Club Brugge zaterdag al kampioen?

Gestart door Racegirl, 01 mei 2003 - 23:15:38

« vorige - volgende »

FCB zaterdag al kampioen?

Ja, natuurlijk, STVV maakt geen kans
8 (61.5%)
Het zal afhangen van het resultaat van Anderlecht
3 (23.1%)
Nee, STVV zal hen nog (even) van de titel kunnen houden
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 10

Poll gesloten: 01 mei 2003 - 23:15:38

Racegirl

Ik hoop het allesinds, ben me al aan het voorbereiden op een reuze feest en vooral een heel zware, onvergetelijke avond!  :wink:

We shall not, we shall not be moved, we shall not, we shall not be moved, we're gonna win, we're gonna win the Belgian league, we shall not be moved!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Jakke Jr

JA !

Ik ga dat vieren op de Birthday-Karaoke Party van Alan en GeertG in Sterrebeek!  8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Jasper

Ik heb het tweede gepakt. ;) :cry:

Het enige dat ik wil is dat Lierse de UEFA haalt. :?
Maar dat wordt moeilijk, zeer moeilijk. :(

Jakke Jr

Citaat van: JasperIk heb het tweede gepakt. ;) :cry:

Het enige dat ik wil is dat Lierse de UEFA haalt. :?
Maar dat wordt moeilijk, zeer moeilijk. :(
Wij hebben jullie vorige week nochtans een puntje gegeven, hè  :wink:
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Jasper

Citaat van: Jakke Jr
Citaat van: JasperIk heb het tweede gepakt. ;) :cry:

Het enige dat ik wil is dat Lierse de UEFA haalt. :?
Maar dat wordt moeilijk, zeer moeilijk. :(
Wij hebben jullie vorige week nochtans een puntje gegeven, hè  :wink:
Nee, wij hebben jullie 2 punten afgepakt. :lol: :P ;)

Ce

Wij hebben dit seizoen al van Brugge met 5-2 gewonnen in eigen huis op de Heilige Grasmat van Staaien  :D  :D

Zaterdag hoop ik weer op een overwinning van STVV, maar eigenlijk is dit voor ons toch niet meer zo belangrijk.
Er zijn nog maar twee matchen die echt gewonnen MOETEN worden :) De match tegen Genk EN de bekerfinale  :D
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Jasper

Citaat van: CeWij hebben dit seizoen al van Brugge met 5-2 gewonnen in eigen huis op de Heilige Grasmat van Staaien  :D  :D

Zaterdag hoop ik weer op een overwinning van STVV, maar eigenlijk is dit voor ons toch niet meer zo belangrijk.
Er zijn nog maar twee matchen die echt gewonnen MOETEN worden :) De match tegen Genk EN de bekerfinale  :D
Wie is ook al weer de tweede finalist? Ik weet in ieder geval dat het een zwakke ploeg is. Als de daar niet van winnen, is het nogal een afgang. :P

Ce

Andere finalist is La Louviere.

Volgens mij mét voorsprong de k*ttigste ploeg uit de hele eerste klasse.

Die spelen met 8 man in hun verdediging om het zo te zeggen en ze zijn echt waardeloos als ze het spel zelf moeten maken.

Volgens mij trainen die enkel op counters en hopen dat er zo ooit ene binnengaat  :?
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Jean Todt

Citaat van: CeAndere finalist is La Louviere.

Volgens mij mét voorsprong de k*ttigste ploeg uit de hele eerste klasse.

Die spelen met 8 man in hun verdediging om het zo te zeggen en ze zijn echt waardeloos als ze het spel zelf moeten maken.

Volgens mij trainen die enkel op counters en hopen dat er zo ooit ene binnengaat  :?

Ach, Lierse speelt me 9 achter de bal, en 2 snelle spitsen voor de counter.  :twisted:

Mikacouli

Tuurlijk zijjn  we kampioen morgen.En dat zullen we maar uitgebreid vieren ook.Ik zie het als een laat verjaardagcadeau.


I'm Bruges till I die!!!

Jasper

Citaat van: MikacouliTuurlijk zijjn  we kampioen morgen.En dat zullen we maar uitgebreid vieren ook.Ik zie het als een laat verjaardagcadeau.


I'm Bruges till I die!!!
PANG!!!!!!!!!

You were Bruges till you died. :lol:

FF

is er iemand die gaat??
ik heb een gratis kaart gekregen van iemand (en ik ben niet echt een grote voetbalfan meer)
ik ben wel benieuwd om eens eerste klasse te zien, tot twee jaar geleden ging ik veel gaan kijken naar sv roeselare in tweede klasse. maar ik hoop vanavond op een geweldige sfeer (die je in tweede klasse minder vind : maar daar heb je minder krapuul dan die vuile hooligans in eredivisie)

terwijl ik bezig ben : drie en een half jaar geleden heeft eens supporter van sv roeselare 6 maanden stadiumverbod gekregen om op een reclamepaneel te staan roepen trainer buiten. hij vernielde niets!
in eerste klasse staan ze te filmen hoe anderlechthooligans allemaal zitjes van olympia (of noemde het dan al breydel??) staan los te rukken en weg te smijten : voetbal is mijn sport niet meer....
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Ce

Feit is dat de supporters van de thuisploeg altijd harder worden aangepakt dan de supporters van de bezoekers.

De bezoekers brengen hun eigen stewards mee, en die durven op verplaatsing al eens zeer laks te zijn.

Dit seizoen bv. tijdens STVV - Genk zaten genkies vuurpijlen in het vak van STVV supporters te smijten. Toch redelijk gevaarlijk volgens mij, maar die stewards van Genk stonden er naar te kijken als koeien die juist ne trein hadden zien passeren.

Maar o wee als er eens zo ne vuurpijl teruggesmeten werd, dan hadden de flikken het wel gezien en hadden ze de "dader" zelfs in close-up op foto  :?
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Mikacouli

Citaat van: CeFeit is dat de supporters van de thuisploeg altijd harder worden aangepakt dan de supporters van de bezoekers.

De bezoekers brengen hun eigen stewards mee, en die durven op verplaatsing al eens zeer laks te zijn.

Dit seizoen bv. tijdens STVV - Genk zaten genkies vuurpijlen in het vak van STVV supporters te smijten. Toch redelijk gevaarlijk volgens mij, maar die stewards van Genk stonden er naar te kijken als koeien die juist ne trein hadden zien passeren.

Maar o wee als er eens zo ne vuurpijl teruggesmeten werd, dan hadden de flikken het wel gezien en hadden ze de "dader" zelfs in close-up op foto  :?

Ook de supporters van Standaard zijn zeer gevaarlijk.Er ontstonden rellen tijdens de match en ze rukten de stoeltjes eraf en smeten ze naar de stewards.Zeer laag vind ik dat.