F1 Portal forum gedeelte

Gestart door Eric, 21 februari 2003 - 00:05:48

« vorige - volgende »

Scuderia Ferrari

:D
Misschien dat Geert het ook kan ;)

Jasper

En Ramses kan het ook, ik weet alleen niet of hij wel in België is op dit ogenblik. Maar Eric heb ik onlangs nog gezien op dit forum, dus hij zou er toch moeten zijn?

Misschien is het de uitvoering die niet goed werkt. Eric speelt namelijk je nickname door aan een administrator. Eric zelf is moderator en heeft dus niet de bevoegdheid om dingen als dit te doen.

Jef De Haes

Pascal deleersnijder zei me dat ik een pm moest sturen naar ruud, ik heb dit dan ook gedaan, maar ik zal ook maar eens een pm sturen naar eric zeker?
Jef De Haes (G4n)


wood

Wooow deze topic is dooood. Al sindsn sptember geen replys meer.
Jongens we moeten zorgen dat die vieze spanjaarden  langzaam uit f1rem worden gewerkt met hun sergio's en juan's.
Dus post al je f1rem settings hier aan elkaar door,
goddelijke tijden zullen we weer rijden en de nerdelandse heerschappij zal weer terugkeren op f1portal.net, net als een paar seizoenen geleden.

Rippie

Citaat van: woodWooow deze topic is dooood. Al sindsn sptember geen replys meer.
Jongens we moeten zorgen dat die vieze spanjaarden  langzaam uit f1rem worden gewerkt met hun sergio's en juan's.
Dus post al je f1rem settings hier aan elkaar door,
goddelijke tijden zullen we weer rijden en de nerdelandse heerschappij zal weer terugkeren op f1portal.net, net als een paar seizoenen geleden.
Welkom, Wouter neem ik aan? :mrgreen:

De goede tijden zullen wel nooit meer terugkeren zolang SS aan het bewind is. En ik kan me geen Nederlandse heerschappij herinneren ;)

Maar om binnen te komen, ff pm sturen aan Eric (zie eerste post in dit topic)
Formerly known as MrF1 ;)

De geschiedenis is het heden, gezien door de toekomst

Jasper

Citaat van: woodWooow deze topic is dooood. Al sindsn sptember geen replys meer.
Jongens we moeten zorgen dat die vieze spanjaarden  langzaam uit f1rem worden gewerkt met hun sergio's en juan's.
Dus post al je f1rem settings hier aan elkaar door,
goddelijke tijden zullen we weer rijden en de nerdelandse heerschappij zal weer terugkeren op f1portal.net, net als een paar seizoenen geleden.
Nederlandse heerschappij? :lol: 1 nations' cup gewonnen en dan nog doordat jullie met overmacht de meeste spelers in het spel hadden. Wat een heerschappij. België won 2 nations' cups en heeft nooit de meeste spelers gehad. En ik weet niet of je de situatie goed kent, maar er zijn maar een paar Spanjaarden in het spel (Sergi en de eerlijke accounts), en ik wens je veel succes met het wegwerken van Sergi! Als het je lukt, kom ik een verlenging breien aan de >300 punten die ik scoorde. Ik hoop dat het lukt!

wood

ok jongens, misschien doe ik iets te optimistisch over hoe de nederlanders er vroeger voor stonden, maar het was in ieder geval een stuk leuker dan he Sergi bewind dat er nu is, dat vind ik echt walgelijk.

Scuderia Ferrari

Citaat van: woodok jongens, misschien doe ik iets te optimistisch over hoe de nederlanders er vroeger voor stonden, maar het was in ieder geval een stuk leuker dan he Sergi bewind dat er nu is, dat vind ik echt walgelijk.
Dat klopt. Ik heb dan ook wel 2 G1-overwinningen op mijn naam staan, echter die waren niet tegen Chris Whiting (c) Start, Turi, of de 2 Sarocka's. Dat werpt zijn schaduw over mijn prestaties, ik had die mannen graag een keer verslagen :(

Ruud

Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: woodok jongens, misschien doe ik iets te optimistisch over hoe de nederlanders er vroeger voor stonden, maar het was in ieder geval een stuk leuker dan he Sergi bewind dat er nu is, dat vind ik echt walgelijk.
Dat klopt. Ik heb dan ook wel 2 G1-overwinningen op mijn naam staan, echter die waren niet tegen Chris Whiting (c) Start, Turi, of de 2 Sarocka's. Dat werpt zijn schaduw over mijn prestaties, ik had die mannen graag een keer verslagen :(
Dat wel, maar ik denk dat het nu veel zwaarder is om te winnen. Nu hebben de Catalanen coureurs die wij eigenlijk niet kunnen krijgen en die een seconde sneller zijn. Daar is niet op de lange termijn tegen op te boksen. Daarom zal de eerste die de Catalaanse hegemonie weet te doorbreken in mijn ogen meteen de 'beste aller tijden' zijn. Ik denk dat jouw twee overwinningen en mijn ene overwinning op de Catalanen meer een unicum zijn dan voorgaande G1-overwinningen: G1-winnaars zijn er tamelijk veel, maar mensen die de Catalanen hebben verslagen zijn bijna op één hand te tellen.

Daarmee wil ik niks afdoen aan de 'protagonisten', maar zij speelden nog onder gelijke voorwaarden. Ik ben daarom benieuwd hoe mensen als Gawronski en Johann Rotten het nu hadden gedaan.

Jasper

Citaat van: Ruud
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: woodok jongens, misschien doe ik iets te optimistisch over hoe de nederlanders er vroeger voor stonden, maar het was in ieder geval een stuk leuker dan he Sergi bewind dat er nu is, dat vind ik echt walgelijk.
Dat klopt. Ik heb dan ook wel 2 G1-overwinningen op mijn naam staan, echter die waren niet tegen Chris Whiting (c) Start, Turi, of de 2 Sarocka's. Dat werpt zijn schaduw over mijn prestaties, ik had die mannen graag een keer verslagen :(
Dat wel, maar ik denk dat het nu veel zwaarder is om te winnen. Nu hebben de Catalanen coureurs die wij eigenlijk niet kunnen krijgen en die een seconde sneller zijn. Daar is niet op de lange termijn tegen op te boksen. Daarom zal de eerste die de Catalaanse hegemonie weet te doorbreken in mijn ogen meteen de 'beste aller tijden' zijn. Ik denk dat jouw twee overwinningen en mijn ene overwinning op de Catalanen meer een unicum zijn dan voorgaande G1-overwinningen: G1-winnaars zijn er tamelijk veel, maar mensen die de Catalanen hebben verslagen zijn bijna op één hand te tellen.

Daarmee wil ik niks afdoen aan de 'protagonisten', maar zij speelden nog onder gelijke voorwaarden. Ik ben daarom benieuwd hoe mensen als Gawronski en Johann Rotten het nu hadden gedaan.

Nu winnen is speciaal maar om daarom te zeggen dat je meteen beter bent dan alle voorgaande kampioenen... :? :?

Ruud

Citaat van: Jasper
Citaat van: Ruud
Citaat van: Scuderia Ferrari
Citaat van: woodok jongens, misschien doe ik iets te optimistisch over hoe de nederlanders er vroeger voor stonden, maar het was in ieder geval een stuk leuker dan he Sergi bewind dat er nu is, dat vind ik echt walgelijk.
Dat klopt. Ik heb dan ook wel 2 G1-overwinningen op mijn naam staan, echter die waren niet tegen Chris Whiting (c) Start, Turi, of de 2 Sarocka's. Dat werpt zijn schaduw over mijn prestaties, ik had die mannen graag een keer verslagen :(
Dat wel, maar ik denk dat het nu veel zwaarder is om te winnen. Nu hebben de Catalanen coureurs die wij eigenlijk niet kunnen krijgen en die een seconde sneller zijn. Daar is niet op de lange termijn tegen op te boksen. Daarom zal de eerste die de Catalaanse hegemonie weet te doorbreken in mijn ogen meteen de 'beste aller tijden' zijn. Ik denk dat jouw twee overwinningen en mijn ene overwinning op de Catalanen meer een unicum zijn dan voorgaande G1-overwinningen: G1-winnaars zijn er tamelijk veel, maar mensen die de Catalanen hebben verslagen zijn bijna op één hand te tellen.

Daarmee wil ik niks afdoen aan de 'protagonisten', maar zij speelden nog onder gelijke voorwaarden. Ik ben daarom benieuwd hoe mensen als Gawronski en Johann Rotten het nu hadden gedaan.

Nu winnen is speciaal maar om daarom te zeggen dat je meteen beter bent dan alle voorgaande kampioenen... :? :?
Zul je me absoluut niet horen zeggen. Bovendien is er ook nog niemand die de Catalanen heeft verslagen over een heel seizoen. En daar doelde ik eigenlijk op. Maar lees vooral de laatste zin, dan weet je wat ik bedoel: waarschijnlijk zouden ook zij de Catalanen niet kunnen verslaan om het kampioenschap.

Jasper

Inderdaad niet.

Weet je wat mij tegensteekt in deze hele crisis? Dat de spelers blijven spreken over "de Catalanen" in het meervoud. "de Catalaan" zit volgens mij dichter bij de waarheid.

DerMika

The Dude abides

Ruud

Klopt, maar die had het 'geluk' 10 miljoen extra aan sponsorgeld te hebben, op een normale manier had hij die twee kampioenschappen nooit kunnen winnen. Dat is nu eenmaal zo.