Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

Kootje

Citaat van: Enzo op 19 mei 2014 - 21:10:03
Prince, enerzijds de Beethoven van onze generatie en anderzijds een enorme mafklapper.
Toch blij dat ik kaartjes heb voor aankomende zondag!  8)



Kan je daar via je werk aankomen ofzo? ???  Zijn concerten zijn altijd zo rap uitverkocht, is nog erger dan bij de Stones. :-\  Gelukkig heb ik 'm ooit live mogen aanschouwen in Stadion Nieeuw Galgenwaard te Utrecht tijdens de Sign o' the Times tour. 8)  Maar sindsdien pis ik altijd naast de pot. :'(

Enzo

Citaat van: Kootje op 20 mei 2014 - 11:06:27
Citaat van: Enzo op 19 mei 2014 - 21:10:03
Prince, enerzijds de Beethoven van onze generatie en anderzijds een enorme mafklapper.
Toch blij dat ik kaartjes heb voor aankomende zondag!  8)



Kan je daar via je werk aankomen ofzo? ???  Zijn concerten zijn altijd zo rap uitverkocht, is nog erger dan bij de Stones. :-\  Gelukkig heb ik 'm ooit live mogen aanschouwen in Stadion Nieeuw Galgenwaard te Utrecht tijdens de Sign o' the Times tour. 8)  Maar sindsdien pis ik altijd naast de pot. :'(

In dit geval heb ik gewoon kaarten gekocht, dus gewoon netjes in alle hectiek met de rest van Nederland... ;D
Het was een drama om eerlijk te zijn, Ideal klapte er na 5 minuten uit en na 10 minuten werd de hele verkoop stilgelegd.
De donderdag daarna probeerde ze het nog een keer, maar wederom problemen met Ideal.

Alleen mensen met CC konden iets kopen en dat was mijn redding.  8)

Maar het blijft natuurlijk onnodig dat een bedrijf als Ticketmaster en IDeal niet zoveel IT verkeer aankunnen. Gewoon eerst ff de server oprekken en dan pas de kaartverkoop starten.

Kootje

Mazzel dus dat jij wel 'n CC hebt, ben jaloers. :'(  Nu moet ik in dit geval toegeven dat ik het niet eens geprobeerd heb omdat ik bij voorbaat al kansloos dacht te zijn. En dat klopte dus ook nog, want ik heb geen CC. ;D  Ik zou zeggen geniet ervan zaterdag en neem er een van mij. 8)

Enzo

Citaat van: Kootje op 20 mei 2014 - 11:31:23
Mazzel dus dat jij wel 'n CC hebt, ben jaloers. :'(  Nu moet ik in dit geval toegeven dat ik het niet eens geprobeerd heb omdat ik bij voorbaat al kansloos dacht te zijn. En dat klopte dus ook nog, want ik heb geen CC. ;D  Ik zou zeggen geniet ervan zaterdag en neem er een van mij. 8)

Thanks, will do!  :)

supersteven

let the sunshine shine in your heart

Enzo

De zomer komt eraan en de zon schijnt driftig, tijd voor wat Jamaicaanse tunes van Ce'Cile.... 8)
(Wel ff je woofertje aanzetten)

Rise up

Bonus track

Gwaan Live Life


supersteven

let the sunshine shine in your heart

SDG

Momenteel nog even aan het nagenieten van gisteravond.

Twee jaren tachtig-iconen (Europe en Sisters Of Mercy) die op vijf kilometer van je deur een uitstekend concert komen neerzetten, dat maak je niet alle dagen mee, nietwaar?  8)

supersteven

let the sunshine shine in your heart

Franky R.


supersteven

let the sunshine shine in your heart

Brennnessel

Mooie topic naam hehe. Ik ben mijn oren aan het verwennen met Joe cocker


supersteven

let the sunshine shine in your heart

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

Sphinx

Johan Sebastian Bach, maar dan geremixed door Vincent de Moor als "Mission (Fuga)"

There's nothing wrong with the car, except that it's on fire!