Humor topic

Gestart door kevin, 19 maart 2003 - 20:37:47

« vorige - volgende »

Jasper

Nu zelfs dubbel in de top-10 met tweemaal 186. 8)

Lender

www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Jasper

Nice, wel F1Pits.net juist schrijven in het vervolg. :P

Alan Blues

Citaat van: JasperNice, wel F1Pits.net juist schrijven in het vervolg. :P

Liever niet, anders wordt de site nog gescanned door de CIA... ;)

Schumi nr1

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: JasperNice, wel F1Pits.net juist schrijven in het vervolg. :P

Liever niet, anders wordt de site nog gescanned door de CIA... ;)

Inderdaad, dan aanzien ze ons allemaal als potentiële terroristen ;)

Eric

In het begin van hun huwelijk verstopte een vrouw een kistje onder het echtelijk bed.
Ze vroeg aan haar man haar te beloven om nooit van zijn leven in het kistje te kijken".
Jarenlang hield de man zich aan zijn belofte om niet in het kistje te kijken.
Echter na zo'n 40 jaar werd hem te machtig en hij opende het kistje.
In het kistje bevonden zich 3 lege bierflesjes en 12.035 Euro in munten en briefjes .
Vol verwondering over wat hij in het kistje aantrof, verstopte hij het weer snel onder het bed.
's Avonds tijdens een diner in een romantisch restaurant, biechtte hij alles aan zijn vrouw op.
"40 jaar lang heb ik mijn belofte aan jou gehouden.
"Maar vandaag kon ik het niet langer meer houden".
"Ik heb het kistje geopend en de inhoud gezien".
"Nu moet je me toch eens zeggen wat die inhoud betekent".
"En waarom mocht ik dit kistje nooit openen" !
De vrouw antwoorde :
"Iedere keer dat ik je bedrogen heb, heb ik daarna een flesje bier gedronken,
en stopte het lege flesje in het kistje.
De man zweeg verbaasd en dacht bij zich zelf :
"In all die 40 jaren ben ik zeer vaak op zakenreis geweest".
"Dus zijn die 3 keer niet zoveel, dat kan ik haar dus vergeven".
Maar enige dagen later herinnerde hij zich dat er nog 12.035, euro in het kistje zat.
Dus vroeg hij aan zijn vrouw :
"Dat van die 3 bierflesjes is me nu duidelijk".
"Maar ik vergat nog dat er 12.035, euro in het kistje zat" !
"Wat heeft dat geld dan te betekenen" ?
Zijn vrouw antwoordde :
"Ieder keer als het kistje vol zat met lege flesjes, heb ik ze ingewisseld en het statiegeld in het kistje gedaan" !

Eric

Een blinde man komt in een restaurant en gaat zitten.
De ober, tevens eigenaar komt op de man af en geeft hem een menu.
Zegt de blinde :
"Het spijt me meneer, maar ik ben blind dus kan ik het menu niet lezen".
"Wilt u mij een gebruikte vork van een andere klant brengen dan kan ik ruiken wat er op het menu staat en dan bestel ik zo wel".
Een beetje verbaasd loopt de ober naar een stapel vuile borden pakt een vuile vork en geeft die aan de blinde man.
Deze ruikt aan de vork en zegt :
"Mm, doe mij dit maar, gehaktbal met spinazie en puree".
Ongelofelijk, denkt de man en hij vertelt zijn vrouw, die de kok is, wat er zojuist gebeurde.
Dit gaat zo een paar dagen achter elkaar en elke keer weet de blinde precies wat er die dag op het menu staat.
Op de vierde dag bekruipt de ober een gevoel dat ie in de maling wordt genomen en als hij naar de keuken loopt voor en vieze vork besluit hij de man te testen.
Hij pakt een schone vork en zegt tegen zijn vrouw :
"Wrijf deze eens een paar keer tussen je benen" !
Maria doet het en de ober loopt terug naar het tafeltje en geeft de vork aan de blinde man.
Deze ruikt aan de vork, trekt een verbaasd gezicht en zegt :
"Hé, werkt Maria hier" ?

Bruno

Een vereniging van dwergen heeft een voetbalclub opgericht.

Elke zondag spelen de verschillende ploegen van de club tegen elkaar.

Na elke match krijgen de dwergen een maaltijd in een zaaltje boven een café in de buurt van de club. Op een zondag hangt er aan de toog van dat café een klant, straalbezopen. Hij ziet eerst 1, dan 2, 3, 4... 11 dwergen van de trap komen in volledig blauwe outfit. Ze komen in het café, lopen langs hem heen en gaan langs de deur buiten. Hij trekt zijn wenkbrauwen op en bestelt nog een whisky. Iets daarna ziet hij eerst 1, dan 2, 3, 4... 11 dwergen in volledige rode outfit van de trap komen. Ook zij komen het café binnen, lopen langs hem heen en vertrekken langs de deur.

