Real deze avond uitgeschakeld?

Gestart door Raikkonen MASTER, 14 mei 2003 - 17:50:06

« vorige - volgende »

Wat doet Juve thuis tegen het kwakkelende Real Madrid?

Real Madrid wint niet in Juventus maar speelt toch de finale.
2 (18.2%)
Juventus verslaat Real Madrid en staat in de finale tov landgenoot AC Milan
8 (72.7%)
Real Madrid wint in Juventus en speelt de finale tegen AC Milan
1 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 14 mei 2003 - 17:50:06

FerrariMan

Ik zou toch voor 1 keer een uitzondering maken en het bij een laatste waarschuwing houden. Op dat moment in de wedstrijd was alles zo goed als uitgespeeld en die tackle was helemaal niet zo erg, hij liet gewoon zijn 2de been wat meegaan.

Racegirl

Citaat van: FerrariManIk zou toch voor 1 keer een uitzondering maken en het bij een laatste waarschuwing houden. Op dat moment in de wedstrijd was alles zo goed als uitgespeeld en die tackle was helemaal niet zo erg, hij liet gewoon zijn 2de been wat meegaan.

Inderdaad daar zat de fout hij liet zijn ander been meegaan!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Raikkonen MASTER

Ik denk niet dat we echt een gesloten match gaan hebben.
Als je kijkt naar het middenveld van beide ploegen, zeer aanvallende spelers, Seedorf, Rui Costa, Brocchi, Zambrotta, Davids....
De gele kaart heeft Nedved ook gekregen door z'n reputatie als speler.
Hij maakt al eens een vuile fout en dat wordt niet vergeten.
Maldini is die tegenpool. Maldini maakt nooit, of bijna nooit vuile overtredingen en dan zijn scheidsrechters, als ie dan wel eens geel verdient, geneigd om geen geel te trekken omdat dit niet ligt in de aard van Maldini.
Nedved is een forse speler die blijft gaan, of er nu 0-0 of 8-0 op het bord staat. Langs een kant goed, maar langs de andere kant ook de oorzaak van het missen van de finale.

Ik verwacht dat AC Milan de finale gaat winnen. Juventus zal misschien meer voet aan de grond hebben op het middenveld, maar dan botsen ze op verdedigers als Nesta, Maldini, Costacurta en Kaladze...
Gattuso vind ik ook een heerlijke speler, die werkt echt fantastisch, ook al is ie een blok graniet, heerlijk om die te zien werken en zwoegen voor elke bal.

AC Milan wint, geen twijfel mogelijk ;)
(Ik had ook al gelijk met mijn 3-1 dus :P)

Mikacouli

Citaat van: Raikkonen MASTERIk denk niet dat we echt een gesloten match gaan hebben.
Als je kijkt naar het middenveld van beide ploegen, zeer aanvallende spelers, Seedorf, Rui Costa, Brocchi, Zambrotta, Davids....
De gele kaart heeft Nedved ook gekregen door z'n reputatie als speler.
Hij maakt al eens een vuile fout en dat wordt niet vergeten.
Maldini is die tegenpool. Maldini maakt nooit, of bijna nooit vuile overtredingen en dan zijn scheidsrechters, als ie dan wel eens geel verdient, geneigd om geen geel te trekken omdat dit niet ligt in de aard van Maldini.
Nedved is een forse speler die blijft gaan, of er nu 0-0 of 8-0 op het bord staat. Langs een kant goed, maar langs de andere kant ook de oorzaak van het missen van de finale.

Ik verwacht dat AC Milan de finale gaat winnen. Juventus zal misschien meer voet aan de grond hebben op het middenveld, maar dan botsen ze op verdedigers als Nesta, Maldini, Costacurta en Kaladze...
Gattuso vind ik ook een heerlijke speler, die werkt echt fantastisch, ook al is ie een blok graniet, heerlijk om die te zien werken en zwoegen voor elke bal.

AC Milan wint, geen twijfel mogelijk ;)
(Ik had ook al gelijk met mijn 3-1 dus :P)

Juventus wint de CL.Zeker weten.De schorsing van Nedved zal er niet beter aandoen maar ik zeg dus dat ze het winnen.Tis trouwens de kampioen tegen de tweede.

FerrariMan

AC heeft inderdaad Maldini & Nesta, maar Juve heeft Del Piero, die bewezen heeft dat hij nog steeds een geniaal voetballer is.

Plus, ze kennen elkaars sterke en zwakke punten van de Azzurri, kan alleen maar een heel erg interessante match worden ! FORZA JUVE !