Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Alan Blues

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Alan BluesNuja, als die kerels de muziek zelf maken en gratis op het web zetten is dat mijn probleem niet. Dat mogen ze natuurlijk.

En de mensen die dat afhalen hebben ook geen problemen. Het is volkomen legaal. :wink:

Uiteraard. Met m'n eigen trio heb ik zelfs voorgesteld om het publiek de kans te laten onze optredens op te nemen en op het net te plaatsen.

Een platencontract krijgen we toch niet omdat oude blues (pre-war blues) niet commercieel genoeg is. Mij zou het niet storen zelf opnames te maken en ze op het net te zetten. Eigen nummens dan wel, geen covers. Want als je covers speelt moet de componist ook wel zijn auteursrechten kunnen krijgen.

Mikacouli

Tiesto in concert => DVD
gewoonweg de beste. :D  :P

nog iemand die hem heeft?
wie hem niet heeft moet hem zeker kopen. Als je die muziek graag hoort natuurlijk.
hij is geweldig.

weet er trouwens niet iemand zijn eerstvolgende concert dichtbij zijn. Ik ga zeker als het niet te ver is. Nederland mag nog.

McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Scuderia Ferrari

Citaat van: MikacouliTiesto in concert => DVD
gewoonweg de beste. :D  :P

nog iemand die hem heeft?
wie hem niet heeft moet hem zeker kopen. Als je die muziek graag hoort natuurlijk.
hij is geweldig.

weet er trouwens niet iemand zijn eerstvolgende concert dichtbij zijn. Ik ga zeker als het niet te ver is. Nederland mag nog.
Ik ga voor In Qontrol, the DVD, een leuk feessie waar ik begin april was met 29.999 anderen :D

Racegirl

You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Scuderia Ferrari


Lender

jordan and baker- explode

kent er iemand dit?
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

razzle_dazzle

Citaat van: Lenderjordan and baker- explode

kent er iemand dit?

Jep heb er zelfs een onvolledige versie van op de pc staan :D


Alan Blues

Eva Deroovere - Op Een Hoopje (Loepzuiver gezongen!!!!)

Mikacouli

David Forbes => answers en
roc project featuring tina arena => never (filterheadz luv tina remix)
8)

Racegirl

Citaat van: RamsesREM - Stand

Heb ik gisteren nog luidkeels meegezongen  :oops:
'Stand in the place where you live, now face left, think about directions, wonder why you haven't before...'
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

sledge

Guns n' roses - Estranged
Schitterende plaat van wel 9 minuten, die gaandweg tot m'n favoriet GnR nummer geworden is.
Vooral het einde is geweldig.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Ramses

Citaat van: Racegirl
Citaat van: RamsesREM - Stand

Heb ik gisteren nog luidkeels meegezongen  :oops:
'Stand in the place where you live, now face left, think about directions, wonder why you haven't before...'

REM is heerlijk om in de wagen op te leggen, en dan meezingen 8) Ik wordt er gewoon opgewekt van 8)

Scuderia Ferrari