Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

Lender

Citaat van: MS Fan

Sommigen waren echt goed, dan denk vooral aan diegene nmet het zwemmen, andere daareentegen waren ook flauw, bv met dat boksen.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Alan Blues

Citaat van: MS Fan

Keigrappig. Typisch Italiaans. Er was vroeger ook zo'n Italiaanse tekenfilm die 'La Linea' heette. Heel sober en heel grappig.

Racegirl

The 6th grade science teacher, Mrs. Parks, asked her class, "Which
human body part increases to ten times its size when stimulated?"

No one answered until little Mary stood up, angry, and said, "You
should not be asking sixth-graders a question like that!

I'm going to tell my parents, and they will go and tell the principal, who will then fire you!" With a sneer on her face, she
then sat back down.

Mrs. Parks ignored her and asked the question again, "Which body
part increases to 10 times its size when stimulated?"

Little Mary's mouth fell open; then she said to those around her,
"Boy, is she going to get in big trouble!"

The teacher continued to ignore her and said to the class,
"Anybody?" Finally, Billy stood up, looked around nervously, and
said, "The body part that increases 10 times its size when
stimulated is the pupil of the eye."

Mrs. Parks said, "Very good, Billy," then turned to Mary and
continued, "As for you, young lady, I have three things to say: One,
you have a dirty mind; two, you didn't read your homework, and
three; one day you are going to be very, very disappointed !!"
You shoot me in a dream, you better wake up and apologize.

Eric

Citaat van: RacegirlThe 6th grade science teacher, Mrs. Parks, asked her class, "Which

I'm going to tell my parents, and they will go and tell the principal, who will then fire you!" With a sneer on her face, she
then sat back down.

:lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

JVA

Citaat van: RacegirlThe 6th grade science teacher, Mrs. Parks, asked her class, "Which

then sat back down.

Is dit wel een mop???  :lol:  :lol:  :lol:  :lol:

FF

jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

sledge

Deze komt van depaddock  :lol:

Ik leef ook nog (een (heel klein) beetje)

Wutputt

:lol:  :lol:  :lol:
Die vragen zijn toch altijd zo moeilijk, he!!!
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Wutputt

Ik was erg gelukkig Mijn lief en ik waren al meer als een jaar samen en we besloten te trouwen. Mijn ouders steunden me volledig, mijn vrienden moedigden me aan, en mijn vriendin? Zij was een droom.

Er was enkel één ding dat me dwars zat, eigenlijk nogal serieus dwars zat, en dat was haar beste vriendin. Zij was intelligent, bloedstollend mooi, erg sexy en nu en dan flirtte ze met mij hetgeen me nogal ongemakkelijk deed voelen.

Op een dag belde die vriendin me op en vroeg of ik ze bij haar thuis kwam helpen met het opstellen van de invitaties voor trouw. Ik pakte de wagen en reed er naartoe. Toen ik aankwam was ze helemaal alleen. Ze fluisterde me toe dat, ondanks het feit dat ik met haar beste vriendin ging trouwen, ze gevoelens voor mij en verlangens naar mij had die ze niet kon onderdrukken. Voor dat ik zou trouwen en m'n leven zou wijden aan haar vriendin, wou ze voor een keer de liefde met me bedrijven.

Wat kon ik zeggen? Ik stond helemaal perplex, en kon geen woord over m'n tong krijgen. Dus zei ze: "Ik ga naar m'n slaapkamer, als je het wil doen, kom dan maar en pak me." Ik staarde naar haar lekker kontje toen ze de trappen op ging. Ik stond daar nog even volledig in schok. Dan keerde ik me om een ging richting voordeur...
Ik opende de deur en ging naar buiten. Tot m'n verbazing stond mijn lief me buiten op te wachten. Met tranen in haar ogen omhelsde ze me en zei: "Ik ben heel erg blij en gelukkig. Je bent geslaagd in m'n kleine test. Ik kan me geen betere man bedenken als echtgenoot!"

Moraal van het verhaal: Bewaar je condooms altijd in de wagen!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world he didn't exist.

Race

Citaat van: WutputtIk was erg gelukkig Mijn lief en ik waren al meer als een jaar samen en we besloten te trouwen. Mijn ouders steunden me volledig, mijn vrienden moedigden me aan, en mijn vriendin? Zij was een droom.

Er was enkel één ding dat me dwars zat, eigenlijk nogal serieus dwars zat, en dat was haar beste vriendin. Zij was intelligent, bloedstollend mooi, erg sexy en nu en dan flirtte ze met mij hetgeen me nogal ongemakkelijk deed voelen.

Op een dag belde die vriendin me op en vroeg of ik ze bij haar thuis kwam helpen met het opstellen van de invitaties voor trouw. Ik pakte de wagen en reed er naartoe. Toen ik aankwam was ze helemaal alleen. Ze fluisterde me toe dat, ondanks het feit dat ik met haar beste vriendin ging trouwen, ze gevoelens voor mij en verlangens naar mij had die ze niet kon onderdrukken. Voor dat ik zou trouwen en m'n leven zou wijden aan haar vriendin, wou ze voor een keer de liefde met me bedrijven.

Wat kon ik zeggen? Ik stond helemaal perplex, en kon geen woord over m'n tong krijgen. Dus zei ze: "Ik ga naar m'n slaapkamer, als je het wil doen, kom dan maar en pak me." Ik staarde naar haar lekker kontje toen ze de trappen op ging. Ik stond daar nog even volledig in schok. Dan keerde ik me om een ging richting voordeur...
Ik opende de deur en ging naar buiten. Tot m'n verbazing stond mijn lief me buiten op te wachten. Met tranen in haar ogen omhelsde ze me en zei: "Ik ben heel erg blij en gelukkig. Je bent geslaagd in m'n kleine test. Ik kan me geen betere man bedenken als echtgenoot!"

Moraal van het verhaal: Bewaar je condooms altijd in de wagen!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

eppie

First Silverstone, Then Canada, Then The World...

The Movie: The Great Dictator
Starring: Bernie Ecclestone
Director: Bernie Ecclestone
Casting: Bernie Ecclestone
Funding: Formula One Fans
The Plot: Bernie Ecclestone, together with the world's richest tobacco companies, plots to take over the world, country by country. Step by step he crushes those who stand in his way, ignoring the warnings of the poor F1 fans, in his quest for total domination.

Wutputt

Ik weet niet of deze er al tussenstond, maar het is wel grappig:
F1 op de kostenbesparende manier

Wutputt

Citaat van: sledgeDeze komt van depaddock  :lol:

En hier is de hele serie: http://www.flabber.nl/img/though_question.html

Ik snap het echt nog steeds ni hoe ge zoiets kunt doen :lol:

Jakke Jr

former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"

Jakke Jr

former Member of The Reservoir Dogs
"Are you gonna bark all day, little doggy, or are you gonna bite?"