Dan roept hij de café-baas en fluistert hem in het oor : "Ik wil U ni ongerust maken, maar uwe sjotterkesbak ontsnapt."

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Jasper

Citaat van: ericIn het begin van hun huwelijk verstopte een vrouw een kistje onder het echtelijk bed.
Ze vroeg aan haar man haar te beloven om nooit van zijn leven in het kistje te kijken".
Jarenlang hield de man zich aan zijn belofte om niet in het kistje te kijken.
Echter na zo'n 40 jaar werd hem te machtig en hij opende het kistje.
In het kistje bevonden zich 3 lege bierflesjes en 12.035 Euro in munten en briefjes .
Vol verwondering over wat hij in het kistje aantrof, verstopte hij het weer snel onder het bed.
's Avonds tijdens een diner in een romantisch restaurant, biechtte hij alles aan zijn vrouw op.
"40 jaar lang heb ik mijn belofte aan jou gehouden.
"Maar vandaag kon ik het niet langer meer houden".
"Ik heb het kistje geopend en de inhoud gezien".
"Nu moet je me toch eens zeggen wat die inhoud betekent".
"En waarom mocht ik dit kistje nooit openen" !
De vrouw antwoorde :
"Iedere keer dat ik je bedrogen heb, heb ik daarna een flesje bier gedronken,
en stopte het lege flesje in het kistje.
De man zweeg verbaasd en dacht bij zich zelf :
"In all die 40 jaren ben ik zeer vaak op zakenreis geweest".
"Dus zijn die 3 keer niet zoveel, dat kan ik haar dus vergeven".
Maar enige dagen later herinnerde hij zich dat er nog 12.035, euro in het kistje zat.
Dus vroeg hij aan zijn vrouw :
"Dat van die 3 bierflesjes is me nu duidelijk".
"Maar ik vergat nog dat er 12.035, euro in het kistje zat" !
"Wat heeft dat geld dan te betekenen" ?
Zijn vrouw antwoordde :
"Ieder keer als het kistje vol zat met lege flesjes, heb ik ze ingewisseld en het statiegeld in het kistje gedaan" !
Dat kan niet Eric. Als dit echt gebeurd is, moet het koppel al 40 jaar getrouwd zijn. En als dat zo is, waren er in die periode nog geen euro's. Denk nu toch eens een keer na. :roll:


;) ;) ;) Prachtige mop. :)

Jasper

Ik zal jullie eerst laten kennismaken met Stompje. Stompje is een normale jongen met normale ouders in een normaal huis in ons land. Het enige abnormale aan Stompje is... dat hij geen armen noch benen heeft. Dus hij heeft enkel zijn romp en zijn hoofd. Nu gaan we over tot de moppen zelf. ;)


Op een dag op school, gaat de klas samen zwemmen. Maar de kinderen zijn nog maar net allemaal in het zwembad gesprongen, of Stompje begint al te verzuipen. De juffrouw springt erachteraan en brengt Stompje naar de kant, waar hij bijkomt. "Maar Stompje toch," zei de juffrouw, "normaal kan jij toch zo goed zwemmen?"
"Ja," antwoorde Stompje, "maar welken onnozelaar trekt nu die badmuts over mijn oren!!!??"


Op een dag in het begin van de lente is Stompje thuis met zijn papa. "Zoon," zegt die, "binnen vijf dagen krijg je je armpjes en beentjes terug!" En Stompje begint in het rond te springen van blijdschap.
De volgende dag komt Stompje thuis van school en hij vraagt aan zijn papa: "Wanneer krijg ik nu mijn armpjes en beentjes terug?"
"Binnen 4 dagen jongen", luidt het antwoord.
En zo gaat het de volgende dag weer. En de dag daarop weer. En ook de dag voordat Stompje zijn armpjes en beentjes terugkrijgt. En uiteindelijk...
"Papa papa papa, vandaag krijg ik mijn armpjes en beentjes terug! Wanneer wanneer wanneer?!!"
"Maar Stompje toch! 1 april!!"

Martin

Ik wil U ni ongerust maken, maar uwe sjotterkesbak ontsnapt.

What the fuck is een sjotterkesbak :?:  :?:  :?:

Alan Blues

Citaat van: MartinIk wil U ni ongerust maken, maar uwe sjotterkesbak ontsnapt.

