Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

sledge

In de Brzailiaanse Playboy stond onlangs een interview/artikel met Barrichello.  :wink: helaas heb ik het interview niet, maar wel de foto's van de uitgave  :wink:
Ik zie het al voor me: barrichello die meewerkt aan de Playboy  :roll:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Jakke Jr

Citaat van: sledgeIn de Brzailiaanse Playboy stond onlangs een interview/artikel met Barrichello.  :wink: helaas heb ik het interview niet, maar wel de foto's van de uitgave  :wink:
Ik zie het al voor me: barrichello die meewerkt aan de Playboy  :roll:
Die foto's mag je me altijd doormailen ... en de interviews ...  :wink:   8)
former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

sledge

Citaat van: Jakke Jr
Citaat van: sledgeIn de Brzailiaanse Playboy stond onlangs een interview/artikel met Barrichello.  :wink: helaas heb ik het interview niet, maar wel de foto's van de uitgave  :wink:
Ik zie het al voor me: barrichello die meewerkt aan de Playboy  :roll:
Die foto's mag je me altijd doormailen ... en de interviews ...  :wink:   8)

De interviews heb ik niet  :wink:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

MS Fan

A sick mind is a true delight ...

Magic Senna

Citaat van: Jakke Jr
Citaat van: sledgeIn de Brzailiaanse Playboy stond onlangs een interview/artikel met Barrichello.  :wink: helaas heb ik het interview niet, maar wel de foto's van de uitgave  :wink:
Ik zie het al voor me: barrichello die meewerkt aan de Playboy  :roll:
Die foto's mag je me altijd doormailen ... en de interviews ...  :wink:   8)
Naaktfoto's van Rubinho doorsturen :roll:  :roll:

MS Fan

A sick mind is a true delight ...

Race

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: Jakke Jr
Citaat van: sledgeIn de Brzailiaanse Playboy stond onlangs een interview/artikel met Barrichello.  :wink: helaas heb ik het interview niet, maar wel de foto's van de uitgave  :wink:
Ik zie het al voor me: barrichello die meewerkt aan de Playboy  :roll:
Die foto's mag je me altijd doormailen ... en de interviews ...  :wink:   8)
Naaktfoto's van Rubinho doorsturen :roll:  :roll:
Jakke een homo?

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

sledge

Citaat van: Race
Citaat van: Magic Senna
Citaat van: Jakke Jr
Citaat van: sledgeIn de Brzailiaanse Playboy stond onlangs een interview/artikel met Barrichello.  :wink: helaas heb ik het interview niet, maar wel de foto's van de uitgave  :wink:
Ik zie het al voor me: barrichello die meewerkt aan de Playboy  :roll:
Die foto's mag je me altijd doormailen ... en de interviews ...  :wink:   8)
Naaktfoto's van Rubinho doorsturen :roll:  :roll:
Jakke een homo?

Ik kan jullie verzekeren, er stonden geen foto's van Rubens in, wel van andere sporten, hmm habbahabba  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Alan Blues

Citaat van: RaceJakke een homo?

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Racegirl

Citaat van: RaceJakke een homo?

Subtiel  :lol:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

sledge

Wat klopt er niet?

wat klopt er niet aan dit verhaal?
Op de hoek van een ronde tafel zat een jonge grijsaard van ongeveer 16 jaar te lezen uit een dichtgeklapt boek bij het licht van een uitgedoofd kaardlicht, plotseling zag hij een knal, rende de trap af naar boven, keek op zijn fiets hoelaat het was en sprong op zijn horloge. Onderweg knalde hij tegen een stilstaande paardentram die zojuist benzine stond te tanken, hij viel achterover op zijn buik in een plas zand. Hij brak beide benen, stak ze onder zijn armen en rende naar het ziekenhuis, de oogarts zei dat het een driedelig beenbreuk achter het linker oor bleek te zijn, redding was haast onmogelijk, 7 dagen na zijn dood overleed hij!
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Eric

:shock:  :shock:  :shock:  :?:  :?:  :?:  :?:

Racegirl

Wel... vanalles  :?:
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Bjorn

Om dit te begrijpen moet je ook het één of ander gerookt/gedronken hebben!  :lol:  8)  :wink:
De Mens: In Het Gras![/color]

Alan Blues

Citaat van: sledgeWat klopt er niet?

wat klopt er niet aan dit verhaal?
Op de hoek van een ronde tafel zat een jonge grijsaard van ongeveer 16 jaar te lezen uit een dichtgeklapt boek bij het licht van een uitgedoofd kaardlicht, plotseling zag hij een knal, rende de trap af naar boven, keek op zijn fiets hoelaat het was en sprong op zijn horloge. Onderweg knalde hij tegen een stilstaande paardentram die zojuist benzine stond te tanken, hij viel achterover op zijn buik in een plas zand. Hij brak beide benen, stak ze onder zijn armen en rende naar het ziekenhuis, de oogarts zei dat het een driedelig beenbreuk achter het linker oor bleek te zijn, redding was haast onmogelijk, 7 dagen na zijn dood overleed hij!

Sledge, je moet van die speciale champignons afblijven!!!  :wink:  :wink:  :wink: