Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

Supermariobros

Een jong blondje is op vakantie in het verre Louisiana. Ze wil graag een paar authentieke krokodillenschoenen kopen.
Ze is echter verbolgen over de hoge prijzen die de plaatselijke handelaars durven te vragen.
Na een ruzie met een winkelier, die maar niets van zijn prijs wil afdoen, barst ze in woede uit:
"Als het zo zit ga ik me er zelf een vangen!
Zo geraak ik tenminste aan een paar schoenen aan een redelijke prijs!"."Ik zal je niet tegenhouden", zegt de winkelier,
"veel geluk, misschien vang je wel een grote!"
Het kwade blondje keert hem vastberaden de rug toe en vertrekt naar het moerasland om te jagen.
Wat later die dag, als hij naar huis rijdt, ziet de handelaar het blondje tot aan haar middel in het water staan.
In haar handen houdt ze een groot jachtgeweer.
Net op dat moment ziet hij een grote krokodil van wel 4 meter in haar richting zwemmen.
Het blondje legt aan en vermoordt het beest.
Met heel wat moeite trekt ze het gedrocht op het droge.
Daar lijken nog een hele serie krokodillen te liggen.
De handelaar gelooft zijn eigen ogen niet.
Plots begint het blondje gefrustreerd te roepen:
"Godverdomme, weer eentje zonder schoenen!"

Alan Blues

Citaat van: Supermariobros op 24 november 2005 - 21:23:35
Een jong blondje is op vakantie in het verre Louisiana. Ze wil graag een paar authentieke krokodillenschoenen kopen.
Ze is echter verbolgen over de hoge prijzen die de plaatselijke handelaars durven te vragen.
Na een ruzie met een winkelier, die maar niets van zijn prijs wil afdoen, barst ze in woede uit:
"Als het zo zit ga ik me er zelf een vangen!
Zo geraak ik tenminste aan een paar schoenen aan een redelijke prijs!"."Ik zal je niet tegenhouden", zegt de winkelier,
"veel geluk, misschien vang je wel een grote!"
Het kwade blondje keert hem vastberaden de rug toe en vertrekt naar het moerasland om te jagen.
Wat later die dag, als hij naar huis rijdt, ziet de handelaar het blondje tot aan haar middel in het water staan.
In haar handen houdt ze een groot jachtgeweer.
Net op dat moment ziet hij een grote krokodil van wel 4 meter in haar richting zwemmen.
Het blondje legt aan en vermoordt het beest.
Met heel wat moeite trekt ze het gedrocht op het droge.
Daar lijken nog een hele serie krokodillen te liggen.
De handelaar gelooft zijn eigen ogen niet.
Plots begint het blondje gefrustreerd te roepen:
"Godverdomme, weer eentje zonder schoenen!"

Die is goed!!  ;D ;D ;D

razzle_dazzle

Schud met de kont van Jessica Simpson:
 

Supermariobros

>>   > >>> > Drie Belgen en drie Nederlanders gaan samen met de trein op
>> stap.
>>   > >>> >
>>   > >>> > De drie Nederlanders kopen elk een ticket aan het loket.
>>   > >>> >
>>   > >>> > De drie Belgen kopen samen maar één ticket.
>>   > >>> >
>>   > >>> > De Nederlanders zijn verwonderd: "hoe gaan jullie dàt doen"?
>>   > >>> >
>>   > >>> > "Dat zul je wel zien" zeggen de Belgen.
>>   > >>> >
>>   > >>> > Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie
>> Belgen
>>   > >>> > gaan samen op één toilet.
>>   > >>> >
>>   > >>> > De conducteur controleert de kaartjes van de Nederlanders,
>> alles
>>   > >>> > ok.
>>   > >>> >
>>   > >>> > Hij komt bij het toilet, klopt op de deur en de Belgen schuiven
>>   > >>> > hun
>>   > >>>ticket
>>   > >>> > onder de deur.
>>   > >>> >
>>   > >>> > De conducteur controleert het ticket, zegt "ok." en schuift het
>>   > >>> > terug onder de deur.
>>   > >>> >
>>   > >>> >
>>   > >>> >
>>   > >>> > De volgende dag nemen ze allen terug de trein.
>>   > >>> >
>>   > >>> > De drie Nederlanders kopen samen maar één ticket.
>>   > >>> >
>>   > >>> > De drie Belgen kopen er geen.
>>   > >>> >
>>   > >>> > De Nederlanders zijn nog meer verwonderd: "HOE gaan jullie DAT
>>   > >>> > doen"?
>>   > >>> >
>>   > >>> > "Dat zul je wel zien" zeggen de Belgen.
>>   > >>> >
>>   > >>> > Op de trein begint de controleur aan zijn ronde en de drie
>>   > >>> > Nederlanders
>>   > >>> > gaan
>>   > >>> > samen op één toilet.
>>   > >>> >
>>   > >>> > De drie Belgen gaan ook samen op één toilet; maar de laatste
>> Belg
>>   > >>> > klopt
>>   > >>> > eerst op de deur van het
>>   > >>> >
>>   > >>> > toilet van de Nederlanders. De Nederlanders schuiven hun ticket
>>   > >>> > onder
>>   > >>> > de
>>   > >>> > deur...................

