Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

sledge

Citaat van: Bush haterStar wars nerds. Sommigen onder jullie hebben dit waarschijnlijk al gezien
maar het blijft toch grappig
http://www.albinoblacksheep.com/video/nerds.php

hij heeft hier al eens gestaan, maar het blijft grappig. I have a spoiler for you: You wil die Alone  :lol:  :lol:
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Eric

Citaat van: Bush haterStar wars nerds. Sommigen onder jullie hebben dit waarschijnlijk al gezien
maar het blijft toch grappig
http://www.albinoblacksheep.com/video/nerds.php

inderdaad het blijft goed... :lol:  :lol:  :lol:

Lender

Citaat van: Bush haterStar wars nerds. Sommigen onder jullie hebben dit waarschijnlijk al gezien
maar het blijft toch grappig
http://www.albinoblacksheep.com/video/nerds.php

guy:"I am a stormtrooper
dog: you are a huge nerd
-----------------------------------
dog: you can't breath like Dart vader.
guy:no
dog: Imagine you just runned 10feet
-----------------------------------------
dog: is this the button to breath?
Dart Vader: yes
Dog: and wich of these buttons calls your parents to pick you up??
--------------------------------------------------------------------------
dog: Burgerking, where all Dragonmatsers eat!!!
Deze vond ik persoonlijk de beste!! :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

sledge

Nederlanders en masturbatie 14 - 08 - 2002

Een Nederlander leest in een of ander erotisch tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen. Hij besluit dezelfde avond na het werk de proef op de som te nemen, maar zit nog met een probleempje met betrekking tot een geschikte locatie...

Op toilet is er immers te veel volk, achter het buro is het te riskant en in het park verderop zitten teveel spelende kinderen. Uiteindelijk denkt hij de oplossing gevonden te hebben: onderweg naar huis is immers nog een autoparking... Bovendien kan hij dan onder de wagen gaan liggen en doen of hij de auto inspecteert...

Zo gezegd, zo gedaan ... Broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken ! Net voor het moment suprême, voelt ie iemand onderaan z'n broekspijp trekken. Om z'n ritme - zo kort voor de ontlading - niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door . Maar er wordt opnieuw aan z'n broekspijp getrokken. Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig, roept ie : "Wie daar?"

"Politie!", is het antwoord, "wat moet dat hier ?" "Ik ben mijn achteras aan 't inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is", antwoordt de Nederlander in paniek.

"Ah, OK " zegt de agent lachend, "en nu je toch bezig bent, kijk dan meteen ook maar eens naar de handrem, want je wagen staat hier 10m verderop tegen de verlichtingspaal".
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Sinister -D-

Hij 's goed Sledge  :lol:  :lol:  :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Lender

Citaat van: sledgeNederlanders en masturbatie 14 - 08 - 2002

Een Nederlander leest in een of ander erotisch tijdschrift dat je de daad kan verlengen door vooraf te masturberen. Hij besluit dezelfde avond na het werk de proef op de som te nemen, maar zit nog met een probleempje met betrekking tot een geschikte locatie...

Op toilet is er immers te veel volk, achter het buro is het te riskant en in het park verderop zitten teveel spelende kinderen. Uiteindelijk denkt hij de oplossing gevonden te hebben: onderweg naar huis is immers nog een autoparking... Bovendien kan hij dan onder de wagen gaan liggen en doen of hij de auto inspecteert...

Zo gezegd, zo gedaan ... Broek open, ogen dicht en keihard aan z'n vriendin denken ! Net voor het moment suprême, voelt ie iemand onderaan z'n broekspijp trekken. Om z'n ritme - zo kort voor de ontlading - niet te verliezen, houdt hij zijn ogen gesloten en gaat gewoon door . Maar er wordt opnieuw aan z'n broekspijp getrokken. Nog steeds de ogen gesloten en druk bezig, roept ie : "Wie daar?"

"Politie!", is het antwoord, "wat moet dat hier ?" "Ik ben mijn achteras aan 't inspecteren, want ik denk dat ze gebroken is", antwoordt de Nederlander in paniek.

"Ah, OK " zegt de agent lachend, "en nu je toch bezig bent, kijk dan meteen ook maar eens naar de handrem, want je wagen staat hier 10m verderop tegen de verlichtingspaal".
:lol:  :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

FF

jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Jasper

Nog een goeie:

Saddam is nog steeds heel fier. Waarom? Omdat hij nog altijd de meeste Iraqezen heeft gedood. :lol:


En jaloers dat die Bush is... :lol: :lol: :roll:

Jasper

Eentje om te laten zien dat de Russische ruimtevaart met haar verouderde instrumenten beter is dan de NASA met hun high-tech:

De NASA zoekt al jaren naar een balpen waarmee je in de ruimte kan schrijven (op aarde wordt de inkt door de zwaartekracht naar beneden gedrukt, in de ruimte is die zwaartekracht er niet). Wat doen de Russen ondertussen? Gewoon met een potlood schrijven. :lol:

Ce

Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Sinister -D-

Kende 'm al Ce, maar hij blijft goed.

U ever heard of the worst singer of America, I think you're the worst singer of the world.....      

Hahahaha  :lol: , arm mennek  :P  :mrgreen:

sledge

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Wutputt

:lol:  :lol:  :lol:

Shell haalt z'n olie precies niet uit Irak ;)
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

MisterY


sledge

Citaat van: MisterY
Citaat van: sledgehttp://www.theinformationminister.com/press.php?ID=612217532

I love it :!:   :lol:  :lol:  :lol:

Het is niet van mij hoor, maar ik vond hem toch te goed om hem hier niet te zetten.
Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)