootste kermissen van Europa. Het evenement wordt dit jaar van 16 tot en met 25 juli gehouden. Jaarlijks komen er iets meer dan 1 miljoen bezoekers.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

Luca

Dagje uit met bus en dronken chauffeur

Een bus vol medewerkers van een Houtens bedrijf heeft donderdag volgens de politie enorm veel geluk gehad dat hun bedrijfsuitje niet is uitgelopen op een drama.

De chauffeur van hun touringcar bleek namelijk stomdronken achter het stuur te hebben gezeten.

Waarschijnlijk had de man 's middags bij het vertrek vanaf Het Rond in Houten al een borrel te veel op. Toen reed de 54-jarige chauffeur uit Neede namelijk de trappen af van het verdiept liggende winkelplein om ze vervolgens weer op te rijden, teneinde de juiste weg te bereiken.

Ook op de snelweg, onderweg naar Amsterdam, reed de bus niet bepaald in een rechte lijn. Op dat moment greep nog niemand in. Ook de collega van de man niet die met een tweede bus het vervoer voor het bedrijfsuitje verzorgde.

Pas op de terugweg, toen de kennelijk benevelde chauffeur opnieuw slingerend reed, werd het een van de passagiers te gortig. Kort voor aankomst belde ze de politie. Die hield de inmiddels alweer vanuit Houten vertrokken chauffeur rond half twaalf 's avonds aan op de Laagravenseweg in Nieuwegein. De politie had nog enkele kilometers voor de bus uit moeten rijden, voordat de chauffeur het stopteken zag.

De man moest een blaastest doen. Hij bleek drie keer de maximaal toegestane hoeveelheid alcohol in zijn bloed te hebben. De politie vorderde dan ook meteen zijn rijbewijs in. De man kan zijn werk als touringcarchauffeur voorlopig niet doen. Hij zal zich voor de rechter moeten verantwoorden.
I would kill for this job, but the people I want to kill are the people offering me the job.

tommY saN

Nederland in halve finales!

Nederland heeft in een bloedstollend duel, dat uiteindelijk beslist werd via strafschoppen, de halve finales bereikt. Na 120 minuten stond het nog steeds 0-0. De door Nederland gevreesde strafschoppenserie werd dit keer gewonnen door Oranje. Daarmee rekende het af met een dubieuze reputatie.



Oranje schudt strafschoptrauma van zich af

FARO - Viermaal eerder ging het mis. Zaterdag in het Algarve-stadion in Faro niet. Nederland heeft het 'strafschoptrauma' van zich afgeschud. In een zenuwslopend duel werd Zweden vanaf de elfmeterstip verslagen. Arjen Robben schoot de beslissende strafschop in. In de reguliere speeltijd werd niet gescoord. Nederland neemt het woensdag in Lissabon in de halve finale op tegen gastland Portugal.
gelukkige donderdag!!!
Word lid van de Neerisclub

Jasper

Dát is pas raar nieuws! :lol: :lol: :lol:

razzle_dazzle

Opgepast: prostituees!

In Roemenië zijn pooiers gestart met het plaatsen van borden om automobilisten te waarschuwen dat ze in een prostitutiebuurt terecht zullen komen. Ze doen dat niet zozeer om de bestuurders veiliger door te buurt te loodsen, maar om meer klanten te lokken. De Roemeense politie is niet opgezet met de nieuwe, officieel ogende verkeersborden. "Deze borden zijn illegaal en al wie ze op de openbare weg plaatst, zal beboet worden", verklaarde de politietop. Het verkeersbord dat een prostitutiebuurt aankondigt, toont een meisje in een rode jurk. Enkele maanden geleden doken er al her en der prostitutieborden op in Roemenië, maar volgens de politie zijn het er nu meer dan ooit.