Standbeeld voor Michael Schumacher

Gestart door dj Peter, 30 januari 2003 - 20:37:54

« vorige - volgende »

Verdient Michael Schumacher een standbeeld?

Ja
25 (49%)
Nee
26 (51%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 30 januari 2003 - 20:37:54

DerMika

The Dude abides

pablo

Citaat van: SaffierFMEven nog wat olie op het discussie-vuur gooien? :arrow:  :arrow:  Wat zou je denken van een standbeeld voor het duo Ecclestone-Mosley? :P  :P
zoals ik reeds zei, voor mij geen probleem, maar dan stel ik wel voor deze binnen het plasbereik van manneken pis te zetten  :wink:

nancy

ik ben er zeker van als je aan David zou vragen wat hij zou vinden van een standbeeld van hem te maken,David himself lacht zich 100% dubbel.
En het kan goed zijn dat hij je de vraag steld of je ze alle 5 nog op een rij hebt.
Mclaren for ever.

FerrariMan

Citaat van: nancy
En het kan goed zijn dat hij je de vraag steld of je ze alle 5 nog op een rij hebt.

Denk niet dat hij in de positie is om dat te vragen:



8)  :lol:  :lol:

BugsBunny

Citaat van: nancyik ben er zeker van als je aan David zou vragen wat hij zou vinden van een standbeeld van hem te maken,David himself lacht zich 100% dubbel.
En het kan goed zijn dat hij je de vraag steld of je ze alle 5 nog op een rij hebt.

Dat heeft er geen fluit mee te maken.
Vraag Ronaldo of hij een standbeeld verdient, hij zegt onmiddellijk ja. Vraag dat aan Zidane, de bescheidenheid zelve, hij durft het niet aan te nemen.
A Eruchîn, ú-dano i faelas a hyn an uben tanatha le faelas!

nancy

jullie denken allemaal Verkeerd,hoezoe en wat ga ik hier heus niet uitleggen,dan ben ik deze avond nog bezig,en zo lang kan ik niet op ne stoel zitten na mijn operatie.
spijtig he ????????????????????????? :P
Mclaren for ever.

FerrariMan

Citaat van: nancyjullie denken allemaal Verkeerd,hoezoe en wat ga ik hier heus niet uitleggen,dan ben ik deze avond nog bezig,en zo lang kan ik niet op ne stoel zitten na mijn operatie.
spijtig he ????????????????????????? :P

Inderdaad Nancy, wij denken allemaal verkeerd  :shock:  :lol:  :D

dj Peter

Citaat van: pablo
Citaat van: SaffierFMEven nog wat olie op het discussie-vuur gooien? :arrow:  :arrow:  Wat zou je denken van een standbeeld voor het duo Ecclestone-Mosley? :P  :P
zoals ik reeds zei, voor mij geen probleem, maar dan stel ik wel voor deze binnen het plasbereik van manneken pis te zetten  :wink:

:lol:  :roll:  :lol:  :roll:  :lol:  :roll:  :lol:  :roll:  Da's een goei!


Alan Blues

Bovenstaande foto toont duidelijk dat er veel Ferrarifans asociaal zijn. Al die McLarenfans onder die vlag zien niks van de race.... ;) ;) ;) ;)

FerrariMan

Citaat van: Alan BluesBovenstaande foto toont duidelijk dat er veel Ferrarifans asociaal zijn. Al die McLarenfans onder die vlag zien niks van de race.... ;) ;) ;) ;)

Het was toch Monza 2000, dus de Tifosi deden ze een plezier ;)

Alan Blues


Flupke

Citaat van: FerrariMan
Jawadde, ik kan er nog steeds niet bij hoe iedereen zich meer bezig wil houden met commentaar leveren op Ferrari en MS ipv zich met hun eigen team bezig te houden.
quote]

Euhm er werd onze mening gevraagd... tenzij je als McLaren fan niet mag antwoorden op een vraag over MS?

Bart VD

Jean Todt houdt zich toch ook niet alleen met zijn eigen team bezig? ;)
This space for rent

Doefie

Ron Dennis ook ni, Michaël Schumacher ook ni  :roll:  :roll:  :roll:  :wink: