Nieuw F1 game van EA Sports

Gestart door Kimi, 04 maart 2003 - 15:25:17

« vorige - volgende »

Schumi nr1

F1 Challenge 99-02 © Electronic Arts zal op 27 juni 2003 gereleased worden, deze datum staat vast :)

IVY440

Perfect, na de examens. Alleen kopen en zaterdag, zondag spelen
Vrijdags komt Pragha Kahn naar Turnhout. Kunnen we niet missen. 8)

unknown

Da spel zal toch te zwaar zijn voor mijn computer. :cry:  :cry:  :cry:

Kenneth1265

ik ging ook vorige maand kijken naar een F1spel maar het was nog niet gefabricceerd.

Kenneth1265

Citaat van: Kenneth1265ik ging ook vorige maand kijken naar een F1spel maar het was nog niet gefabricceerd.

Ah ik ook, hoe toevallig. Maar dat spel zal wel uitkomen wees gerust :wink: .

Maar kenneth, ik denk dat het beter is dat je niet meer tegen jezelf praat zoals vroeger, dat is niet gezond weet je. Snuif minder lijm en breng eens een bezoek aan een dokter, ik ken een goeie, gaan we is samen?

Kenneth1265

Citaat van: Kenneth1265

Ah ik ook, hoe toevallig. Maar dat spel zal wel uitkomen wees gerust :wink: .

Maar kenneth, ik denk dat het beter is dat je niet meer tegen jezelf praat zoals vroeger, dat is niet gezond weet je. Snuif minder lijm en breng eens een bezoek aan een dokter, ik ken een goeie, gaan we is samen?

Ok
Waar en wanneer :?:

Kimi

Citaat van: Kenneth1265
Citaat van: Kenneth1265

Ah ik ook, hoe toevallig. Maar dat spel zal wel uitkomen wees gerust :wink: .

Maar kenneth, ik denk dat het beter is dat je niet meer tegen jezelf praat zoals vroeger, dat is niet gezond weet je. Snuif minder lijm en breng eens een bezoek aan een dokter, ik ken een goeie, gaan we is samen?

Ok
Waar en wanneer :?:

IN EEN GESTICHT VOOR MENTAAL GEHANDICAPTEN !  :evil:

Lender

Citaat van: Kimi
Citaat van: Kenneth1265
Citaat van: Kenneth1265

Ah ik ook, hoe toevallig. Maar dat spel zal wel uitkomen wees gerust :wink: .

Maar kenneth, ik denk dat het beter is dat je niet meer tegen jezelf praat zoals vroeger, dat is niet gezond weet je. Snuif minder lijm en breng eens een bezoek aan een dokter, ik ken een goeie, gaan we is samen?

Ok
Waar en wanneer :?:

IN EEN GESTICHT VOOR MENTAAL GEHANDICAPTEN !  :evil:

PLease ga weg!!!!! ge verpest hier de sfeer!!!
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Juan

Citaat van: Kimi
Citaat van: Kenneth1265
Citaat van: Kenneth1265

Ah ik ook, hoe toevallig. Maar dat spel zal wel uitkomen wees gerust :wink: .

Maar kenneth, ik denk dat het beter is dat je niet meer tegen jezelf praat zoals vroeger, dat is niet gezond weet je. Snuif minder lijm en breng eens een bezoek aan een dokter, ik ken een goeie, gaan we is samen?

Ok
Waar en wanneer :?:

IN EEN GESTICHT VOOR MENTAAL GEHANDICAPTEN !  :evil:
liefst vandaag nog :lol:
Juan

Kenneth1265

Wie moet er weg, Kimi of ik. Ik vind het wel niet eerlijk tegenover Kimi hij heeft niets gedaan. Trouwens ik verpest de sfeer niet,Er is geen sfeer. Ik zorg voor de goede sfeer.



Ziet ge Jasper (Smurf) iik schrijf in kleur ok!!!!!!!
Ik schrijf veel in kleur.

Ik heb alinea's

En ik heb spaties na mijn zinnen, of zijt ge echt blind?
Dan zal ik u vanaf nu brilsmurf noemen. Zoek ook is een goede voor mij.

Laten we er een wedstrijd van maken, de beste naam wint een dikke zoen van mij.

Ce

Ik begin Kenneth wel grappig te vinden  8)
Laat hem toch doen.
Supporting K.S.T.V.V. since 1982

Lender

Citaat van: Kenneth1265Wie moet er weg, Kimi of ik. Ik vind het wel niet eerlijk tegenover Kimi hij heeft niets gedaan. Trouwens ik verpest de sfeer niet,Er is geen sfeer. Ik zorg voor de goede sfeer.



Ziet ge Jasper (Smurf) iik schrijf in kleur ok!!!!!!!
Ik schrijf veel in kleur.

Ik heb alinea's

En ik heb spaties na mijn zinnen, of zijt ge echt blind?
Dan zal ik u vanaf nu brilsmurf noemen. Zoek ook is een goede voor mij.

Laten we er een wedstrijd van maken, de beste naam wint een dikke zoen van mij.

SHUT THE F*CK UP, als ge commentaar ebt, zegget tegen u eigen, aangezien da ge tegen u eigen praat.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Kenneth1265

Nu vraag ik mij toch af of gij nog dommer zijt als een mossel, IK PRAATTE TEGEN BRILSMURF (Jasper)

Lender

Citaat van: Kenneth1265Nu vraag ik mij toch af of gij nog dommer zijt als een mossel, IK PRAATTE TEGEN BRILSMURF (Jasper)

ewel, als ge commentaar ebt tegen "BRILSMURF", stuur hem dan privé berichten (toch geen te moeilijk woord hoop ik) zodat wij het niet moeten lezen, want tis erg storend.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

Kenneth1265

Waarom zou ik via PB, ik doe niets verkeerd.

Het is hier 1 tegen Brilsmurf
en
Brilsmurf en allen tegen 1.

Is niet eerlijk, geef mij een paar strijdkrachten en ik los het wel op