Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

T.Nuvolari


supersteven

burglar's dream/olympic fanfare and theme - john williams
let the sunshine shine in your heart

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

supersteven

flight from peru - london symphony orchestra
let the sunshine shine in your heart


JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

T.Nuvolari

Het gebulder van de flare op mijn werk.

Den deze, gezien vanuit zwijndrecht.

Enzo

Citaat van: M@rc op 29 juni 2011 - 09:26:43
Het gebulder van de flare op mijn werk.

Den deze, gezien vanuit zwijndrecht.


Wat is dat voor iets dan? Overtollig gas verbranden oid?

T.Nuvolari

Overtollig niet. Als er iets uitvalt hier, toren, vat, oven, belangrijke klep, etc... moeten sommige producten in de leidingen worden verbrand. Dit gebeurd via de flare. Deze is echter zo luid dat je hem kan horen tot in Beveren of Kalmthout afhankelijk van de wind. Als hij aanstaat en het is bewolkt kan je 's avonds ook soms een geweldige gloed zien tegen het wolkendek, dat is dan het febriek waar ik werk, of in de winter is de vlam soms zo warm dat de sneeuw op de grond eronder smelt en het ding is echt hoog. Hij doet ook alles trillen in het bureau en in het bureau is het geluid soms 85db sterk. Vanaf 80db moet je oordoppen in hebben. Zie je ons allemaal al zitten achter de PC? Nee we zijn er niet trots op hoor.

OT: same gebulder als daarstraks.

Enzo

Citaat van: M@rc op 29 juni 2011 - 16:58:38
Overtollig niet. Als er iets uitvalt hier, toren, vat, oven, belangrijke klep, etc... moeten sommige producten in de leidingen worden verbrand. Dit gebeurd via de flare. Deze is echter zo luid dat je hem kan horen tot in Beveren of Kalmthout afhankelijk van de wind. Als hij aanstaat en het is bewolkt kan je 's avonds ook soms een geweldige gloed zien tegen het wolkendek, dat is dan het febriek waar ik werk, of in de winter is de vlam soms zo warm dat de sneeuw op de grond eronder smelt en het ding is echt hoog. Hij doet ook alles trillen in het bureau en in het bureau is het geluid soms 85db sterk. Vanaf 80db moet je oordoppen in hebben. Zie je ons allemaal al zitten achter de PC? Nee we zijn er niet trots op hoor.

OT: same gebulder als daarstraks.

Ok, thanks voor de uitleg. Heftige werkomgeving!!  :)

supersteven

let the sunshine shine in your heart

T.Nuvolari

Straks (als ik ze bij de post ben gaan afhalen):

Remixed - Lamb
The mixup en Hot sauce committee part two - Beastie Boys
Wasting Light - Foo Fighters
Plastic Beach en The Fall - Gorillaz

JimmySPA


"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"

Vieze baas