Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

Lender

Citaat van: WebMachineEen origineel chemie-examen:
http://www.enzine.cyborgcow.net/exam/

haha  :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Lender

www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Roel

Citaat van: WebMachineEen origineel chemie-examen:
http://www.enzine.cyborgcow.net/exam/

super!! Dat noem ik nog eens buizen met stijl!!
God save Mclaren

Angel

Citaat van: WebMachineEen origineel chemie-examen:
http://www.enzine.cyborgcow.net/exam/


Ge moet het maar durven van zulke antwoorden te geven!  8)

McChouffe

Wetenschappelijk experiment:

Het voorbije weekend waren we met enkele vrienden in onze stamkroeg aan het filosoferen.
Op een gegeven ogenblik zei er iemand dat bier eigenlijk veel vrouwelijke hormonen bevat. Nadat we er eerst eens ferm mee gelachen hadden, besloten we toch dat we deze stelling maar eens proefondervindelijk aan de werkelijkheid moesten toetsen! Vervolgens hebben we dan,
zuiver in het belang van de wetenschap natuurlijk, allen een 10-tal Duvels gedronken.
Aan het einde van het experiment hadden we effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:

1. We waren allemaal dikker geworden.

2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijks iets te zeggen.

3. We konden niet meer deftig autorijden, laat staan parkeren.

4. We konden in de verste verte niet meer logisch denken.

5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.

6. Ieder van ons dacht dat hij het middelpunt van het universum was.

7. We hadden hoofdpijn en totaal geen zin in seks.

8. Onze emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.

9. We liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.

10. We moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.

Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig...
Hoewel --in het belang van de wetenschap-- testen we volgende week of Leffe hetzelfde effect heeft!

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Raikkie

Citaat van: WebMachine1. We waren allemaal dikker geworden.

2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijks iets te zeggen.

5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.

6. Ieder van ons dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Tss  :o Dat zijn volgens mij toch wel typisch mannelijke eigenschappen zenne  :wink:

Lender

Citaat van: WebMachineWetenschappelijk experiment:

Het voorbije weekend waren we met enkele vrienden in onze stamkroeg aan het filosoferen.
Op een gegeven ogenblik zei er iemand dat bier eigenlijk veel vrouwelijke hormonen bevat. Nadat we er eerst eens ferm mee gelachen hadden, besloten we toch dat we deze stelling maar eens proefondervindelijk aan de werkelijkheid moesten toetsen! Vervolgens hebben we dan,
zuiver in het belang van de wetenschap natuurlijk, allen een 10-tal Duvels gedronken.
Aan het einde van het experiment hadden we effectief bewezen dat bier vol vrouwelijke hormonen zit:

1. We waren allemaal dikker geworden.

2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijks iets te zeggen.

3. We konden niet meer deftig autorijden, laat staan parkeren.

4. We konden in de verste verte niet meer logisch denken.

5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.

6. Ieder van ons dacht dat hij het middelpunt van het universum was.

7. We hadden hoofdpijn en totaal geen zin in seks.

8. Onze emoties waren niet of nauwelijks beheersbaar.

9. We liepen voortdurend hand in hand of arm in arm, ter ondersteuning van elkaar.

10. We moesten om het kwartier naar het toilet, en vaak allen tegelijk.

Verdere testen waren dus klaarblijkelijk overbodig...
Hoewel --in het belang van de wetenschap-- testen we volgende week of Leffe hetzelfde effect heeft!

:lol:  :lol:  :lol:
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Racegirl

Citaat van: Raikkie
Citaat van: WebMachine1. We waren allemaal dikker geworden.

2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijks iets te zeggen.

5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.

6. Ieder van ons dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Tss  :o Dat zijn volgens mij toch wel typisch mannelijke eigenschappen zenne  :wink:

Daar mag je zeker van zijn  :wink:  8)
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

McChouffe

Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkie
Citaat van: WebMachine1. We waren allemaal dikker geworden.

2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijks iets te zeggen.

5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.

