Real deze avond uitgeschakeld?

Gestart door Raikkonen MASTER, 14 mei 2003 - 17:50:06

« vorige - volgende »

Wat doet Juve thuis tegen het kwakkelende Real Madrid?

Real Madrid wint niet in Juventus maar speelt toch de finale.
2 (18.2%)
Juventus verslaat Real Madrid en staat in de finale tov landgenoot AC Milan
8 (72.7%)
Real Madrid wint in Juventus en speelt de finale tegen AC Milan
1 (9.1%)

Totaal aantal stemmen: 8

Poll gesloten: 14 mei 2003 - 17:50:06

Raikkonen MASTER

De kans zit er dik in dat Real Madrid deze avond wordt uitgeschakeld in de halve finale van de Champions League.
Juventus is goed op dreef, net kampioen van Italië geworden en Madrid is nu al een paar weken met het schaamrood op de lippen door de Primera Division aan het 'slenteren'.
Kampioen worden wordt moeilijker dan verwacht.

Raul is niet helemaal fit, Makelele speelt niet en ook Ronaldo zal op de bank zitten...
Bij Juventus keren de geschorsten terug en is heel Juve klaar om ex-speler Zinedine Zidane een uitschakeling met Real te lappen.

Ik gok op een 3-1 met een briljante Pavel Nedved die het Michel Salgado enorm moeilijk zal maken.

Greetz

Racegirl

Waarom wist ik dat je deze topic ging openen   :)
We zullen wel zien heb ik gezegd!!!! :wink:
Zij gaan tenminste voetbal laten zien, dat kan je van de Italiaanse ploegen niet zeggen :twisted:  :!:

Real RULES 4-ever!!! Probeer daar nu maar eens eindelijk vrede mee te nemen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Race

Ik hoop dat Real de finale speelt, tenminste maar een Italiaanse ploeg in de finale. Vind ik iets leuker

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Ce

Ik gok op een 3-2 voor la Juve, met als gevolg dat Real doorgaat. :)
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Raikkonen MASTER

Citaat van: RacegirlWaarom wist ik dat je deze topic ging openen   :)
We zullen wel zien heb ik gezegd!!!! :wink:
Zij gaan tenminste voetbal laten zien, dat kan je van de Italiaanse ploegen niet zeggen :twisted:  :!:

Real RULES 4-ever!!! Probeer daar nu maar eens eindelijk vrede mee te nemen!
Ik was al lang niet meer gekomen en ik dacht, allé, laat ik maar even een goeie voetbal-poll erop zetten ;)
Ik gok op Juventus dus, 3-1,  2 goals van Nedved en 1 van Zalayeta.
Een vrije trap en een afstandsschot van Nedved, dan Real dat aansluiting zoekt en vindt via Figo en nadien door wil drukken. Zalayeta scoort dan net zoals tegen Barça, op de counter.
Finale- Juventus <--> AC Milan

Doefie

JUVENTUS TORINO !!!!!!!

Real zal moge hun tene uitkuise als ze zouden wille winnen... Hèhèhè  :twisted:

Jammer da Inter ni doorgaat, anders was 't de finale Buffon tege Toldo i.p.v. Juventus - Inter. Maar ja, als ge zo'n klassespelers hebt bij AC Milan, dan kan zelfs Real der niks tege beginne.

Yes! Juventus heeft just gescoord. Houde zo, manne, dan zijde geplaatst  :wink:

Race

Citaat van: DoefieF1JUVENTUS TORINO !!!!!!!

Real zal moge hun tene uitkuise als ze zouden wille winnen Hèhèhè  :twisted:

Jammer da Inter ni doorgaat, anders was 't de finale Buffon tege Toldo i.p.v. Juventus - Inter. Maar ja, als ge zo'n klassespelers hebt bij AC Milan, dan kan zelfs Real der niks tege beginne.

Yes! Juventus heeft just gescoord. Houde zo, manne, dan zijde geplaatst  :wink:
Kwestie van mijn bril niet hoeven te pakken :lol:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

Doefie

2 - 0

Mwoeahahahahahahahahaha...  :twisted:  wie lacht der nu ?

FerrariMan

Ik als mega-Juve en ook vooral Del Piero fan kan maar 1 ding zeggen:

ANTI-VOETBAL ? DE KONINKLIJKE KREEG VOETBAL-LES !

