Pronostiekje voor Zondag !!!

Gestart door The Iceman, 02 april 2003 - 21:17:03

« vorige - volgende »

Welk team pakt de overwinning in Brazilië ????

McLaren
17 (36.2%)
Ferrari
19 (40.4%)
Williams
6 (12.8%)
Een ander team
5 (10.6%)

Totaal aantal stemmen: 44

Poll gesloten: 02 april 2003 - 21:17:03

Rippie

Als Ferrari ditmaal geen fouten maakt zullen ze winnen. Weer een overwinning voor Schumi, Rubinho zal wel weer geen geluk hebben in zijn thuis GP.
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

beffie

ik zou graag es de mindere zien winnen, renault doet het niet slecht, het zou fantastisch zijn moesten die winnen
Beffie and it's not my real name

Back in F1REM - G4V
Hattrick - de scoorders IV.29

Bart VD

MS gaat zich van concurrent vergissen dit jaar en de voorvleugen van RB erafrijden.  Zelf kan hij doorrijden, maar de 43e pit stop zal er uiteindelijk te veel aan zijn (Ferrari's tactiek zat weer niet helemaal snor).  Ralf blijft na een weeral uitstekende quali steken achter Verstappen en durft er niet voorbij.  JPM vecht het uit met Kimi maar gaat net iets te enthousiast de bocht in en belandt op het gras (verliest enkele plaatsen).  Kimi blijft "the iceman" en laat zich hier niet door uit zijn concentratie brengen, maar uiteindelijk bevriest zijn snelheidsbegrenzer door zijn aanwezigheid, en bij zijn laatste pit stop gaat het bijgevolg fout.

DC laat de pers verschillende keren weten dat hij een heel goeie kans maakt op de WDC-titel dit jaar maar de Mercedes motor laat het afweten.  Goed voor Trulli, die zo een plaats wint, maar toch buiten de punten valt omdat hij op de rechte lijn besluit om 3 saltos en 4 pirouettes te maken voor het publiek.  Jammer.  Alonso heeft nog steeds koorts en vliegt spontaan in de fik.  Einde race voor de Spaanse belofte.

Uiteindelijk gaat Fisi met de overwinning lopen.  De teambazen van de 3 grote teams kweken eindelijk wat verstand en zien dat Fisi eigenlijk nog wel best een streepje kan rijden.  Volgend jaar gaat Fisi naar Williams, Verstappen naar Jordan, Saelens naar Minardi, en Ralf naar huis.

Het wordt m.a.w. een interessante race ;)  :shock:
This space for rent

Eric

Citaat van: Bart VDMS gaat zich van concurrent vergissen dit jaar en de voorvleugen van RB erafrijden.  Zelf kan hij doorrijden, maar de 43e pit stop zal er uiteindelijk te veel aan zijn (Ferrari's tactiek zat weer niet helemaal snor).  Ralf blijft na een weeral uitstekende quali steken achter Verstappen en durft er niet voorbij.  JPM vecht het uit met Kimi maar gaat net iets te enthousiast de bocht in en belandt op het gras (verliest enkele plaatsen).  Kimi blijft "the iceman" en laat zich hier niet door uit zijn concentratie brengen, maar uiteindelijk bevriest zijn snelheidsbegrenzer door zijn aanwezigheid, en bij zijn laatste pit stop gaat het bijgevolg fout.

DC laat de pers verschillende keren weten dat hij een heel goeie kans maakt op de WDC-titel dit jaar maar de Mercedes motor laat het afweten.  Goed voor Trulli, die zo een plaats wint, maar toch buiten de punten valt omdat hij op de rechte lijn besluit om 3 saltos en 4 pirouettes te maken voor het publiek.  Jammer.  Alonso heeft nog steeds koorts en vliegt spontaan in de fik.  Einde race voor de Spaanse belofte.

Uiteindelijk gaat Fisi met de overwinning lopen.  De teambazen van de 3 grote teams kweken eindelijk wat verstand en zien dat Fisi eigenlijk nog wel best een streepje kan rijden.  Volgend jaar gaat Fisi naar Williams, Verstappen naar Jordan, Saelens naar Minardi, en Ralf naar huis.

Het wordt m.a.w. een interessante race ;)  :shock:

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

dj Peter

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: SaffierFMFerrari wint met een één-twee.

