Met wat ben je nu je trommelvliezen aan het teisteren?

Gestart door Lender, 20 juni 2003 - 18:35:59

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: eric
Citaat van: WebMachine
Citaat van: Lender
kem een keer Cd geleend van de BIB. Kben helemaal verkocht.
Mijn maiden periode begint ook :D  :lol:

Weer ene die bekeerd is  :twisted:  :D

:lol:  :lol:  :lol:

And I'll possess your body and I'll make you burn  :lol:  8)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

McChouffe

Citaat van: eric
Citaat van: KimiMetallica - Master of Puppets

Prachtig nummer 8)

obey your master!!

Idd, prachtig nummer.
Vind anders Sanitarium ook zo'n prachtig nummer (en nog wel een paar andere).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jenne

Tool - Disgustipated

next: Iron Maiden (hangt een grote Maiden vlag naast die van BMW.WilliamsF1 in m'n kamer.. zegt genoeg zekers ;))
F1Time: C2g1 (S22: 18ptn en 6de in de tussenstand)
F1Rem: G3f (S25: 45ptn en 4de in de tussenstand)
MotoGP: G3d (S2: 135 ptn en 7de in de tussenstan)
Hattrick: Klasse VI.890 (24ptn en 1ste in de tussenstand)

Mikacouli


Scuderia Ferrari


Eric


McChouffe


His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

JimPunkRawker


F1 REM
5 zeges, 16 podiums, 7 poles, 227 punten
27 zeges, 85 podiums, 29 poles, 1860 punten, 443 races

sledge

Ik heb voor kerstmis de nieuwe cd van Dido - life for rent gevraagd, samen met R.E.M. - In time.
En weet je wat er gebeurd als ik de cd van Dido in m'n cd speler stop (geen PC, gewoon een stereo zoals iedereen heeft)?
Niks. Hij weigert gewoon af te spelen. Kopieerbeveiliging  :?
Wat is het nut van een kopieerbeveiliging als ik hem niet eens op een stereo kan afspelen?  :?
R.E.M doet het wel goed, maar is dit nu de nieuwe manier van piraterij tegen te gaan? Mensen die de cd's kopen kunnen hem niet afspelen, maar mensen met kazaa, die kunnen hun vrije gang gaan  :evil:

Moest er even uit.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Race

Inderdaad belachelijk Sledge. Ik meen dat er een keer in Frankrijk een rechtszaak is geweest en daar kwam uit dat als je dit overkwam je gewoon naar de winkel terugkon voor een exemplaar wat daar WEL op werkte. Ik zit nu m'n oren te teisteren met "Armin van Buuren - 76". Gister gekregen voor kerst en damn wat is dat een lekker plaatje.

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

McChouffe

Citaat van: sledgeIk heb voor kerstmis de nieuwe cd van Dido - life for rent gevraagd, samen met R.E.M. - In time.
En weet je wat er gebeurd als ik de cd van Dido in m'n cd speler stop (geen PC, gewoon een stereo zoals iedereen heeft)?
Niks. Hij weigert gewoon af te spelen. Kopieerbeveiliging  :?
Wat is het nut van een kopieerbeveiliging als ik hem niet eens op een stereo kan afspelen?  :?
R.E.M doet het wel goed, maar is dit nu de nieuwe manier van piraterij tegen te gaan? Mensen die de cd's kopen kunnen hem niet afspelen, maar mensen met kazaa, die kunnen hun vrije gang gaan  :evil:

Moest er even uit.

Volgens mij mag je die gewoon terugbrengen naar de winkel en een andere vragen.

Momenteel ben ik aan het luisteren naar S&M van Metallica.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Eric

Citaat van: WebMachine
Volgens mij mag je die gewoon terugbrengen naar de winkel en een andere vragen.

Momenteel ben ik aan het luisteren naar S&M van Metallica.

Schitterendee CD, zit bij mij momenteel in de wagen...hier thuis galmt Garage inc. van Metallica door de speakers. 8)

sledge

Nu staat meestal The trooper op van een groep die hier al vaak genoemd is. Helaas vind ik hun liedjes na een tijd wel wat teveel hetzelfde klinken  :?
Ik ga deze week nog wat cd's kopen (heb nl. korting tot de 4de), en dacht aan een cd van Iron maiden. Maar na het beluisteren van brave new world zie ik van dat plan af.

btw, komt The trooper niet uit Carmageddon  :twisted:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Eric

Citaat van: sledgeNu staat meestal The trooper op van een groep die hier al vaak genoemd is. Helaas vind ik hun liedjes na een tijd wel wat teveel hetzelfde klinken  :?
Ik ga deze week nog wat cd's kopen (heb nl. korting tot de 4de), en dacht aan een cd van Iron maiden. Maar na het beluisteren van brave new world zie ik van dat plan af.

btw, komt The trooper niet uit Carmageddon  :twisted:

Dance of death is anders wel een goede CD van Maiden...misschien eerst eens beluisteren :lol:

Ik weet dat er een liedje van Maiden zit in Carmageddon, maar weet niet welk...als ik mij niet vergis zit er ook een maiden song in Grand Theft Auto

Jakke Jr

Citaat van: eric
Citaat van: sledgeNu staat meestal The trooper op van een groep die hier al vaak genoemd is. Helaas vind ik hun liedjes na een tijd wel wat teveel hetzelfde klinken  :?
Ik ga deze week nog wat cd's kopen (heb nl. korting tot de 4de), en dacht aan een cd van Iron maiden. Maar na het beluisteren van brave new world zie ik van dat plan af.

btw, komt The trooper niet uit Carmageddon  :twisted:

Dance of death is anders wel een goede CD van Maiden...misschien eerst eens beluisteren :lol:

of "The Number of the Beast"  :wink:
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"