Pronostiekje voor Zondag !!!

Gestart door The Iceman, 02 april 2003 - 21:17:03

« vorige - volgende »

Welk team pakt de overwinning in Brazilië ????

McLaren
17 (36.2%)
Ferrari
19 (40.4%)
Williams
6 (12.8%)
Een ander team
5 (10.6%)

Totaal aantal stemmen: 44

Poll gesloten: 02 april 2003 - 21:17:03

The Iceman

Welk team gaat met de zege lopen zondag in Sao Paulo ???? Ferrari, Williams of scoort McLaren een "hattrick"  of gaat er eens een ander team met de zege lopen ????  

Denk persoonlijk dat McLaren weer gaat toeslaan voor de derde keer op rij, zij hebben steeds goed gepresteerd de laatste jaren in Brazilië, en nu de Michelin banden hun vruchten hebben afgeworpen, zie ik hen dit jaar de dubbel pakken. David and Kimi will kick Ferrari's butt again  !!!!

BugsBunny

Zonder blunderen wint Ferrari.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Raicouli

Ik hoop echt dat McLaren de derde zege op rij gaat scoren.Maar eigenlijk vrees ik ervoor.MS zal die commentaar wel beu zijn die de laatste tijd op hem is gericht en willen met de zege naar huis gaan.Het is net zoals bugsbunny zegt;wanneer MS geen domme fouten maakt(of ferrari zelf het verkloot met hun tactiek)zal hij gewoon de zege nemen.Of misschien dat hij geklopt wordt door rubens.Ik zie toch zeker één McLaren op het podium staan,wat ook al niet slecht zou zijn.Een complete surprise zou het ook niet zijn als JP op het podium staat,want ze hebbe een nieuwe achterophanging en nieuwe voorvleugel mee!
We zullen dus moeten wachten.Het zal zeker één iemand van de topdrie teams zijn die op het hoogste schavotje zal staan.Renault zal wel mooie punten pakken.
Het zal alvast een mooi en spannend weekend worden!Wat willen we nog meer??
F1REM G3g

SDG

Hopelijk is Montoya deze keer nu eens NIET betrokken bij een ongeval in Brazilië zoals de voorbije twee jaren...

BugsBunny

Citaat van: SDGHopelijk is Montoya deze keer nu eens NIET betrokken bij een ongeval in Brazilië zoals de voorbije twee jaren...

Allé da was toch ne schone crash vorig jaar  :D
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

SDG

T'was dan niet echt een crash, maar door die aanrijding met Michael Schumacher in de eerste ronde was zijn race al direct naar de vaantjes, want hij mocht onmiddellijk een nieuwe voorvleugel gaan halen, remember?

Schumi nr1

Heb voor Ferrari gekozen, ze gaan niet blijven domme toeren uithalen zeker?

brunodw

ik hou het op Williams. Ze kunnen toch niet blijven aanmodderen?
F1 Rem : G4v (maar voor hoelang???)
We do not stop playing because we grow old, we grow old because we stop playing.

Doefie

Citaat van: SDGHopelijk is Montoya deze keer nu eens NIET betrokken bij een ongeval in Brazilië zoals de voorbije twee jaren...

2 jaar gelede was 't Verstappe zijn schuld, vorig jaar naar mijn mening M.Schumacher zijn schuld. Dit jaar misschien ... zijn schuld? Wie weet.

BugsBunny

Citaat van: brunodwik hou het op Williams. Ze kunnen toch niet blijven aanmodderen?

Ik denk het wel :mrgreen:

Walfje zal in elk geval niet veel doen  :lol:
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

Mikacouli

Ik hoop in elk geval voor een derde opeenvolgende overwinning voor McLaren.Het kan het seizoen mar spannender maken als ze al een licht voorspronkje maken tegen dat de F2003 GA erin komt.Als McLaren dan nog op het podium kan staan tot ze de MP4/18 introduceren ziet het er goed uit voor de McLaren fans.Het moet niet altijd Ferrari zijn hé.Ik verwacht dus ook veel van JPM.Het is als een thuisrace voor hem.Hij zal gaan voor de overwinning wat uiterst normaal is.Van Ralf verwacht ik niks.De Renaults rijden allebei in de punten.

Jasper

Ferrari zal niet blijven blunderen. Winnen ze nu niet, dan winnen ze binnen 2 weken. Maar kampioen doen zullen ze. Je moet een beetje realistisch blijven, ik had het echter ook graag anders gezien. ;) :roll:

dj Peter

Ferrari wint met een één-twee.

Mikacouli

Citaat van: SaffierFMFerrari wint met een één-twee.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Ferrariboy

ik denk (hoop) ook da Ferrari de puntjes eens op de i gaat zetten en duidelijk maken dat de andere teams niet te veel moeten hopen  :twisted: