Nieuw F1 game van EA Sports

Gestart door Kimi, 04 maart 2003 - 15:25:17

« vorige - volgende »

Race

Uhm waar kan ik de demo vandaan plukken?

R van Hoof > G4q @ F1REM
Meld je nu aan op Sigforum.net!

FF

wat ik dus versta is dat je moet racen en managen tegelijkertijd.
managen is dus uw helm,persoontje en wagen afstellen.
hopelijk is de wagenafstelling nauwkeuriger dan met f1 2002 : ge moogt daar veel aan uw wagen veranderen zonder dat die daadwerkelijk anders reageert.

trouwens heb ik veel miserie met maleisie : ik verlies altijd de controle over het stuur in de bocht 2.

plus : ik blokkeer altijd mijn banden! ik rijd meestal full lap race met benzineverbruik en bandenslijtage, en ik moet wel minstens vier keer per race andere banden laten opleggen!
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Jasper

Citaat van: BurningMetal
Citaat van: JasperEn wat zijn de verwachte systeemvereisten?

ikzelf verwacht dat deze op het niveau van f1-2002 liggen, misschien ietsje hoger, maar veel denk ik niet.
Hoorde laatst wel wat geruchten dat er een compleet nieuwe 3d-engine in dit spel kwam, of dat beter of slechter is weet ik niet :)
Ik ga iig uit van f1-2002 eisen, of iets daar in de buurt.
Nu weet ik veel meer. :roll:

Jasper

Citaat van: FFwat ik dus versta is dat je moet racen en managen tegelijkertijd.
managen is dus uw helm,persoontje en wagen afstellen.
hopelijk is de wagenafstelling nauwkeuriger dan met f1 2002 : ge moogt daar veel aan uw wagen veranderen zonder dat die daadwerkelijk anders reageert.

trouwens heb ik veel miserie met maleisie : ik verlies altijd de controle over het stuur in de bocht 2.

plus : ik blokkeer altijd mijn banden! ik rijd meestal full lap race met benzineverbruik en bandenslijtage, en ik moet wel minstens vier keer per race andere banden laten opleggen!
Hardere banden nemen he. ;)

Kimi

Citaat van: Jasper
Citaat van: BurningMetal
Citaat van: JasperEn wat zijn de verwachte systeemvereisten?

ikzelf verwacht dat deze op het niveau van f1-2002 liggen, misschien ietsje hoger, maar veel denk ik niet.
Hoorde laatst wel wat geruchten dat er een compleet nieuwe 3d-engine in dit spel kwam, of dat beter of slechter is weet ik niet :)
Ik ga iig uit van f1-2002 eisen, of iets daar in de buurt.
Nu weet ik veel meer. :roll:

systeemvereisten F1 2002:


 •  Windows 95/98/2000/XP
 •  400 MHz CPU
 •  128 MB RAM
 •  250 MB available hard drive space
 •  4x CD-ROM
 •  Direct3D-compatible 3-D accelerator

McChouffe

Citaat van: Kimi

systeemvereisten F1 2002:


 •  Windows 95/98/2000/XP
 •  400 MHz CPU
 •  128 MB RAM
 •  250 MB available hard drive space
 •  4x CD-ROM
 •  Direct3D-compatible 3-D accelerator

Ik denk niet dat het aan te raden is F2002 op deze configuratie te draaien, toch zeker niet als je wil dat het soepel speelt en dat je geen uur moet wachten tot de laadtijd verstreken is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FF

Citaat van: Jasper
Citaat van: FFwat ik dus versta is dat je moet racen en managen tegelijkertijd.
managen is dus uw helm,persoontje en wagen afstellen.
hopelijk is de wagenafstelling nauwkeuriger dan met f1 2002 : ge moogt daar veel aan uw wagen veranderen zonder dat die daadwerkelijk anders reageert.

trouwens heb ik veel miserie met maleisie : ik verlies altijd de controle over het stuur in de bocht 2.

plus : ik blokkeer altijd mijn banden! ik rijd meestal full lap race met benzineverbruik en bandenslijtage, en ik moet wel minstens vier keer per race andere banden laten opleggen!
Hardere banden nemen he. ;)

ik rijd altijd met de harde compound.
ik leer nu rijden met de twee analoge knuppeltjes aangezien je daarmee je intensiteit van remmen en accelereren kan regelen : niet gemakkelijk als je het mij vraagt. voordeel is wel dat ik meer en meer de indruk krijg met een formule een bolide te rijden dan met een arcade gerichte auto
jarno marno flarno parno itarno barno imarno katamarno jiu-tarno

comfortably dumb : FIA

Juan

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Kimi

systeemvereisten F1 2002:


