Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Fabian

Citaat van: Franky R. op 19 april 2013 - 22:24:26
Citaat van: Fabian op 19 april 2013 - 19:07:18
Citaat van: Super Seb op 19 april 2013 - 19:06:38
Citaat van: Jehoentelaar op 19 april 2013 - 18:45:20
Het koningslied... :-X

Nog niet gehoord maar het schijnt dat je een emmer bij aankoop van de single krijgt?
Een emmer. Een heel magazijn heb ik begrepen!
Ze hadden net zo goed een rapversie van het Wilhelmus kunnen maken... ::)
Ze hadden net zo goed geen lied kunnen maken. Dat had een hoop gescheeld...

Enzo


Super Seb

Zojuist toch even dat koningslied beluisterd. Bloed gutst uit m'n oren. Als dit het beste is wat NL kan maken word ik liever Duitser.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Enzo

Citaat van: Super Seb op 20 april 2013 - 12:08:13
Zojuist toch even dat koningslied beluisterd. Bloed gutst uit m'n oren. Als dit het beste is wat NL kan maken word ik liever Duitser.

Het is echt vreselijk idd... :o

supersteven

let the sunshine shine in your heart

Franky R.

Citaat van: Enzo op 20 april 2013 - 12:50:32
Citaat van: Super Seb op 20 april 2013 - 12:08:13
Zojuist toch even dat koningslied beluisterd. Bloed gutst uit m'n oren. Als dit het beste is wat NL kan maken word ik liever Duitser.

Het is echt vreselijk idd... :o
Het is inmiddels teruggetrokken door Ewbank...Ik mag hopen dat het geen domme grap is. Het terugtrekken, bedoel ik.
http://www.bnr.nl/nieuws/222677-1304/john-ewbank-trekt-koningslied-terug?s_cid=blogitems
http://www.telegraaf.nl/prive/21498612/__Ewbank_trekt_Koningslied_terug__.html

Franky R.


Edwin90

Wat een belachelijke reactie zeg. Ewbank heeft veel goede dingen gemaakt. Je houdt ervan of niet, maar de man heeft zijn sporen verdiend.

Maar hiermee (dat hele koningsgebeuren) gooit hij echt alles te grabbel. Jammer.

Luister nu Timur Open Radio, leuke show.  :)

Kootje

belachelijke reactie .... ja, dat zeker
maar desalniettemin ook 'n begrijpelijke als je ziet wat voor shit hij over zich heen heeft gekregen nav dit lied
echter pakt hij nu wel de verkeerde aan

Super Seb

Is een fake account. Snap niet wat mensen bezielt om zoiets te doen. Het bedreigen niet en zo'n account niet. Stelletje kanslozen.....
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Franky R.



Fabian


Fabian


Kootje

Na de hele dag het geluid van boor- en slijpmachines aangehoord te hebben, nu ....... SERENE STILTE ..... RUST ...... YES !!! ;D