Wie gaat het meeste starten van de laatste startplaats ???

Gestart door The Iceman, 09 januari 2003 - 19:09:59

« vorige - volgende »

Wie gaat het meeste starten van de laatste startplaats ?

Jos Verstappen
18 (47.4%)
Justin Wilson
20 (52.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Poll gesloten: 08 februari 2003 - 19:09:59

phil69

moeten ze nie starten vanuit de pitstraat ?
als iedereen vertrokken is ?
nadat ze groen licht krijgen ?
of heb ik het verkeerd voor ?

Magic Senna

Citaat van: phil69moeten ze nie starten vanuit de pitstraat ?
als iedereen vertrokken is ?
nadat ze groen licht krijgen ?
of heb ik het verkeerd voor ?
Dat denk ik niet, ze zullen gewoon op de grid mogen starten.


En wat betreft de laatste startplaats, Jos zijn nummer is inderdaad hoger dan die van Wilson, maar volgens mij gaan ze zien naar de tijd in de vrijdagse sessie.

The Iceman

Citaat van: Magic Sennamaar volgens mij gaan ze zien naar de tijd in de vrijdagse sessie.

Voila, je hebt het juiste antwoord zelf al gegeven.  :D  :D  :D

The Iceman

Citaat van: phil69moeten ze nie starten vanuit de pitstraat ?
als iedereen vertrokken is ?
nadat ze groen licht krijgen ?
of heb ik het verkeerd voor ?

Denk ook dat ze moeten starten vanuit de pitstraat omdat ze geen tijd hebben gereden.  :D  Denk dat de FIA hieraan niets kan doen, want stel dat een rijder crasht tijdens zijn snelle ronde, dan heeft hij toch ook geen tijd neergezet ?????

Diablo Racing

Jos Verstappen meot als laatste starten. Omdat Justin wilson als eerste geen ntijd heeft neergezet mag Hij als 19e starten en moet jos omdat hij als 2e geen tijd heeft neergezet als laatste starten.
The road is ahead , never look back

Magic Senna

Citaat van: Snekuem
Citaat van: Magic Sennamaar volgens mij gaan ze zien naar de tijd in de vrijdagse sessie.

Voila, je hebt het juiste antwoord zelf al gegeven.  :D  :D  :D
Inderdaad Snekuem, Jos had een betere tijd neergezet dan Wilson op vrijdag, dus mag hij volgens mij toch eerst op de grid staan :roll:
Maar wat Diablo zegt kan ook kloppen, we zullen zien.

Kenneth1265

Ik denk niet dat het een minardi zal zijn dit jaar, die altijd achteraan zal starten

Jasper

Citaat van: Kenneth1265Ik denk niet dat het een minardi zal zijn dit jaar, die altijd achteraan zal starten
Welk team zie jij die plaats dan innemen? Jordan misschien. Maar dan denk ik dat Minardi toch het minste team gaat zijn: Trulli is beter dan Verstappen, dus die gaat al zeker niet op de laatste plaats staan. En Wilson of Firman, dat zullen we nog wel zien. De wagens zullen wel gelijk zijn aan elkaar: Minardi heeft waarschijnlijk een goede motor en meestal hebben zij ook een redelijk chassis. Jordan heeft waarschijnlijk een slechte motor, en het chassis, nu ja. :roll:

Eric

ik dacht dat het Fisichella was die bij Jordan reed. :lol:

Volgens mij zal Jordan beter voor de dag komen dan Minardi.

Bart VD

Citaat van: JasperMinardi heeft waarschijnlijk een goede motor en meestal hebben zij ook een redelijk chassis. Jordan heeft waarschijnlijk een slechte motor, en het chassis, nu ja. :roll:

Hebben zij niet dezelfde Ford motor?  Hoe komt het eigenlijk dat Minardi zo traag is?  Met dezelfde motor als Jordan/Jaguar en een reputatie dat ze een goed chassis hebben, moeten ze toch sneller kunnen?
This space for rent

Magic Senna

Citaat van: Bart VD
Citaat van: JasperMinardi heeft waarschijnlijk een goede motor en meestal hebben zij ook een redelijk chassis. Jordan heeft waarschijnlijk een slechte motor, en het chassis, nu ja. :roll:

Hebben zij niet dezelfde Ford motor?  Hoe komt het eigenlijk dat Minardi zo traag is?  Met dezelfde motor als Jordan/Jaguar en een reputatie dat ze een goed chassis hebben, moeten ze toch sneller kunnen?
Dat is niet dezelfde motor, maar een paar specs ouder dan die van Jaguar en Jordan.

Bart VD

Citaat van: Magic Senna
Citaat van: Bart VD
Citaat van: JasperMinardi heeft waarschijnlijk een goede motor en meestal hebben zij ook een redelijk chassis. Jordan heeft waarschijnlijk een slechte motor, en het chassis, nu ja. :roll:

Hebben zij niet dezelfde Ford motor?  Hoe komt het eigenlijk dat Minardi zo traag is?  Met dezelfde motor als Jordan/Jaguar en een reputatie dat ze een goed chassis hebben, moeten ze toch sneller kunnen?
Dat is niet dezelfde motor, maar een paar specs ouder dan die van Jaguar en Jordan.

Ah, ok, dat verklaart al heel wat :)
This space for rent

Mikacouli

En Jordan heeft ook niet dezelfde motor als Jaguar want Jordan heeft een klantenversie van Cosworth.Want Jaguar heeft de fabrieksmotor.

meatball

mischien tof onderwerp om terug op te starten na 4 jaar rust
ik denk en ben waarschijnlijk niet alleen dat het takuma sato word
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

The Iceman

Citaat van: meatball op 08 maart 2007 - 21:08:19
mischien tof onderwerp om terug op te starten na 4 jaar rust
ik denk en ben waarschijnlijk niet alleen dat het takuma sato word
Vrees meer voor het 'oranje' gevaar  ;)
Super Aguri gaat niet meer zo een 'slak' zijn als vorig jaar denk ik !