Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Race

Een Boeing 737 van vliegtuigmaatschappij EasyJet is tijdens een vlucht van Genève naar Londen zwaar beschadigd geraakt door een fikse hagelbui. Een woordvoerder van het Zwitserse vliegveld zei dat hij zoiets in geen twintig jaar had zien binnenkomen.

Na ongeveer 10 minuten vliegen keerde het vliegtuig met zware schade aan de romp noodgedwongen terug naar het vliegveld van Genève. Het maakte daar vervolgens een noodlanding. Het toestel had 123 personen aan boord, zij bleven ongedeerd.

Foto's van het zwaar beschadigde vliegtuig zijn hier te vinden.

:D  :D  :D

Bron: klik

Je zal het maar hebben!!!

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Martin

Sms'je redt Canadese van gijzeling

De politie heeft in de nacht van maandag op dinsdag een einde gemaakt aan de gijzeling van een 36-jarige Canadese in een Tilburgse woning. Via een sms'je aan een vriendin in haar thuisland kwam de bevrijding op gang. Interpol Canada informeerde de politie in Tilburg maandag die vervolgens een kijkje ging nemen.

De vrouw is volgens een woordvoerder van de politie in Tilburg vier weken lang tegen haar wil vastgehouden in de woning van een 42-jarige man. Het slachtoffer heeft verklaard dat ze de man via internet heeft leren kennen. Volgens de woordvoerder spraken ze voor de ontmoeting in Nederland al twee maanden met elkaar in een chatbox, soms tot vier uur per dag en met gebruik van een webcam. De vrouw is dinsdag elders ondergebracht en heeft aangifte gedaan. De man is aangehouden.

eppie

Martin was vergeten dat hij dit al had gepost,martin begint de eerste tekens van Alzheimer te vertonen. :lol:  :lol:

Eric

Citaat van: eppieMartin was vergeten dat hij dit al had gepost,martin begint de eerste tekens van Alzheimer te vertonen. :lol:  :lol:

Onze veteraan begint al hier en daar een steekje te laten vallen. :lol:  :lol:  :lol:  :wink:  :wink:

Martin

Ja lachen  :lol:  :lol:

Heb een beetje medeleven met een oude man :cry:
Mijn computer is toe aan vervanging.
Met een klik staan er soms 2 berichten.

Wie weet ben ik ook aan vervanging toe????

Jasper

Citaat van: MartinJa lachen  :lol:  :lol:

Heb een beetje medeleven met een oude man :cry:
Mijn computer is toe aan vervanging.
Met een klik staan er soms 2 berichten.

Wie weet ben ik ook aan vervanging toe????
Hier en daar een onderdeel.

Nu kan je zelf kiezen of dat voor de PC of voor jezelf staat. :lol:

Eric

Citaat van: MartinJa lachen  :lol:  :lol:

Heb een beetje medeleven met een oude man :cry:
Mijn computer is toe aan vervanging.
Met een klik staan er soms 2 berichten.

Wie weet ben ik ook aan vervanging toe????

Zo vlug willen we je hier niet kwijt hoor. :wink:
Wat zouden we aanvangen zonder onze Martin.... :wink:

eppie

Citaat van: MartinJa lachen  

Heb een beetje medeleven met een oude man  
Mijn computer is toe aan vervanging.
Met een klik staan er soms 2 berichten.

Wie weet ben ik ook aan vervanging toe????
Waarom was er dan een verschil van 22 minuten tussen de eerste en de tweede post?En tegen dat jij aan vervanging toe bent is Eric oud genoeg.

Eric

Citaat van: eppie
Citaat van: MartinJa lachen  

Heb een beetje medeleven met een oude man  
Mijn computer is toe aan vervanging.
Met een klik staan er soms 2 berichten.

Wie weet ben ik ook aan vervanging toe????
Waarom was er dan een verschil van 22 minuten tussen de eerste en de tweede post?En tegen dat jij aan vervanging toe bent is Eric oud genoeg.

Ja maar dan moet eerst Jos nog aan de beurt komen... :P  :lol:

Jasper

Ik ben de twaalfde man, de twaalfde man, de twaalfde man van de F1Pitskes!

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

eppie

En de rest is de 13de man,allemaal als 1 man achter het F1pitskes-team

MS Fan

Roemeense bisschop door woedende gelovigen opgesloten in kerk

Boze gelovigen in het Roemeense dorp 23 Augustus hebben een orthodoxe bisschop een tijdlang in de kerk opgesloten omdat hij hun pastoor kwam ontslaan. Die was ondanks een verbod van de bisschop hertrouwd.

Teodosie, bisschop van Tomis, voert een streng beleid tegen gescheiden en hertrouwde priesters. Vorig jaar ontsloeg hij in de stad Constanta de hoofdpriester die ook was hertrouwd. Teodosie ontnam de parochiepriester van 23 Augustus, Vladimir Cazan, het recht om kerkdiensten te leiden, maar de 52-jarige pastoor weigerde op te stappen. Cazan beweert geen intiem contact te hebben met zijn nieuwe vrouw, een politieagente.

Maandag arriveerde Teodosie in het dorpje om er het altaarkleed weg te halen. Volgens de regels van de orthodoxe kerk kan er geen misdienst plaatsvinden als het altaarkleed weg is. Woedende kerkgangers sloten Teodosie op in de kerk en beschuldigden hem ervan heilige voorwerpen te ontvreemden. De bisschop werd een half uur later bevrijd nadat hij met zijn mobiele telefoon naar de politie had gebeld.
A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Britse die borsten ontblootte krijgt 8 maanden cel in Griekenland

Een jonge Britse vrouw is op het Griekse eiland Rhodos tot acht maanden cel veroordeeld, omdat ze in een discotheek haar borsten getoond had. Dat melden de Britse kranten woensdag. De 18-jarige Jemma-Anne Gunning werd aangehouden, kort nadat zij in een nachtclub in het raam van een stripshow tot 'Miss Achterwerk 2003' verkozen was.

Naar eigen zeggen "verloor" zij op het podium het bovenstuk van haar bikini. Jemma-Anne Gunning bracht de nacht in een cel door en werd dinsdag veroordeeld voor het geven van aanstoot in het openbaar en onzedelijke tentoonspreiding.

"Ik heb het gevoel in een nachtmerrie te zijn beland, waaruit ik niet kan ontwaken", zei Gunning. De hoofdaanklager van Rhodos, George Economou, heeft de vrouw uitgelegd dat zij de moraal van andere mensen moet aanvaarden, vooral in haar gastland. Gunning gaat de gevangenis niet in als zij voor woensdagavond 2.500 euro betaalt.
A sick mind is a true delight ...

Martin

Langste graffitimuur ter wereld in Almere

Een poging van de Almeerse Stichting Multiversum om de langste graffitimuur ter wereld te spuiten, is zondag geslaagd. Een notaris heeft de recordlengte van 275 meter vastgelegd.

In totaal hebben vijftig spuiters langs het Atlantisstrand in Almere anderhalve dag gewerkt aan de meterslange kunstuiting. De poging wordt opgenomen in het Guinness Book Of Records. Het oude record, een graffitimuur van bijna 230 meter, dateerde van twee jaar geleden en was gevestigd in het Amerikaanse Seattle.

De nieuwe recordhouder wilde aanvankelijk een muur neerzetten van 300 meter. Bij de montage sneuvelden echter enkele houten schotten. De poging was ,,een hele klus'', zei voorzitter Steve Biervliet van de stichting, die kunst en muziek onder jongeren wil stimuleren.

De ervaren spuiters, uit binnen- en buitenland, hebben non-stop aan de muur gewerkt. Ook de achterkant van de muur is bespoten. In totaal hebben de graffiti-artiesten ruim 1100 spuitbussen van allerlei kleuren leeggespoten. De letters en afbeeldingen hebben betrekking op het zelfgekozen thema oorlog en vrede.

De geslaagde recordpoging is een onderdeel van een Europese tour van een groep bekende artiesten uit de graffitiscene. De recordmuur is maandag nog de gehele dag te zien, ook vanaf de snelweg A6. Dinsdag wordt de kleurrijke muur weer afgebroken. Bespoten delen gaan onder meer naar kunststichtingen en sponsors van het project.

Martin

Onverstaanbare verdachte mag naar huis

Een 31-jarige man uit Houten, die verdacht wordt van ontucht met twee minderjarige meisjes, is dinsdag door de rechter naar huis gestuurd omdat niemand, ook de tolk niet, begreep wat hij zei. De man spreekt een zeldzaam Birmees dialect.

Rechtbank en Openbaar Ministerie hebben een serieus probleem, want het is een fundamenteel recht van alle verdachten van een misdrijf om te worden gehoord. Spreek je geen Nederlands, dan regelt het openbaar ministerie een tolk. Maar wat als er in het hele land geen tolk te vinden is die jouw taal spreekt?

Rechter, officier van justitie, griffier, tolk, en ook de verdachte en zijn advocaat zaten er dinsdag klaar voor, maar konden na een paar minuten weer vertrekken. De tolk kon er dinsdag geen chocola van maken. "Weten we eigenlijk zeker dat meneer hier eigenlijk wel de verdachte is?" wreef de rechter zout in de wonde. "Want we kunnen hem niet eens vragen hoe hij heet".

Maar wat als er in het hele land niemand is die je verstaat? Dát hebben ze bij het openbaar ministerie nog nooit meegemaakt, zegt L. de Lange van het Parket Generaal. "Ik heb nooit gehoord dat een verdachte niet berecht is wegens onoverkomelijke taalproblemen. We zoeken net zolang tot we een tolk hebben gevonden. Desnoods laten we die uitin het buitenland komen. Dubbelvertaling is ook een mogelijkheid: één tolk om de verdachte te vertalen en een andere tolk om de tolk te vertalen".