Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Supermariobros



Eric



Supermariobros


Eric




Jasper

*boem* *boem* *knal*

Het vuurwerk van na de Ballonnekensstoet te Duffel. Ik kan het net niet zien van hieruit. :(

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.



Jasper

Citaat van: Schumi 2005 op 25 september 2005 - 09:56:13
Ballonnekensstoet ;D ;D ;D Best wel leuke naam :P
Da's plezant ze. :P

Alle straatverlichting in Duffel gaat uit, en dan is er stoet van duizenden mensen door het centrum van Duffel. In die stoet rijden ook karren (getrokken door tractoren) die jeugdbewegingen en andere verenigingen zelf maken, waar dan al die klein mannen op zitten. ;D En elk kind(je) dat één of andere vorm van verlichting meeheeft (traditioneel een papieren ballonneke/lampionneke met een kaarsje in, maar dat kaarsje wordt tegenwoordig vervangen door een lampje op batterijen) krijgt een kaartje voor een tombola van de Duffelse handelaars, en als ze niets winnen, een korting van 5 euro of zo op de kermis van oktober.
En daarna is er vuurwerk, het enige vuurwerk van Duffel en meestal wel een vrij mooi. :)

Maar ik ben niet geweest, ik zit met een serieuze verkoudheid en ik heb een belangrijke wedstrijd zondag, dus ik wil van die verkoudheid verlost zijn. Een koude avond in open lucht zou daarvoor geen deugd doen vrees ik. :(

Mikacouli