Vreemd nieuws.

Gestart door Martin, 22 juni 2003 - 10:40:10

« vorige - volgende »

Martin

Citaat van: sledgeMartin, ben je geen bericht vergeten?  :wink:

Nu weet ik nog steeds niet wat ik vergeten ben :?:  :?:  :lol:

Martin

Courtney Love geeft zich over

De geplaagde Courtney Love heeft zich overgegeven aan de politie in Beverly Hills. Ze zal terecht staan voor drugbezit, waarvoor ze eerder deze maand werd gearresteerd.



De 39-jarige weduwe van Kurt Cobain was in het bezit van de pijnstillers hydrocodone en oxycodone. De aanklagers zeggen dat Love, die de voogdij over haar elfjarige dochter Frances Bean al is kwijtgeraakt, naar alle waarschijnlijkheid in de rechtszaal aanwezig zal zijn om de aanklacht aan te horen.

Het is niet bekend of Love onder curatele gesteld zal worden als ze wordt veroordeeld, maar een woordvoerster van het gerechtsgebouw in Los Angeles zegt dat de zangeres mogelijk in aanmerking komt voor een speciaal drugsprogramma, waardoor ze de cel kan ontlopen.

Martin

Nieuw record

Alle records zijn op dit Forum verbroken.
Meeste berichten en bezoekers.

Dank aan iedereen die een bericht heeft geplaatst.
En iedereen die het leest.
Zonder jullie kunnen we wel inpakken.

Met speciale dank aan MS Fan.
Bedankt maatje.

Martin

Mannen slechtziend wat betreft vrouwelijke avances

Mannen lijken een blindegeleidehond nodig te hebben, willen ze de versiertrucs van vrouwen herkennen. In ieder geval lijken ze bijna blind voor de avances die het vrouwelijke geslacht naar ze maakt, zo wordt pijnlijk duidelijk in een onderzoek naar het herkennen van vrouwelijke versiertrucs. Slechts 1,6 procent van alle mannen herkende alle pogingen.

De cijfers komen naar voren in een quiz op het internet, georganiseerd door het deodorantmerk Axe. Meer dan 10.000 afzonderlijke bezoekers deden mee aan de quiz, maar signalen die vrouwen bewust en onbewust uitzenden, zijn te subtiel voor de man, zo bleek.

Met name het groter worden van de vrouwelijke pupillen en de manier waarop vrouwen naar een man luisteren, ofwel aan hun lippen hangen, waren voor de mannen niet herkenbaar als een versiertruc. Alleen al om die reden heeft Axe op de site ook maar wat tips gegeven om onbewuste flirtsignalen van vrouwen te herkennen.

sledge

Citaat van: Martin
Citaat van: sledgeMartin, ben je geen bericht vergeten?  :wink:

Nu weet ik nog steeds niet wat ik vergeten ben :?:  :?:  :lol:

Tipje:

:wink:

Kijk eens in uw Persoonlijke berichten  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Martin

Citaat van: sledge
Citaat van: Martin
Citaat van: sledgeMartin, ben je geen bericht vergeten?  :wink:

Nu weet ik nog steeds niet wat ik vergeten ben :?:  :?:  :lol:

Tipje:

:wink:

Kijk eens in uw Persoonlijke berichten  :wink:

Ja bijna vergeten.
Ik hoop straks tijd te hebben om het te vertalen :oops:

Scuderia Ferrari

Citaat van: Martin
Citaat van: sledge

Tipje:
Ik hoop straks tijd te hebben om het te vertalen :oops:
Is dat te vertalen dan? Dat spreekt toch voor zich? :?

Martin

Bruidegom gestikt in borsten van stripper

Een uit de hand gelopen vrijgezellen feestje heeft een vrouw weduwe gemaakt, een dag voor ze getrouwd was.

Het drama deed zich voor tijdens een voorstelling van een stripper voor Daniel Greene.
Hij mocht zijn gezicht tussen de dubbel D borsten van Candy Kane plaatsen.
Maar dat deed hij iets te lang en stikte jammerlijk.

Candy schudde iets te veel en te lang met haar wulpse boezem.
Daniel ging steeds dieper tussen haar boezem met zijn gezicht.

Mooie dood?

Dank aan Sledge.

jw83

Vrouw (69) zwanger van dode echtgenoot


Na een IVF-behandeling is een 69-jarige vrouw uit Mexico zwanger geworden van haar dode echtgenoot. De voormalig actrice en senator Irma Serrano werd bevrucht met het sperma van haar man dat sinds zijn dood in 1997 bewaard werd.