What the god ziet mij, hier vloekt men niet is een sjotterkesbak :?:  :?:  :?:

Ik veronderstel hier in te begrijpen: een kicker of tafelvoetbal. ;)

In het 'Vlaams' is voetballen hetzelfde als sjotten. Komt uit het Engels: a nice shot.

Sterbeik eit weir es gewonne me 't sjotte, pé!

=

Sterrebeek heeft weer eens gewonnen met het voetballen, meneer. ;)

Martin

Citaat van: Alan Blues
Citaat van: MartinIk wil U ni ongerust maken, maar uwe sjotterkesbak ontsnapt.

What the god ziet mij, hier vloekt men niet is een sjotterkesbak :?:  :?:  :?:

Ik veronderstel hier in te begrijpen: een kicker of tafelvoetbal. ;)

In het 'Vlaams' is voetballen hetzelfde als sjotten. Komt uit het Engels: a nice shot.

Sterbeik eit weir es gewonne me 't sjotte, pé!

=

Sterrebeek heeft weer eens gewonnen met het voetballen, meneer. ;)

Ik had what the F*uc*k moeten schrijven. :lol:

Bruno

Citaat van: Jasper
Citaat van: ericIn het begin van hun huwelijk verstopte een vrouw een kistje onder het echtelijk bed.
Ze vroeg aan haar man haar te beloven om nooit van zijn leven in het kistje te kijken".
Jarenlang hield de man zich aan zijn belofte om niet in het kistje te kijken.
Echter na zo'n 40 jaar werd hem te machtig en hij opende het kistje.
In het kistje bevonden zich 3 lege bierflesjes en 12.035 Euro in munten en briefjes .
Vol verwondering over wat hij in het kistje aantrof, verstopte hij het weer snel onder het bed.
's Avonds tijdens een diner in een romantisch restaurant, biechtte hij alles aan zijn vrouw op.
"40 jaar lang heb ik mijn belofte aan jou gehouden.
"Maar vandaag kon ik het niet langer meer houden".
"Ik heb het kistje geopend en de inhoud gezien".
"Nu moet je me toch eens zeggen wat die inhoud betekent".
"En waarom mocht ik dit kistje nooit openen" !
De vrouw antwoorde :
"Iedere keer dat ik je bedrogen heb, heb ik daarna een flesje bier gedronken,
en stopte het lege flesje in het kistje.
De man zweeg verbaasd en dacht bij zich zelf :
"In all die 40 jaren ben ik zeer vaak op zakenreis geweest".
"Dus zijn die 3 keer niet zoveel, dat kan ik haar dus vergeven".
Maar enige dagen later herinnerde hij zich dat er nog 12.035, euro in het kistje zat.
Dus vroeg hij aan zijn vrouw :
"Dat van die 3 bierflesjes is me nu duidelijk".
"Maar ik vergat nog dat er 12.035, euro in het kistje zat" !
"Wat heeft dat geld dan te betekenen" ?
Zijn vrouw antwoordde :
"Ieder keer als het kistje vol zat met lege flesjes, heb ik ze ingewisseld en het statiegeld in het kistje gedaan" !
Dat kan niet Eric. Als dit echt gebeurd is, moet het koppel al 40 jaar getrouwd zijn. En als dat zo is, waren er in die periode nog geen euro's. Denk nu toch eens een keer na. :roll:


;) ;) ;) Prachtige mop. :)

Denk zelf ns na, Mischien is die vrouw wel zo slim geweest om op een gegeven moment de Bfr. of Ned. guldens om te ruilen in €'s. Iets dat ze bij U thuis hopelijk ook gedaan hebben want anders zitten ze binnen niet al te korte tijd met waardeloos geld...

Nn, is inderdaad een goeie.  :lol:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Bruno

Citaat van: Martin
Citaat van: Alan Blues
Citaat van: MartinIk wil U ni ongerust maken, maar uwe sjotterkesbak ontsnapt.

What the god ziet mij, hier vloekt men niet is een sjotterkesbak :?:  :?:  :?:

Ik veronderstel hier in te begrijpen: een kicker of tafelvoetbal. ;)

In het 'Vlaams' is voetballen hetzelfde als sjotten. Komt uit het Engels: a nice shot.

Sterbeik eit weir es gewonne me 't sjotte, pé!

=

Sterrebeek heeft weer eens gewonnen met het voetballen, meneer. ;)

Ik had what the F*uc*k moeten schrijven. :lol:

Ik had die vraag eigenlijk al verwacht, maar wist niet of kickerbak mooi Nederlands was. Tafelvoetbal had ik dus moeten zeggen.  :oops:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno