Standbeeld voor Michael Schumacher

Gestart door dj Peter, 30 januari 2003 - 20:37:54

« vorige - volgende »

Verdient Michael Schumacher een standbeeld?

Ja
25 (49%)
Nee
26 (51%)

Totaal aantal stemmen: 43

Poll gesloten: 30 januari 2003 - 20:37:54

Kenneth1265

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Kenneth1265


k'Heb de meeste sites bekeken en ik moet zeggen: er waren er grappige bij 8)  8) Maar meestal had ik de indruk dat ze in elkaar werden gestoken door mensen met een flinke dosis frustratie,en dit is dan een ideale uitlaatklep hé :)  :)  :P  :roll:  :roll:

Als er mensen zijn die zoiets opstarten dan zijn ze zeker niet normaal. In plaats van een site op te starten van een team voor wie je supporterd. Waar houden ze hun mee bezig??? Waarschijnlijk mensen die niet eens weten hoe schumacher heeft moeten vechten voor zijn titels bij ferrari.

CitaatHaha,Schumacher hard vechten voor zijn succes.Laat Barrichello rijden en hij doet even goed of zelf beter dan Schumacher.

PS:Wat vind je van de actie in Oostenrijk?Coulthard zijn fout zeker?

Ok, de laatste 2 jaren ging het voor MS een pak gemakkelijker, maar volgens mij heeft hij het toch zwaar gehad. Ik zou het niet kunnen, zo saai, ik zou telkens in slaap vallen als ik die 2 andere 'topteams' opnieuw en opnieuw moest dubbelen ! (arrogant, kweetet, doe het met opzet !)

En ivm Barrichello, hij heeft zijn kansen gehad want er zijn races geweest dat Rubens voorop lag en MS enkele plaatsen terug. Toen kon hij het ook niet waarmaken !

Zeiden ze destijds van Irvine ook, het ging goed...een paar races...
En toen kon hij het niet meer aan.

In plaats van dat MClaren en williams altijd zagen over Ferrari zouden ze beter hun auto goed maken. Als ze niet kunnen winnen eerlijk dan zullen ze een beetje zagen bij de FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE voor andere regeltjes
Eigenlijk zijn die teams dikke vette losers!

Flupke

Als Ferrari of MS-fan zou je je beter een beetje gedragen als je idool... respect voor de tegenstander... MS heeft dat, waarom jij niet?

Mikacouli

Citaat van: Kenneth1265

In plaats van dat MClaren en williams altijd zagen over Ferrari zouden ze beter hun auto goed maken. Als ze niet kunnen winnen eerlijk dan zullen ze een beetje zagen bij de FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE voor andere regeltjes
Eigenlijk zijn die teams dikke vette losers!

Zie je wel,je hebt geen respect voor een ander team.Waarschijnlijk volg je pas amper een jaar de F1 en zag je dat Ferrari oppermachtig was.Maar één ding kan ik je vertellen,het is niet altijd zo geweest.Waar was Ferrari sinds 1978 tot heden.Maarja,zal je wel waarschijnlijk niet weten.Leer op een normale manier een discusie te vormen maar niet zoals je nu doet met je kinderachtige gedrag.

pablo

Citaat van: Kenneth1265
In plaats van dat MClaren en williams altijd zagen over Ferrari zouden ze beter hun auto goed maken. Als ze niet kunnen winnen eerlijk dan zullen ze een beetje zagen bij de FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE voor andere regeltjes
Eigenlijk zijn die teams dikke vette losers!
waren mclaren en williams niet tegen de nieuwe regels,
dacht toch dat dat de aanleiding was voor hun brief aan max

Kenneth1265

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: Kenneth1265

In plaats van dat MClaren en williams altijd zagen over Ferrari zouden ze beter hun auto goed maken. Als ze niet kunnen winnen eerlijk dan zullen ze een beetje zagen bij de FEDERATION INTERNATIONALE DE L'AUTOMOBILE voor andere regeltjes
Eigenlijk zijn die teams dikke vette losers!