:lol::lol::lol::lol::lol::lol:
:wink:  :wink:  :wink: positief blijven denken hé :)  :)

FF

met al die regen in het vooruitzicht gok ik op een ander team
liefst trulli, misschien panis of eventueel da matta (die laatste rijdt ook thuis)
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

DerMika

Citaat van: Bart VDMS gaat zich van concurrent vergissen dit jaar en de voorvleugen van RB erafrijden.  Zelf kan hij doorrijden, maar de 43e pit stop zal er uiteindelijk te veel aan zijn (Ferrari's tactiek zat weer niet helemaal snor).  Ralf blijft na een weeral uitstekende quali steken achter Verstappen en durft er niet voorbij.  JPM vecht het uit met Kimi maar gaat net iets te enthousiast de bocht in en belandt op het gras (verliest enkele plaatsen).  Kimi blijft "the iceman" en laat zich hier niet door uit zijn concentratie brengen, maar uiteindelijk bevriest zijn snelheidsbegrenzer door zijn aanwezigheid, en bij zijn laatste pit stop gaat het bijgevolg fout.

DC laat de pers verschillende keren weten dat hij een heel goeie kans maakt op de WDC-titel dit jaar maar de Mercedes motor laat het afweten.  Goed voor Trulli, die zo een plaats wint, maar toch buiten de punten valt omdat hij op de rechte lijn besluit om 3 saltos en 4 pirouettes te maken voor het publiek.  Jammer.  Alonso heeft nog steeds koorts en vliegt spontaan in de fik.  Einde race voor de Spaanse belofte.

Uiteindelijk gaat Fisi met de overwinning lopen.  De teambazen van de 3 grote teams kweken eindelijk wat verstand en zien dat Fisi eigenlijk nog wel best een streepje kan rijden.  Volgend jaar gaat Fisi naar Williams, Verstappen naar Jordan, Saelens naar Minardi, en Ralf naar huis.

Het wordt m.a.w. een interessante race ;)  :shock:
Daar drink ik op :D
The Dude abides

flaske

IK hou het op McLaren
En nu overschakelen op La Deux. :wink:
De sportieve groetjes van Freddy.
Supporter Renault en A.A.Gent

The Iceman

Na de kwalificaties te hebben gezien gok ik op David Coulthard  :wink:  Rubens heeft altijd pech in zijn thuisrace en Kimi zal Schumacher wel achter zich kunnen houden. Dubbel voor McLaren komt eraan morgen !!!!

SDG

Citaat van: flaskeIK hou het op McLaren
En nu overschakelen op La Deux. :wink:

Groot gelijk. RTBF is een zender met hart voor de F1. Volgen de F1 al een keine twintig jaar en uit hun wedstrijdcommentaar spreekt steeds kennis van zaken, waar men bij de VRT na het tijdperk Boutsen de F1 toch wat uit het oog verloren is. Ik denk heden ten dage toch soms met weemoed terug aan de tijd dat Dirk Deweerdt nog voor de commentaar instond.

dj Peter

Citaat van: SnekuemNa de kwalificaties te hebben gezien gok ik op David Coulthard  :wink:  Rubens heeft altijd pech in zijn thuisrace en Kimi zal Schumacher wel achter zich kunnen houden. Dubbel voor McLaren komt eraan morgen !!!!
Als ge al op de pech van een ander moet gaan rekenen.... :roll:  :roll:  ...dan kan het ook zijn dat Kimi zijn motor opblaast hé..er wordt echter regen,donder en bliksem voorspeld (Verstappenweer  :wink: )tijdens de race dus alles is mogelijk.En Ferrari zou wel eens kunnen verassen want ze hebben voor twee totaal verschillende strategieen gekozen denk ik,gezien de grote verschillen in de tweede kwali.Desalniettemin gaan we toch weer een mooi schouwspel te zien krijgen...

Bart VD

Citaat van: Bart VD
Uiteindelijk gaat Fisi met de overwinning lopen.  De teambazen van de 3 grote teams kweken eindelijk wat verstand en zien dat Fisi eigenlijk nog wel best een streepje kan rijden.  Volgend jaar gaat Fisi naar Williams, Verstappen naar Jordan, Saelens naar Minardi, en Ralf naar huis.

Het wordt m.a.w. een interessante race ;)  :shock:

Verdomme, 't wordt tijd dat ik met de lotto begin te spelen.  :lol:  :lol:
This space for rent

Q-Racerke

Wel spannend voor zondag...  8)
--------------------------
Racing is in my blood,
it's part of me,
it's part of my life.

Eric

Ik denk dat Renault gaat lopen met de overwinning :?

Ferrari 2010

Amaaaaai, dat was hier ff warm aan het worden.
Ik zag daar staan pronostiekje voor zondag, en dan nog voor de GP van brazilië !!!!!!
HEEEEELP
en die reageerde allemal normaal, ik dacht al dat ik de eerste 2 weken van het F1 seizoen had gemist of de verkeerde voorspelling had geplaatst !!!!!!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.