Wat een mooie dag  :D  :D

Ce

Prachtige match van Juventus, ik heb Real maar 10 minuten "gezien" in de match.
Die 10 minuten werden afgesloten door een magistrale Buffon toen hij de penalty van Figo pakte  :D

Wel spijtig voor Nedved dat hij nu de finale moet missen, want zijn doelpunt was weer subliem  8)  8)
Juist ne F1 wagen die vertrok ;)
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Racegirl

Juve verdient gewonnen, was ook te verwachten als je speelt tegen een ploeg waarvan alle topspelers minstens licht geblesseerd zijn.
Ma kmoet toegeven dat ik verschoten ben, denk dat de trainer van Juve dinsdagavond naar de laatste 10 minuten van de andere halve finale gekeken heeft en dan eindelijk besefte wat voetbal was.

En ik kan het echt niet laten maar ik moest echt lachen met Nedved, hoe stom kan je zijn!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
U ploeg staat 3-0 voor, dan nog een onnodige zware fout begaan op het middenveld, ik snap het echt niet, hij zou dan eens een finale mogen spelen rn dan verpest hij het voor zichzelf! man man man ...
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Ce

Die fout van Nedved vond ik geen gele kaart waard.
Het was in  mijn ogen een lichte overtreding en de scheidsrechter had in die situatie zijn verstand moeten gebruiken en gewoon een vrije trap geven.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Racegirl

Citaat van: CeDie fout van Nedved vond ik geen gele kaart waard.
Het was in  mijn ogen een lichte overtreding en de scheidsrechter had in die situatie zijn verstand moeten gebruiken en gewoon een vrije trap geven.

Nee nee, dat staat zo in het boekje, een onnodige overtreding op het middenveld, en dan nog een beetje voet uitsteken, das sowieso kaart.
En zeker als je als scheidsrechter de match een beetje in handen wil houden.
(Elleboogstoot op Gutí is ook niet bestraft geweest, dat zijn keuzes die hij moet maken).
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

FerrariMan

Citaat van: RacegirlJuve verdient gewonnen, was ook te verwachten als je speelt tegen een ploeg waarvan alle topspelers minstens licht geblesseerd zijn.
Ma kmoet toegeven dat ik verschoten ben, denk dat de trainer van Juve dinsdagavond naar de laatste 10 minuten van de andere halve finale gekeken heeft en dan eindelijk besefte wat voetbal was.

Ach, ach, ach, het moet niet altijd aanvallend zijn he, er is de laatste tijd veel gezever geweest rond dat zogenaamde "anti-voetbal", maar de spelers voetballen niet voor de kijkers thuis, maar voor het resultaat !

En trouwens, gisteren speelde real op bepaalde momenten 'anti-voetbal'.

Wat die licht geblesseerden betreft, tja, dan heb je Raul, Figo, Zidane, Ronaldo in je ploeg, ben je er nog niks mee  :lol:

Juve was in real ook met geblesseerden en afwezigen en maakte nie zo'n afgang als real gisteren deed.

Swat, het resultaat is er, de Italianen zijn binnen !
En over de hele campagne gezien is het niet eens onverdiend !  8)

Ce

Citaat van: Racegirl
Citaat van: CeDie fout van Nedved vond ik geen gele kaart waard.
Het was in  mijn ogen een lichte overtreding en de scheidsrechter had in die situatie zijn verstand moeten gebruiken en gewoon een vrije trap geven.

Nee nee, dat staat zo in het boekje, een onnodige overtreding op het middenveld, en dan nog een beetje voet uitsteken, das sowieso kaart.
En zeker als je als scheidsrechter de match een beetje in handen wil houden.
(Elleboogstoot op Gutí is ook niet bestraft geweest, dat zijn keuzes die hij moet maken).

Feit is dat er zoveel in het boekje staat, dat door de scheids voor eigen interpretatie vatbaar is.

Feit is dat door die gele kaart er niets aan het spelbeeld of aan het resultaat veranderde.

Feit is dat Guti al heel de match liep te provoceren en te mopperen (zou ook geel mogen zijn..).

Feit is dat een match door de arbiter niet altijd in handen gehouden wordt door te showen met kaarten (remember Ancion in Westerlo-Genk).

Feit is ... moet ik nog doorgaan? ;)
Supporting K.S.T.V.V. since 1982