Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Ze zegt zelf dat ze slim moet zijn en weet de vierkantswortel van 25 niet eens ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.


Supermariobros

Een dom blondje is bezig met bevallen en op het moment Dat het hoofdje van haar baby te voorschijn komt, ziet de vroedvrouw dat de baby kroeshaar heeft. De vroedvrouw vraagt aan het blondje: "Heb je het Met een neger gedaan?" "Dat klopt, maar dat was maar één keer," Antwoordt het domme blondje. "Ja ja, maar één keer is genoeg!" zegt de vroedvrouw.

Even later komt ook het rompje te voorschijn, dat Helemaal geel blijkt. De vroedvrouw kijkt het blondje aan en vraagt: "Heb je Het ook met een Chinees gedaan?" "Dat klopt, maar dat was ook maar één Keer," antwoordt het domme blondje. Ja ja, maar één keer is genoeg!" zegt de vroedvrouw weer.

Als de beentjes eruit komen, ziet de vroedvrouw dat deze Rood zijn: "Heb je het ook nog met een Indiaan gedaan?" "Dat klopt, maar Dat was ook maar één keer." antwoordt het domme blondje. "Ja ja, maar één keer is genoeg!" stelt de vroedvrouw.

Als de baby helemaal ter wereld gekomen is, tilt de Vroedvrouw het babytje aan zijn beentjes op en geeft het een klap op Zijn kont. Natuurlijk begint het kleintje te huilen. Waarop het domme blondje Opgelucht reageert met: "Pffffff, ik was al bang dat hij ging blaffen!"

Supermariobros

Een kuisvrouw moet discreet blijven...

Opgemerkt dat de broek van haar baas openstond, zegt de kuisvrouw gegeneerd:
"De poort van uw garage is blijven openstaan."
De baas verstomd begrijpt niets van wat ze zegt, tot ze naar zijn rits wijst.
Vlug sluit hij zijn rits en zegt:
"Ik hoop dat u mijn super Cadillac de luxe niet gezien hebt."
"Nee", zegt de kuisvrouw, "enkel een oude roze Volkswagen met twee platte banden."

Supermariobros


Schumi nr1


razzle_dazzle

Hehe die Jappen toch  ;D.

razzle_dazzle


dj Peter


Een boer besluit te gaan zwemmen in een meertje op zijn land.

Hij neemt een emmer mee, zodat hij op de terugweg wat fruit kan plukken.

Als hij het meertje nadert, hoort hij hoge stemmen en gegiechel.

Als hij dichterbij komt ziet hij dat een stelletje jonge vrouwen naakt aan
het zwemmen is.

De vrouwen krijgen hem in het oog en roepen verontwaardigd: "Wij komen er
pas uit als u weg bent."

"Niks aan de hand hoor,"zegt hij, "Ik ben geen gluurder, ik ben zo weer
weg."

Hij houdt de emmer omhoog en voegt er aan toe: "Ik kwam alleen even de
krokodil voeren."

Martin


Martin

Ook voor, zoals ik, voetbalhaters is dit een leuk filmpje.



Hij kan veel, behalve een bal in het doel doen belanden. :'(

Supermariobros


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Schoonmoeder heeft besloten een test te doen. Op een mooie zomerse namiddag wandelt ze met haar schoonzoon Frank langs een kanaal. Plots slaat ze zogezegd haar voet om en valt in het kanaal. Frank twijfelt geen seconde en springt achter haar aan. De volgende dag staat er voor Frank zijn huis een Peugot 205 cabrio met op het dashboard een briefje: "Beste Frank, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."

Een week later is het de beurt aan een andere schoonzoon, Dirk. Terug wandelen ze langs het kanaal, Greta slaat zogezegd haar voet om en struikelt in het water. Ook Dirk aarzelt geen seconde en redt haar van de verdrinkingsdood. De volgende dag staat ook voor Dirk zijn woning een Peugot 205 cabrio met een briefje dat zegt: "Lieve Dirk, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonmoeder Greta."

De volgende week is haar laatste schoonzoon, Bertrand aan de beurt. Weer langs het kanaal wandelen, voetje omslaan en in het water vallen. Nu, Bertrand, die kijkt even naar links en rechts, die ziet dat er niemand in de buurt is en wandelt verder. De volgende dag staat er voor Bertrand zijn garagepoort een Porsche 911 cabrio! Ook hij vindt een briefje op het dashboard met de tekst: "Beste Bertrand, bedankt voor hetgeen je voor me gedaan hebt, je schoonvader Albert."

Ferrari 2010

Peugeot 205 cabrio, is dan wel een héle oude versie van die mop ;D ;D Ik kende ze al, maar ze blijft wel goed.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.