Zie je wel,je hebt geen respect voor een ander team.Waarschijnlijk volg je pas amper een jaar de F1 en zag je dat Ferrari oppermachtig was.Maar één ding kan ik je vertellen,het is niet altijd zo geweest.Waar was Ferrari sinds 1978 tot heden.Maarja,zal je wel waarschijnlijk niet weten.Leer op een normale manier een discusie te vormen maar niet zoals je nu doet met je kinderachtige gedrag.

Ik volg de formule 1 al sinds 1989, dus das al lang genoeg om te weten dat ferrari niet zo oppermachtig was als nu

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli
Zie je wel,je hebt geen respect voor een ander team.

Idd, misschien wat subtieler aanpakken Kenneth, als je het met gegronde argumenten kan uitleggen, dan hoef je geen respect te hebben of een team/piloot in zijn waarde te laten. (is niet persoonlijk op u Mikacouli)

CitaatLeer op een normale manier een discusie te vormen maar niet zoals je nu doet met je kinderachtige gedrag.

Bedoel je dat hij de hele tijd Coulthard of Kimi (of anderen) moet kleineren met roddels of verdachtmakingen  8)  :lol:

Djeezes wat een blindheid...  8)

Bruno

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Mikacouli
Zie je wel,je hebt geen respect voor een ander team.

Idd, misschien wat subtieler aanpakken Kenneth, als je het met gegronde argumenten kan uitleggen, dan hoef je geen respect te hebben of een team/piloot in zijn waarde te laten. (is niet persoonlijk op u Mikacouli)

CitaatLeer op een normale manier een discusie te vormen maar niet zoals je nu doet met je kinderachtige gedrag.

Bedoel je dat hij de hele tijd Coulthard of Kimi (of anderen) moet kleineren met roddels of verdachtmakingen  8)  :lol:

Djeezes wat een blindheid...  8)

Blijkbaar merken sommigen alleen kinderachtige reacties of abnormale manieren van discussie voeren als het van een ander komt en niet van hun zelf.   :oops:  :roll:  :oops:

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan

Bedoel je dat hij de hele tijd Coulthard of Kimi (of anderen) moet kleineren met roddels of verdachtmakingen  8)  :lol:


Nee,integendeel.Hoe kom je daar nu bij? :wink:  :lol:

Kenneth1265

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: FerrariMan

Bedoel je dat hij de hele tijd Coulthard of Kimi (of anderen) moet kleineren met roddels of verdachtmakingen  8)  :lol:


Nee,integendeel.Hoe kom je daar nu bij? :wink:  :lol:

Voor coulthard heb ik enorm veel respect, trouwens ik heb nooit roddels verteld. Ik zei altijd mijn eigen mening, soms wel een beetje onbeschoft. Maar hoe doen ze hier meestal op het forum als het over schumacher gaat? Tot zoiets wou ik mij niet verlagen, maar soms ben ik daar echt slechgezind voor :!:

Mikacouli

Zeg je altijden tegen iemand dat je enorm veel respect hebt dat hij een 4kante kop heeft?Als ik het zo zie dan zeg je dat ook over Schumacher want ik veronderstel dat je voor hem nog meer respect hebt.

FerrariMan

Citaat van: MikacouliZeg je altijden tegen iemand dat je enorm veel respect hebt dat hij een 4kante kop heeft?Als ik het zo zie dan zeg je dat ook over Schumacher want ik veronderstel dat je voor hem nog meer respect hebt.

Als je zo moet redeneren, dan kan je elke keer als iemand iets zegt over het 'kromme' gezicht van Schumacher verklaren dat hij/zij geen respect heeft voor de piloot in kwestie.

Mikacouli

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: MikacouliZeg je altijden tegen iemand dat je enorm veel respect hebt dat hij een 4kante kop heeft?Als ik het zo zie dan zeg je dat ook over Schumacher want ik veronderstel dat je voor hem nog meer respect hebt.

