Real deze avond uitgeschakeld?

Gestart door Raikkonen MASTER, 14 mei 2003 - 17:50:06

« vorige - volgende »

Wat doet Juve thuis tegen het kwakkelende Real Madrid?

Real Madrid wint niet in Juventus maar speelt toch de finale.
2 (18.2%)
Juventus verslaat Real Madrid en staat in de finale tov landgenoot AC Milan
8 (72.7%)
Real Madrid wint in Juventus en speelt de finale tegen AC Milan
1 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 14 mei 2003 - 17:50:06

MS Fan

Citaat van: Ce
Feit is ... moet ik nog doorgaan? ;)

Ja graag  :lol:  :lol:
A sick mind is a true delight ...

FerrariMan

Feit is dat het Nedved's droom is en hij de hele wedstrijd een faire match speelde, scheids had op z'n minst een waarschuwing kunnen geven.

Maarja het is niet anders nu,...

Alan Blues


Racegirl

Citaat van: FerrariManFeit is dat het Nedved's droom is en hij de hele wedstrijd een faire match speelde, scheids had op z'n minst een waarschuwing kunnen geven.

Maarja het is niet anders nu,...

Hehe, tis ni omdat iemand droomt van een finale dat hij geen kaart mag krijgen he, waar gaan we dan naartoe, als de scheidsrechter daar rekening mee zou gehouden hebben, zou ik hem al lang buiten gesmeten hebben. Hij beoordeelt de fout zoals hij ze ziet. En volgens mij had hij het bij het rechte eind, die tackle was nergens voor nodig, hij gaat ni op de bal, maar op de man.
En over de hele wedstrijd fair..  :roll:  Denk dat je de beelden van de match dan nog eens zal moeten bekijken, ik zeg ni dat hij alleen is, ma hij is er toch een paar keer stevig ingevlogen.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Ce

Racegirl lees mijn post ook es  :wink:
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Racegirl

Citaat van: CeRacegirl lees mijn post ook es  :wink:

Ga eerst nog maar even door  :D  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

FerrariMan

Heb zo'n gevoel dat Racegirl liever Madrid zag doorgaan  :lol:  :lol:

Racegirl

Citaat van: FerrariManHeb zo'n gevoel dat Racegirl liever Madrid zag doorgaan  :lol:  :lol:
:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:
Ook, ma geef toch gewoon toe dat het een mega stomme fout was van Nedved, ze was nergens voor nodig, opt middenveld, 3-0 voorsprong, geen enkel gevaar...
Kvind het spijtig voor hem, je kan dan eens een finale spelen... Moest ik in zijn plaats zijn, ik zou er nachten ni van kunnen slapen! En heel mijn leven spijt hebben en me afvragen hoe ik ooit zo dom had kunnen zijn!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

FerrariMan

Citaat van: Racegirl
Citaat van: FerrariManHeb zo'n gevoel dat Racegirl liever Madrid zag doorgaan  :lol:  :lol:
:oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :oops:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:  :roll:
Ook, ma geef toch gewoon toe dat het een mega stomme fout was van Nedved, ze was nergens voor nodig, opt middenveld, 3-0 voorsprong, geen enkel gevaar...
Kvind het spijtig voor hem, je kan dan eens een finale spelen... Moest ik in zijn plaats zijn, ik zou er nachten ni van kunnen slapen! En heel mijn leven spijt hebben en me afvragen hoe ik ooit zo dom had kunnen zijn!

Het was erg duidelijk dat hij er spijt van had hoor, de tranen niet gezien ?  :)

Ce

Mijn conclusie : we krijgen alleszins een mooie finale, 2 Italiaanse ploegen tegen elkaar op Old Trafford.
Juventus of Real, het maakte me eigenlijk totaal niets uit wie er doorstootte, zolang het maar verdiend was en na 2 mooie matchen.

Spanje heeft een paar jaar de verdienste gehad om het Europese voetballand bij uitstek te zijn, nu heeft Italie die "titel" beet.

Aan Spanje (of een ander land) om die titel dus terug te heroveren in de toekomst :)

Ik ga op het eind van de zomer alleszins genieten van het Spaanse voetbal en een paar matchen bijwonen in Mestella. Het is te hopen dat er dan enkele topaffiches gaan bijzitten, zoals tegen Real of Barça  :D
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Racegirl

Citaat van: FerrariMan
Het was erg duidelijk dat hij er spijt van had hoor, de tranen niet gezien ?  :)

Mja inderdaad, en hij kijkt sowieso altijd al zo zielig...
Maar op dat moment kon ik er voldoening uithalen, erg he  :oops: . Dan vond ik het al veel minder erg dat Juve doorging.
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jakke Jr

Citaat van: CeMijn conclusie : we krijgen alleszins een mooie finale...
Daar ben ik nog niet zo zeker van.
Eerst zien en dan geloven.
8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Racegirl

Citaat van: Jakke Jr
Citaat van: CeMijn conclusie : we krijgen alleszins een mooie finale...
Daar ben ik nog niet zo zeker van.
Eerst zien en dan geloven.
8)

Inderdaad eerst zien en dan geloven!!!!
Ze gaan beide te veel schrik hebben om te voetballen, dus vanchter alles dicht, pfff, kan het mij al voorstellen...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Doefie

Nedved tackelde de bal, maar zijn ander been schoof door en raakte het steunbeen van (dacht ik Salgado). Was niet zijn bedoeling om hem onderuit te halen. Maarja, voetbal is voetbal. Vond het ook onverdient (waarschijnlijk omdat ik voor Juventus supporter), maar als objectieve fan denk ik wel dat het geel was. Elke scheidsrechter zou geel getrokke hebbe.

Racegirl

Citaat van: DoefieF1Vond het ook onverdient (waarschijnlijk omdat ik voor Juventus supporter), maar als objectieve fan denk ik wel dat het geel was. Elke scheidsrechter zou geel getrokke hebbe.

Zeer correct  :wink:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.