6. Ieder van ons dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Tss  :o Dat zijn volgens mij toch wel typisch mannelijke eigenschappen zenne  :wink:

Daar mag je zeker van zijn  :wink:  8)

Dus geven jullie impliciet toe dat alle andere eigenschappen wél typisch vrouwelijk zijn?  :wink:

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racegirl

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkie
Citaat van: WebMachine1. We waren allemaal dikker geworden.

2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijks iets te zeggen.

5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.

6. Ieder van ons dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Tss  :o Dat zijn volgens mij toch wel typisch mannelijke eigenschappen zenne  :wink:

Daar mag je zeker van zijn  :wink:  8)

Dus geven jullie impliciet toe dat alle andere eigenschappen wél typisch vrouwelijk zijn?  :wink:

Hmm nee, dat staat er niet, misschien beter ook het onvermogen tot logisch redeneren toevoegen als typisch mannelijke eigenschap  :lol:

Nee, nee, de rest is niet typisch geslachtsgebonden denk ik, behalve misschien het autorijden en parkeren, hoewel het niet voor mezelf geldt, maar als ik soms een vrouw achter het stuur zie doen, dan denk ik toch ook bij mezelf " 'tis weer een vrouw" zeker diegene die enkel de auto gebruiken om hun kinderen van school te halen!
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Alan Blues

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Racegirl
Citaat van: Raikkie
Citaat van: WebMachine1. We waren allemaal dikker geworden.

2. We hebben veel gepraat, zonder inhoudelijks iets te zeggen.

5. We konden onmogelijk toegeven dat we ongelijk hadden, zelfs niet wanneer dat overduidelijk het geval was.

6. Ieder van ons dacht dat hij het middelpunt van het universum was.
Tss  :o Dat zijn volgens mij toch wel typisch mannelijke eigenschappen zenne  :wink:

Daar mag je zeker van zijn  :wink:  8)

Dus geven jullie impliciet toe dat alle andere eigenschappen wél typisch vrouwelijk zijn?  :wink:


:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

Raak!

razzle_dazzle


Alan Blues

Citaat van: razzle_dazzlehttp://youdontknowwhoiam.org/lol.html

ondertussen reeds een klassieker :P...

Ambetant manneke! ;)

McChouffe

Een Vlaming zit naast een Nederlander in de trein. Voor hen zit een prachtig meisje met een minirokje aan en naast haar zit een nonnetje. Op een bepaald moment rijdt de trein door een tunnel. De machinist vergeet de lichten aan te zetten in de wagons.
Gevolg? Er is een enorme zoen te horen en hierna een hevige klap. De trein komt uit de tunnel en ... het nonnetje denkt : "Een van die viespeuken heeft dat meisje een zoen verkocht maar heeft zijn verdiende loon (een klap) gekregen"!
Denkt het meisje : "Ze zullen me wel een zoen hebben willen geven, maar hebben het nonnetje gezoend en hebben er een flinke klap voor terug gekregen."
Denkt de Nederlander : "Vervloekte Vlaming, hij kan van het vrouwelijk schoon niet afblijven en ik incasseer de klappen"
Denkt de Vlaming : "Dat doet toch deugd als je je hand zoent en de Nederlander een klets daarvoor kunt verkopen".

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Angel

Citaat van: WebMachineEen Vlaming zit naast een Nederlander in de trein. Voor hen zit een prachtig meisje met een minirokje aan en naast haar zit een nonnetje. Op een bepaald moment rijdt de trein door een tunnel. De machinist vergeet de lichten aan te zetten in de wagons.
Gevolg? Er is een enorme zoen te horen en hierna een hevige klap. De trein komt uit de tunnel en ... het nonnetje denkt : "Een van die viespeuken heeft dat meisje een zoen verkocht maar heeft zijn verdiende loon (een klap) gekregen"!
Denkt het meisje : "Ze zullen me wel een zoen hebben willen geven, maar hebben het nonnetje gezoend en hebben er een flinke klap voor terug gekregen."
Denkt de Nederlander : "Vervloekte Vlaming, hij kan van het vrouwelijk schoon niet afblijven en ik incasseer de klappen"
Denkt de Vlaming : "Dat doet toch deugd als je je hand zoent en de Nederlander een klets daarvoor kunt verkopen".

:lol:  :lol:  :lol:
Dit is een klassieker, maar ze blijft keigoed!