GP VAN AZERBEIDZJAN 2024, wat gaat dat worden?

Gestart door Robbert65, 11 september 2024 - 16:56:33

« vorige - volgende »

Robbert65

We gaan naar Azerbeidzjan. De baan met zijn asfaltlaag dwars door de middeleeuwse poort (die Leclerq nog altijd het schaamrood op de kaken tovert als hij eraan denkt) en de lange bijna-rechte lanen dwars door de stad.

Leuke baan wel, als je ervan houd. 

Let erop, beetje rare tijden komend weekend:

Eerste vrije training   
vrijdag 13 september
11:30 - 12:30

Tweede vrije training:
vrijdag 13 september
15:00 - 16:00

Derde vrije training:
zaterdag 14 september   
10:30 - 11:30

Kwalificatie:
zaterdag 14 september   
14:00 - 15:00

Race:
zondag 15 september   
13:00 - 15:00

Veel plezier!
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

gloudiesaurus

Thnx!

Ben benieuwd. McLaren gaat nu Norris de voorkeur geven voor Piastri. Hadden ze eigenlijk voor de GP van Hongarije al moeten doen als ze met de coureurs ook de titel willen behalen.

Gaat Perez hier weer goed voor de dag komen? In het verleden was hij hier wel snel.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond

gloudiesaurus

Leuke race! met strijd om de kop.
Perez zat er ook goed bij, jammer van de crash.

Damage control voor Verstappen. Maar met 7 Grand-Prix te gaan is de strijd nog niet gestreden.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

En goede race (en sowieso weekend) van de debutanten Colapinto (beduidend beter dan Sargeant), en Bearman (die Hulkenberg nog even een puntje afsnoept).
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Breaktest

Dat onaardse van Max is er een beetje af. Ooit waren er dagen dat ie met een matige auto kon winnen, maar die tijd lijkt voorlopig voorbij. Dat komt deels doordat de coureurs an sich steeds dichterbij kruipen; zijn hele generatie is van topniveau.
Max is waarschijnlijk nog steeds de beste coureur, maar iets uit zijn tenen halen om bv een 4e plaats veilig te stellen zie ik 'm niet zo snel meer doen. En mocht ie dat wel doen (wat zich dan aan mijn oog onttrekt), dan heeft dat vast ook meer betekenis dan we zien. Moedeloosheid en gretigheid, dat zijn twee emoties waar coureurs zich zelden over uitlaten maar die volgens mij van invloed zijn op de uitslag op de baan.
Gebrek aan kennis heeft me nooit weerhouden van een grote mond