 •  Windows 95/98/2000/XP
 •  400 MHz CPU
 •  128 MB RAM
 •  250 MB available hard drive space
 •  4x CD-ROM
 •  Direct3D-compatible 3-D accelerator

Ik denk niet dat het aan te raden is F2002 op deze configuratie te draaien, toch zeker niet als je wil dat het soepel speelt en dat je geen uur moet wachten tot de laadtijd verstreken is.
zou ik ook niet doen, duurt een dikke 20 minuten voor ge aan uw race kunt beginnen en dan hebt ge nog geen fatsoenlijk beeld
zelfs bij een degelijk pc'tje (Athlon XP200+, Geforce 4 MMX440, ...) kunt ge de graphics nog niet allemaal op full zetten
Juan

McChouffe

Citaat van: Juan
Citaat van: WebMachine
Citaat van: Kimi

systeemvereisten F1 2002:


 •  Windows 95/98/2000/XP
 •  400 MHz CPU
 •  128 MB RAM
 •  250 MB available hard drive space
 •  4x CD-ROM
 •  Direct3D-compatible 3-D accelerator

Ik denk niet dat het aan te raden is F2002 op deze configuratie te draaien, toch zeker niet als je wil dat het soepel speelt en dat je geen uur moet wachten tot de laadtijd verstreken is.
zou ik ook niet doen, duurt een dikke 20 minuten voor ge aan uw race kunt beginnen en dan hebt ge nog geen fatsoenlijk beeld
zelfs bij een degelijk pc'tje (Athlon XP200+, Geforce 4 MMX440, ...) kunt ge de graphics nog niet allemaal op full zetten

'k Heb een Athlon XP 2000+ met GF4 MX 420 en kan alles op full zetten.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Juan

Citaat van: WebMachine
Citaat van: Juan
Citaat van: WebMachine
Ik denk niet dat het aan te raden is F2002 op deze configuratie te draaien, toch zeker niet als je wil dat het soepel speelt en dat je geen uur moet wachten tot de laadtijd verstreken is.
zou ik ook niet doen, duurt een dikke 20 minuten voor ge aan uw race kunt beginnen en dan hebt ge nog geen fatsoenlijk beeld
zelfs bij een degelijk pc'tje (Athlon XP200+, Geforce 4 MMX440, ...) kunt ge de graphics nog niet allemaal op full zetten

'k Heb een Athlon XP 2000+
met GF4 MX 420 en kan alles op full zetten.
ik kan da ook, maar dan staat da full int rood, maar het draait inderdaad even goed :wink:
Juan

Lender

Het ziet er wel goed uit vind ik. Eerst dacht ik dat je rijder was en dat je gewoon kon beslissingen nemen enzon maar nu zie ik dat je zelf kunt rijden ook.
www.gamequarter.be -> Help de commnunity en registreer (je kan je account voor de site ook gebruiken voor het forum)

BurningMetal

Spel is 1 week vertraagd.
Van 12 juni, naar 20 juni

A Metal Heart Is Hard To Tear Apart

Schumi nr1

Van wat ik uit de screenies uitmaak zullen de graphics veel moeten verbeteren, ze zien er enorm crappy uit en veel slechter dan die in F1 2002.

Over de gameplay etc valt maar moeilijk te oordelen natuurlijk :(

Maar je zal toch al een degelijk systeem mogen hebben om het te draaien, de tijd staat niet stil en games etc vragen altijd maar meer.

bradge

op de site staat hij voor eind april. :)

kunt ge trouwens met twee spelers spelen?
Het falen van de Walen is duidelijk.Het Vlaams-nationalisme: De Oplossing.

Iceman#1

De laatste screenshots:

http://www.gamespot.com/pc/driving/f1challenge9902/screenindex.html

De release staat gepland voor 23 juni

* Ik wil dit spel zelf ook graag hebben, dus ik ben benieuwd wat ze ervan weten te maken.......

Ik hoop op:
- Betere graphics
- betere AI
- beter geluid
- realistischere setups (als je nu de halve setup overhoop haalt, merk je nog bijna geen verschil in rijgedrag)

"Together we are strong"