Alan Blues

 ;D ;D ;D

Die Nederlanders toch... ;)

;D ;D ;D

razzle_dazzle


Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Supermariobros

Britney Spears.
Schitterend spelleke, niet makkelijk maar het loont de moeite:


Tim C

Tijdens een zekere kerstavond lang, lang geleden maakte de Kerstman zich klaar voor zijn jaarlijkse rit rond de wereld. Maar deze kerstavond was niet zoals alle anderen. Vier van zijn elfjes werden ziek, en de elfjes in beroepsopleiding werken niet snel genoeg waardoor er een tekort aan speelgoed dreigde. De Kerstman zag dat er een probleem was en begon mee te helpen. Vermoeid komt de Kerstman in de keuken waar de Kerstvrouw hem meedeeld dat haar moeder morgen op kerstbezoek komt.

Gestresseerd door het harde werk en het slechte nieuws beslist de Kerstman aan zijn ronde te beginnen. Hij verlaat het Kersthuis en komt bij de Kerstslee waar hij ontdekt dat drie van zijn rendieren net op dat moment jongen kregen. Twee waren er blijkbaar ontsnapt, wie weet naar waar. De stress begon groter te worden.

Na een tijdje kon hij de overgebleven rendieren toch nog voor de slee spannen en nam hij de zak met speelgoed die hij achteraan in de slee smeet. De zak bleef haken achter een versiering, scheurde open en al het speelgoed kwam terecht op de vloer van de slee. De Kerstman ging terug het huis binnen om een kopje koffie, en een scheut whiskey te drinken.

Hij kwam in de keuken, opende de kast en ontdekte dat de elfjes alles al hadden opgedronken. Hij nam dan maar de pot koffie maar die glipte per ongeluk uit z'n hand en viel in duizenden stukjes op de vloer. Hij ging op zoek naar een bezem, maar de muizen hadden het stro er van af gegeten.

Toen ging de deurbel. De Kerstman ging al vloekend naar de deur, en daar stond een prachtig klein engeltje met een gigantische kerstboom naast hem. De engel zei: "Vrolijk Kerstfeest Kerstman! Is dit geen prachtige dag? Ik heb een prachtige boom bij voor jou, waar mag ik hem ergens steken?"

En zo begon de traditie van de kleine engel helemaal bovenaan de Kerstboom...

Alan Blues

Citaat van: Tim C op 03 december 2005 - 18:38:23
Tijdens een zekere kerstavond lang, lang geleden maakte de Kerstman zich klaar voor zijn jaarlijkse rit rond de wereld. Maar deze kerstavond was niet zoals alle anderen. Vier van zijn elfjes werden ziek, en de elfjes in beroepsopleiding werken niet snel genoeg waardoor er een tekort aan speelgoed dreigde. De Kerstman zag dat er een probleem was en begon mee te helpen. Vermoeid komt de Kerstman in de keuken waar de Kerstvrouw hem meedeeld dat haar moeder morgen op kerstbezoek komt.

Gestresseerd door het harde werk en het slechte nieuws beslist de Kerstman aan zijn ronde te beginnen. Hij verlaat het Kersthuis en komt bij de Kerstslee waar hij ontdekt dat drie van zijn rendieren net op dat moment jongen kregen. Twee waren er blijkbaar ontsnapt, wie weet naar waar. De stress begon groter te worden.

Na een tijdje kon hij de overgebleven rendieren toch nog voor de slee spannen en nam hij de zak met speelgoed die hij achteraan in de slee smeet. De zak bleef haken achter een versiering, scheurde open en al het speelgoed kwam terecht op de vloer van de slee. De Kerstman ging terug het huis binnen om een kopje koffie, en een scheut whiskey te drinken.

Hij kwam in de keuken, opende de kast en ontdekte dat de elfjes alles al hadden opgedronken. Hij nam dan maar de pot koffie maar die glipte per ongeluk uit z'n hand en viel in duizenden stukjes op de vloer. Hij ging op zoek naar een bezem, maar de muizen hadden het stro er van af gegeten.

Toen ging de deurbel. De Kerstman ging al vloekend naar de deur, en daar stond een prachtig klein engeltje met een gigantische kerstboom naast hem. De engel zei: "Vrolijk Kerstfeest Kerstman! Is dit geen prachtige dag? Ik heb een prachtige boom bij voor jou, waar mag ik hem ergens steken?"

En zo begon de traditie van de kleine engel helemaal bovenaan de Kerstboom...

Gigantische mop!!!  ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Fluke

Waar heeft een vrouw het meeste krulhaar ????

in afrika !         ;D :D

razzle_dazzle


Supermariobros


razzle_dazzle

http://www.myheritage.com/FP/Company/tryFaceRecognition.php?s=1&u=g0&lang=EN&database=1

Upload een foto en kom te weten op welke bekende filmster je lijkt  ;): bij mij waren het Ben Affleck als man en Scarlett Johansson als vrouw.

Ferrari 2010

lol, wie gelooft nu zoiets? ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.