Als je zo moet redeneren, dan kan je elke keer als iemand iets zegt over het 'kromme' gezicht van Schumacher verklaren dat hij/zij geen respect heeft voor de piloot in kwestie.

Nee,maar het feit is dat je geen respect voor iemand hebt als je hem uitmaakt.Dat kan gewoon niet.Tenzij het voor de schijn is maar ik veronderstel dat het bij Kenneth niet zo was.Soms moet je dan wel zo redeneren want als je dit zegt en hij zegt dat dan ben je weer geen stap verder.En ook wil ik hier geen discusie vormen zoals je zo graag met Luc doet.Ik ben daar zo goed niet in zoals jij dat kan.

FerrariMan

Citaat van: Mikacouli
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: MikacouliZeg je altijden tegen iemand dat je enorm veel respect hebt dat hij een 4kante kop heeft?Als ik het zo zie dan zeg je dat ook over Schumacher want ik veronderstel dat je voor hem nog meer respect hebt.

Als je zo moet redeneren, dan kan je elke keer als iemand iets zegt over het 'kromme' gezicht van Schumacher verklaren dat hij/zij geen respect heeft voor de piloot in kwestie.

Nee,maar het feit is dat je geen respect voor iemand hebt als je hem uitmaakt.Dat kan gewoon niet.Tenzij het voor de schijn is maar ik veronderstel dat het bij Kenneth niet zo was.Soms moet je dan wel zo redeneren want als je dit zegt en hij zegt dat dan ben je weer geen stap verder.En ook wil ik hier geen discusie vormen zoals je zo graag met Luc doet.Ik ben daar zo goed niet in zoals jij dat kan.

Gelieve Luc hier buiten te laten, dat is een andere topic.

Maar zoals je zegt, het getuigt van weinig respect als je begint met andere piloten te beledigen. En Kenneth weet dat ook wel. Een goeie zaak dus  8)

Bruno

Citaat van: FerrariMan
Citaat van: Mikacouli
Citaat van: FerrariMan
Citaat van: MikacouliZeg je altijden tegen iemand dat je enorm veel respect hebt dat hij een 4kante kop heeft?Als ik het zo zie dan zeg je dat ook over Schumacher want ik veronderstel dat je voor hem nog meer respect hebt.

Als je zo moet redeneren, dan kan je elke keer als iemand iets zegt over het 'kromme' gezicht van Schumacher verklaren dat hij/zij geen respect heeft voor de piloot in kwestie.

Nee,maar het feit is dat je geen respect voor iemand hebt als je hem uitmaakt.Dat kan gewoon niet.Tenzij het voor de schijn is maar ik veronderstel dat het bij Kenneth niet zo was.Soms moet je dan wel zo redeneren want als je dit zegt en hij zegt dat dan ben je weer geen stap verder.En ook wil ik hier geen discusie vormen zoals je zo graag met Luc doet.Ik ben daar zo goed niet in zoals jij dat kan.

Gelieve Luc hier buiten te laten, dat is een andere topic.

Maar zoals je zegt, het getuigt van weinig respect als je begint met andere piloten te beledigen. En Kenneth weet dat ook wel. Een goeie zaak dus  8)

Dit wil dus wel zeggen dat we ook zo moeten reageren als er weer eens iets over de vorm van Ms zijn gezicht of andere minachtende dingen gezegd worden over Ms of het team.
Ben eens benieuwd welke reacties we dan op ons dak gaan krijgen...

Sommigen moeten dringend eens wat spreekwoorden leren; te beginnen met " De pot verwijt..."   :D

-----<
O O
-(_)-Ooo--- Bruno

Kenneth1265

Dit wil dus wel zeggen dat we ook zo moeten reageren als er weer eens iets over de vorm van Ms zijn gezicht of andere minachtende dingen gezegd worden over Ms of het team.
Ben eens benieuwd welke reacties we dan op ons dak gaan krijgen...

Sommigen moeten dringend eens wat spreekwoorden leren; te beginnen met " De pot verwijt..."   :D[/quote]

Eindelijk iemand die begrijpt wat ik bedoel. Bedankt