Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Supermariobros op 30 april 2009 - 10:56:50
Opa doet alcoholcontrole:

http://www.garagetv.be/video-galerij/cecile1942/alcol_control.aspx?utm_source=gtd-nb&utm_medium=email
hahaha omg, die filmpjes waren leuk.
En op zich ook wel een leuke om gewoon expres net te doen of je niet kan in pakeren.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)


Ferrari 2010

;D ;D ;D Leuk als afwisseling in de blok :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Hahaha, die dude die werd gelanceerd op dat luchtbed. ;D ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

Supermariobros

Twee oude mannekens hadden uitgemaakt dat hun laatste dagen snel naderden en ze besloten samen nog eens een 'stapke in de wereld' te
zetten.

Na 'enkele' pintjes geraakten ze in een bordeel verzeild.
De 'madam' bekijkt de twee oude knarren en fluistert de portier in
het oor:
'Ga er mee naar boven in de eerste twee kamers en leg een opgeblazen pop in ieder bed.
Deze twee zijn zo oud en zat en ik ben niet van plan van twee van
mijn meisjes hun tijd daarmee te laten verspillen. En die twee zatlappen
zullen toch het verschil niet merken.'

Zo gezegd, zo gedaan en de portier begeleidt de twee klanten naar de kamers, waar zij hun ding doen.

Wanneer een tijd later weer op straat komen, zegt de ene ouwe tegen de andere:
'Weet ge, ik denk dat mijn wijfje dood was.'

'Dood?' zegt zijn vriend, 'waarom zegt ge zoiets?'
'Wel', zegt de eerste weer, 'ze heeft heel de tijd dat ik met haar bezig was geen kik gegeven, zelfs niet bewogen.'

Zegt zijn vriend:
''t Kon erger geweest zijn. Ik denk dat de mijn een heks was.'

'Een heks ?? Hmm.. Waarom ?'

'Wel, ik was volop bezig met vrijen, kuste haar in de hals en gaf haar een kleine liefdesbeet. Toen liet ze een enorme scheet en vloog door het venster...
En z' heeft begot nog mijn tanden mee ook !!!!!'


Ferrari 2010

Ik kan begrijpen dat je niet weet hoe groot dat hij is als dat je niet interesseert, maar als je er al op hebt gestaan nog 50m zeggen ;D ;D ;D Volgens mij hebben die geen besef van maten, want ook 2.5km is wel ontzettend gek om te denken. Gewoon even nadenken en vergelijken met gebouwen moet je toch realistischere dingen geven? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 16 juni 2009 - 11:31:19
Ik kan begrijpen dat je niet weet hoe groot dat hij is als dat je niet interesseert, maar als je er al op hebt gestaan nog 50m zeggen ;D ;D ;D Volgens mij hebben die geen besef van maten, want ook 2.5km is wel ontzettend gek om te denken. Gewoon even nadenken en vergelijken met gebouwen moet je toch realistischere dingen geven? :-\
50 meter? Had ik denk ik ook nog wel gezegd als ik er niet goed over na dacht. Aan de andere kant volgens mij volgens mij is de dom in nederland het hoogste gebouw met 80m, dus moet die wel hoger zijn. 300 meter ofzo?
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Volgens Wiki heeft Nederland 30 gebouwen die hoger zijn dan 100 meter, met als hoogste de Maastoren in Rotterdam (165m). ;)

Folkert

Citaat van: Jasper op 16 juni 2009 - 17:57:27
Volgens Wiki heeft Nederland 30 gebouwen die hoger zijn dan 100 meter, met als hoogste de Maastoren in Rotterdam (165m). ;)
Hahahah, dan ben ik misschien in de war met hoogste gebouw van Utrecht misschien? Of ik ben helemaal in de war met de hoogte van de Dom. Laatste keer dat ik daar was, was ik 12 ofzo.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

De Dom is 112 meter hoog, zegt Wikipedia.

Folkert

Citaat van: Jasper op 16 juni 2009 - 18:52:10
De Dom is 112 meter hoog, zegt Wikipedia.
Ja, ik had het net dus ook ff na gezocht. Gek,  durf te zweren dat vroeger werd verteld dat ie 80 meter was.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Misschien omdat Nederland 32 meter onder zeeniveau ligt.

Martin

'Dokter', vraagt de bezorgde vrouw, 'Mag mijn man nog wel seks hebben nu  hij  een hartinfarct gehad heeft?'
'Jawel mevrouw', zegt de dokter,' maar alleen met u, want hij mag zich  absoluut niet meer opwinden.'