Serrano verklaarde nooit moedergevoelens gehad te hebben, tot op heden. Ze gaat ervan uit dat alles goed gaat komen: "Als er iets verkeerd gaat met me zal mijn nichtje de moederschap overnemen." Verder zei ze het kind op natuurlijke wijze ter wereld te willen brengen en dat het in haar familie normaal is op latere leeftijd zwanger te worden. Zelf werd ze pas geboren toen haar moeder al 56 was.

jw83

14- en 15-jarige plegen gewapende overval


In Groningen zijn twee jongens van 14 en 15 jaar opgepakt die er van worden verdacht gewapende overvallen gepleegd te hebben. Bij de twee overvallen werden vuistvuurwapens gebruikt.

Het duo zou eerder deze maand in de stad Groningen een snackbar overvallen hebben. Daarnaast overviel één van de verdachten in zijn eentje een tankstation. De buit bedroeg enkele honderden euro's.

Ook de vader van de 15-jarige jongen is opgepakt. Hij bezat de wapens waarmee de overvallen werden gepleegd. De man is naar eigen zeggen een wapenverzamelaar. Hij wordt niet verdacht van directe betrokkenheid bij de overvallen. Twee andere mannen van 27 en 40 jaar werden ook aangehouden. Zij worden ervan verdacht de overval op het pompstation te hebben uitgelokt en advies te hebben gegeven.

De twee jongens zitten voor ten minste dertig dagen vast in een jeugdinrichting

MS Fan

Citaat van: MartinNieuw record

Alle records zijn op dit Forum verbroken.
Meeste berichten en bezoekers.

Dank aan iedereen die een bericht heeft geplaatst.
En iedereen die het leest.
Zonder jullie kunnen we wel inpakken.

Met speciale dank aan MS Fan.
Bedankt maatje.

Ook van mij uit dank aan alle lezers en sympathisanten ;)

@ Martin : we hebben nu het record, maar we blijven doorgaan zodat dit record niet meer gebroken kan worden  :twisted:
A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Nederlandse wordt wereldkampioene paaldansen

De Nederlandse Denise Mulder uit Gouda is in het Amerikaanse Des Moines wereldkampioene paaldansen geworden. Ze werd in 2002 ook al Miss Striptease Nederland.

"Dit had ik nooit durven dromen", zegt de 29-jarige Mulder. "Ik wist wel dat ik met mijn paaldansact zou opvallen, maar dat de Amerikanen me zouden belonen met deze titel had ik nooit verwacht." Mulder overtuigde de jury met een Lara Croft-act. Het paaldansen was een onderdeel van het wereldkampioenschap striptease. In het totaalklassement is de Nederlandse vierde geworden. Ook dat is wat haar betreft, een uitzonderlijke prestatie.

A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Lijk valt uit wagen en blokkeert Duitse snelweg

Grote opschudding vanmorgen op de A40- autosnelweg in het Duitse Duisburg. De chauffeur van een lijkwagen viel achter het stuur in slaap en ging over de kop.
De kist werd uit de wagen geslingerd en het stoffelijk overschot kwam zo op de rijweg terecht. De politie moest de snelweg in de richting van Nederland een tijdje afsluiten voor alle verkeer.
A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Toeristen «vernielen» Inca-monument

Peru moet dringend een plan opstellen om haar beschermde Incamonument op de citadel van Picchu te beschermen. De Unesco vreest dat het momument anders onherstelbare schade oploopt door de dagelijkse toestroom van toeristen.

Unesco-topman Francesco Bandarin kwam zelf poolshoogte nemen en wil de «noodtoestand» dringend bespreken met de Peruvaanse regering. Dagelijks bezoeken circa 1000 toeristen Machu Picchu. De ruïnes in het Andesgebergte werden in 1911 ontdekt door de Amerikaanse professor Hiram Bingham. Ze staan op de lijst van het beschermde werelderfgoed.
A sick mind is a true delight ...

MS Fan

Vaker en gewelddadiger piraterij

Het aantal roofovervallen op schepen breekt alle records. In de eerste negen maanden van 2003 zijn er 344 gevallen van piraterij geregistreerd door het Internationale Maritieme Bureau (IMB). Dat is 27 procent meer dan vorig jaar.

Het IMB begon gevallen van piraterij in 1991 bij te houden en sindsdien zijn nog niet zoveel gevallen per jaar vastgesteld volgens IMB-directeur Pottengal Mukundan. Voorts word steeds meer geweld gebruikt bij de overvallen.

De IMB-directeur dringt erop aan dat regeringen eindelijk actie ondernemen tegen piraten en die daadwerkelijk vervolgen. Er zijn vrijwel geen gevallen bekend waarbij de piraten zijn aangehouden en berecht.
Twintig zeelieden zijn in de eerste negen maanden van dit jaar gedood bij de overvallen, veertien meer dan indezelfde periode vorig jaar. Bij meer dan driekwart van de overvallen zijn vuurwapens gebruikt en dat is ook meer dan vorig jaar (57 procent). De wat piraterij betreft gevaarlijkste zeeën zijn in Indonesië. Een kwart van alle gerapporteerde gevallen vond plaats in Indonesische wateren.
A sick mind is a true delight ...